nowe silinki w planach

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • falcionx
    Classic
    • 2015
    • 15

    nowe silinki w planach

    Witam.
    Mam takie 2 pytania...
    Czasami gdy chce odpalić auto i właczam zapłon"samochodzik z kluczykiem" na zegarach miga i nie mogę odpalić auta tzn odpali ale zgaśnie...i czasami muszę przekręcić kluczyk z pozycji 0 na 1 kilka razy by wkoncu się świecił i bym mógł odpalić auto czym to jest spowodowane? co zrobić by za każdym razem immobiliser się świecił? czasami jest to denerwujące np ostatnio musiałem szybko odjechać a siedziałem jak idiota i przekręcałem kluczyk z 5 razy albo i więcej bo immo migał i nie szło odpalić auta...
    Druga sprawa to brak podświetlenia w bagażniku bezpiecznik sprawdzony żarówka również wyczytałem że jest coś takiego jak mikrostyk,ktoś mi wytłumaczy lub najlepiej pokaże na fotce gdzie to się znajduje bo nie mogę jakoś zlokalizować ew gdzie to kupić od czego się nada?
    3 sprawa po otwarciu drzwi pasażera również nie zapala się lampka w środku auta a gdy otwieram resztę drzwi jest wszystko OK więc zapewne również mikrostyk? i również nie wiem gdzie to sie znajduje,czytałem szukałem ale jakoś mam problem z ogarnięciem tego...Pozdrawiam lukasz16v
  • elektrykprosty
    Rider
    • 2013
    • 311

    #2
    nowe silinki w planach

    Jeszcze w tym roku ma się pojawić:
    - mocniejszy 1.6/81 kW TDI. Z ręczną skrzynią.
    - 1.4/81 kW TSI zasilany gazem ziemnym.

    Nie wiadomo czy na naszym rynku.

    W przyszłym roku będzie Scout. Z 2.0/135 kW TDI i DSG.
    Nic nie wiadomo o benzynowym Scout co z pewnością utrudni eksploatację osobom jeżdżącym mniej lub na krótszych dystansach.

    Komentarz

    • kecaj
      RS
      • 2009
      • 1511
      • Superb II (3T4)

      #3
      Silniki przewidziane do O3 na rynek europejski
      CNG nie uwzględniłem, ale jak potrzeba to mogę dopisać

      Benzyna

      CHZC - 1,0l 81 kW 110 PS
      CJZB - 1,2l 63 kW 86 PS
      CJZA - 1,1l 77 kW 105 PS
      CHPA - 1,4l 103 kW 140 PS
      CHPB - 1,4l 110 kW 150 PS
      CWVA - 1,6l 81 kW 110 PS
      CJSA - 1,8l 132 kW 180 PS 250Nm
      CJSB - 1,8l 132 kW 180 PS 280Nm
      CHHB - 2,0l 162 kW 220 PS

      Diesel

      CLHB - 1,6l 66 kW 90 PS
      CRKA - 1,6l 66 kW 90 PS
      CLHA - 1,6l 77 kW 105 PS
      CRKB - 1,6l 81 kW 110 PS
      CKFB - 2,0l 105 kW 143 PS
      CRVC - 2,0l 105 kW 143 PS
      CRMB - 2,0l 110 kW 150 PS 340Nm
      CKFC - 2,0l 110 kW 150 PS 320Nm
      CUPA - 2,0l 135 kW 184 PS 340Nm
      Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

      Komentarz

      • polrob
        Rider
        • 2013
        • 535
        • Superb III (3V3)
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        #4
        kecaj,

        Mógłbyś kolego napisać które już są na rynku a które są planowane do wprowadzenia np. w najbliższym czasie (np. czy ten 1.0 110KM to już jest na innych rynkach?).
        Czym się różnią te silniki 1.4 (140 a 150KM)?
        Ponadto chyba nie ma silnika 1.1 77kW to jest 1.2
        jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
        była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
        była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198

        Komentarz

        • tem2
          Classic
          • 2011
          • 16
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Zamieszczone przez kecaj
          CWVA - 1,6l 81 kW 110 PS
          Czyżby odrestaurowany 1.6 MPI 16v w OIII?

          Na tej stronce są informacje na temat rozpoczęcia produkcji niektórych z tych silników, ale nie wiem na ile to jest wiarygodne - http://www.audiklub.org/silniki.html. Tego 1.0 tam jednak nie ma.

          [edit] BTW, ten temat to raczej do przeniesienia do innego działu.

          Komentarz

          Pracuję...