Ciekawe roznice cenowe sa w tej chwili miedzy Scout 2.0TDI DSG 4x4, a Elegance 2.0TDI DSG 4x4, L&K 2.0TDI DSG 4x4 (tu to w zasadzie nie wiadomo za co oprocz napisow jest taka doplata) oraz RS 2.0TDI DSG oska, zwlaszcza ten ostatni ktory jest drozszy od auta z 4x4.
Sadze ze wlasnie za napis jest ta dopłata Zebys poczuł sie wyjatkowo za kierownica...
Przez pojawienie sie Combi z 4x4 (nie scout) i tym silnikiem mam zagwostke czy brac RS oske, ale z manualna, czy jednak Combi z 4x4, ale niestety z DSG...
Ciekawi mnie pakiet stylistyczny sport za... 5200zł zamiast pakietu dynamic za 1050zł
spoiler przedniego i tylnego zderzaka w kolorze nadwozia,
spoiler pokrywy bagażnika oraz ozdobne listwy boczne w kolorze nadwozia.
Za 5200 zeta ?
Też mnie to nieco zaskoczyło... Ciekawe, czy kupowane oddzielnie nie wyszły by taniej. Coś tutaj w każdym razie jest nie tak, bo do OIIFL to spoiler od RS z malowaniem w ASO wychodził coś ok. 1000zł, a tu ledwie dwa spoilerki i kilka naklejek.
Może o felgach zapomnieli?
Do konfiguratora wszedł już nowy cennik.
Trochę Skoda zaszalała:
- 1000zł w górę na dzień dobry
- kolor 50zł w górę
- pakiet Amazing - 50zł
- oświetlenie nóg - 50zł w górę
- wycieraczka - 50zł
- przyciemniane szyby - też chyba 50zł
- alufelgi - 100zł w górę
Pewnie coś jeszcze poszło w górę, ale patrzyłem pod kątem swojej konfiguracji.
Do tego dopłata do białego 600 zł i moja konfiguracja podrożała o 1900zł...
Na szczęście zamawiałem pod koniec 2014 i te 1900 zł poszło na ubezpieczenie 8)
Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj
No cóż - biały zrobił się modny, to podnieśli... Jeszcze niecały rok temu, jak zamawiałem to się niektórzy pukali w głowy twierdząc, że "biały to kolor dla repów". Wycieraczkę też pewnie prawie wszyscy brali - ale ten pakiet ze spojlerkiem za 5 koła to duży znak zapytania, ciekawe jaki procent zamawianych auto będzie chciał to "cudo" a'la russkij tjuning :twisted: Ale - jak to mówią - każda potwora... :roll:
Online chat se šéfem Škoda Auto ČR, Lubošem Vlčkem, je již za námi a přišlo opravdu mnoho dotazů. My vybíráme odpovědi na ty nejzajímavější či nejčastější.
który piszę że w połowie kwietnia pojawią się nowe silniki w Rapidzie Yeti i Octavi 3 ( między innymi 1.4 ACT 150 km). Pisze też że w drugiej połowie roku może się coś wyjaśni co do O3 RS 4x4
Nie wiem czy ktoś już pisał ale za miesiąc wchodzi nowy cennik związany z wprowadzeniem do O3 silników z normą emisji spalin EURO 6. Ceny bazowe wszystkich modeli idą do góry o 4k pln (słownie cztery tysiące zł).
Nie wiem czy ktoś już pisał ale za miesiąc wchodzi nowy cennik związany z wprowadzeniem do O3 silników z normą emisji spalin EURO 6. Ceny bazowe wszystkich modeli idą do góry o 4k pln (słownie cztery tysiące zł).
Ja słyszałem o kwocie 3 tys. zł. Dziwi mnie jednak inna rzecz. O ile w Rapidzie i Yeti by mnie to bolało ale jest to jakoś do wytłumaczenia bo nowe TSI są całkowicie inne niż dotychczasowe montowane w tych modelach o tyle w O3 to praktycznie ten sam silnik.
Inna spraw dla mnie też niezrozumiała to dlaczego taka podwyżka? Przecież norma EURO 5 i EURO 6 dla silników benzynowych jest taka sama i teoretycznie nic przy tych silnikach nie trzeba zmieniać. Więc skąd ta podwyżka...?
Kolega sobie z was żarty robi bo w O3 podwyżka o 4 tyś by ją dobiła tym bardziej że to ten sam silnik i nic ich nie kosztuje ta zmiana.
Niestety to nie jest żart.
Dostałem potwierdzenie oficjalne, ale nie będę tu wklejał.
Drożeje 1.2, 1.4 oraz diesle. Drożeje też wyposażenie. 1.8 zostaje bez zmian
Tyle w temacie
Ja to mam wręcz nadzieję, że to prawda.
Od kiedy kupiłem swoją, cena bazowa plus wyposażenie podrożały o ok. 2 tys. złotych. Jak nowa podrożeje jeszcze o 3 tys., to przynajmniej będę mógł sprzedać swoją za pół roku za uczciwą cenę.
Komentarz