Cześć
Przebilem oponę na podstawie od słupka oddzielajacego tymczasowy pas. Najechałem na element mocujący pionowa część.
Dziura była duża dlatego kupiłem nową i założyłem u oponiarzy, wcześniej jeżdżąc na zapasie. Opona z zapasu poszła na drugie koło.
Od wymiany, w ciągu 7 dni czujnik ciśnienia na tej oponie zgłosił dwa razy utratę ciśnienia. Manometr na stacji benzynowej nie wskazywał znacznej utraty poniżej zadanego 2.2. Tu nie jestem pewien 100% dokładności wskazania bo poprostu wskaźnik był nieczytelny a dopompowac chciałem jak najszybciej.
Panowie od opon, sprawdzali szczelność i nic nie znaleźli. Jednak nie ściągali opony po raz drugi. Twierdzą że standardowo czyszczą felgę przed zamiana.
Czy przychodzi Wam do głowy jakiś inny powod swietlenia się wskaźnika niż nieszczelność przy założeniu.
serdeczne dzięki za ewentualne porady i pozdrawiam
O3, 2015, maj
Przebilem oponę na podstawie od słupka oddzielajacego tymczasowy pas. Najechałem na element mocujący pionowa część.
Dziura była duża dlatego kupiłem nową i założyłem u oponiarzy, wcześniej jeżdżąc na zapasie. Opona z zapasu poszła na drugie koło.
Od wymiany, w ciągu 7 dni czujnik ciśnienia na tej oponie zgłosił dwa razy utratę ciśnienia. Manometr na stacji benzynowej nie wskazywał znacznej utraty poniżej zadanego 2.2. Tu nie jestem pewien 100% dokładności wskazania bo poprostu wskaźnik był nieczytelny a dopompowac chciałem jak najszybciej.
Panowie od opon, sprawdzali szczelność i nic nie znaleźli. Jednak nie ściągali opony po raz drugi. Twierdzą że standardowo czyszczą felgę przed zamiana.
Czy przychodzi Wam do głowy jakiś inny powod swietlenia się wskaźnika niż nieszczelność przy założeniu.
serdeczne dzięki za ewentualne porady i pozdrawiam
O3, 2015, maj
Komentarz