Problem polega na komunikacje "Duze zapotrzebowanie na energię"
Przez system start&stop
Sprawdzałem samochód pod kontem rozładowania akumulatora jak rónież czy jest zainstalowany oraz samego ładowania i samego stanu akumulatora . wszytko jest ok. potwierdzone przez serwis
Sprawdziłem również go pod kontem błędów . jedyny błąd który się pojawił ale został usunięty to "duże napięcie na magistrali danych"
po ponownym auto skanie błędów już żadnych nie było
Komunikat pojawia się ciągle bez znaczenia jakie są warunk atkosferyczne i zewnętrzne oraz status samochodu.np. czy osiągnoł temperaturę cieczy chłodzącej roboczą czy nie
Z zewnętrznych urządzeń czyli nie fabrycznych. mam zainstalowaną kamerę samochodową. jednak była odłączana na czas testów
Co ciekawe system start&stop działa ... tz. przy zaduszeniu samochodu przez zbyt wysoki biego mozna go uruchomić poprzez wciśnięcie sprzegła
czy ktoś z Was miał podobny problem z tym systemem ?
Przez system start&stop
Sprawdzałem samochód pod kontem rozładowania akumulatora jak rónież czy jest zainstalowany oraz samego ładowania i samego stanu akumulatora . wszytko jest ok. potwierdzone przez serwis
Sprawdziłem również go pod kontem błędów . jedyny błąd który się pojawił ale został usunięty to "duże napięcie na magistrali danych"
po ponownym auto skanie błędów już żadnych nie było
Komunikat pojawia się ciągle bez znaczenia jakie są warunk atkosferyczne i zewnętrzne oraz status samochodu.np. czy osiągnoł temperaturę cieczy chłodzącej roboczą czy nie
Z zewnętrznych urządzeń czyli nie fabrycznych. mam zainstalowaną kamerę samochodową. jednak była odłączana na czas testów
Co ciekawe system start&stop działa ... tz. przy zaduszeniu samochodu przez zbyt wysoki biego mozna go uruchomić poprzez wciśnięcie sprzegła
czy ktoś z Was miał podobny problem z tym systemem ?
Komentarz