Witam serdecznie,
w mojej O III kombi 2.0 TDI 4x4 2014 r. 261 tys. km przebiegu nie działa napęd 4 motion. VCDS wypluł:
(usterka moim zdaniem na pograniczu elektryki i mechaniki, miałem wątpliwości co do działu)
Poszukiwania w polskim internecie nie pomogły, interpretację błędu C1112 04 [009] znalazłem na rosyjskiej stronie. Z pomocą przyszedł google transtator. Prawdopodobną winę ponosiło brudne sitko. Zaopatrzyłem się olej z ASO (240zł) i przystąpiłem do wymiany oleju i wyczyszczenia pompy.
IMG_20180127_155245.jpg
Lokalizujemy korek kontrolny i spustowy, oczyszczamy powierzchnię, popuszczamy śruby.
IMG_20180127_155938.jpg
Odkręcamy sterownik i wypinamy wtyczki.
IMG_20180127_161424.jpg
Kabel od pompy najlepiej od razu wypiąć (2 mocowania) i przepchnąć na drugą stronę wału, żeby nie bawić się jak będzie odkręcona pompa i będzie kapał olej z gniazda.
IMG_20180127_162416.jpg
(w związku z limitem obrazków w poście zaraz dodam kolejne).
w mojej O III kombi 2.0 TDI 4x4 2014 r. 261 tys. km przebiegu nie działa napęd 4 motion. VCDS wypluł:
(usterka moim zdaniem na pograniczu elektryki i mechaniki, miałem wątpliwości co do działu)
Poszukiwania w polskim internecie nie pomogły, interpretację błędu C1112 04 [009] znalazłem na rosyjskiej stronie. Z pomocą przyszedł google transtator. Prawdopodobną winę ponosiło brudne sitko. Zaopatrzyłem się olej z ASO (240zł) i przystąpiłem do wymiany oleju i wyczyszczenia pompy.
IMG_20180127_155245.jpg
Lokalizujemy korek kontrolny i spustowy, oczyszczamy powierzchnię, popuszczamy śruby.
IMG_20180127_155938.jpg
Odkręcamy sterownik i wypinamy wtyczki.
IMG_20180127_161424.jpg
Kabel od pompy najlepiej od razu wypiąć (2 mocowania) i przepchnąć na drugą stronę wału, żeby nie bawić się jak będzie odkręcona pompa i będzie kapał olej z gniazda.
IMG_20180127_162416.jpg
(w związku z limitem obrazków w poście zaraz dodam kolejne).
Komentarz