Uszkodzony Akumulator

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Dobrzyl
    Ambiente
    • 2009
    • 209
    • Octavia III (5E3)
    • CJSA 1.8 TSI 180 KM

    Uszkodzony Akumulator

    Hej,
    Mam pytanie czy ktoś juz wymieniał akumulator w swojej Octavie III.
    Dzis rano mi padł efekt zwarcia na celach
    Diagnoza akumulator do wymiany koszt 1080zł.
    Autko niespełna 4 lata przebieg 68tys.
    Łukasz
  • MariuszKoz
    Ambiente
    • 2018
    • 128
    • Octavia III (5E3)
    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

    #2
    A skąd taka cena? w ASO?

    Komentarz

    • Dobrzyl
      Ambiente
      • 2009
      • 209
      • Octavia III (5E3)
      • CJSA 1.8 TSI 180 KM

      #3
      Aku 850zl reszt do wymiana + kodowanie.
      Łukasz

      Komentarz

      • xcex
        Rider
        • 2017
        • 268
        • Octavia III (5E3)
        • CRMB 2.0 TDI 150 KM

        #4
        Taka cena to musi być ASO ... Skad oni biorą te marże . Jak nie masz na gwaracji , a skoro wystawili Ci kosztorys wiec domyślam sie ze nie masz ,to ja bym tego w ASO nie wymieniał za nic w świecie. Cena z kosmosu.
        2.0 TDI , 11.2017 -> Style , Black Pearl , HB

        Komentarz

        • MariuszKoz
          Ambiente
          • 2018
          • 128
          • Octavia III (5E3)
          • CHPA 1.4 TSI 140 KM

          #5
          U mnie oryginalnie jest zamontowana Varta, Jakiś czas temu sprawdzałem, ile kosztuje ten model w sklepie i coś ok. 300 zł. Nie wiem, co ASO ukrywa pod słowem "kodowanie", ale bym wymieniał poza ASO. Różnica w cenie jednak kolosalna...

          Komentarz

          • Dobrzyl
            Ambiente
            • 2009
            • 209
            • Octavia III (5E3)
            • CJSA 1.8 TSI 180 KM

            #6
            Dodam tylko ze w aucie wyposażanym w system START&STOP musi byc AKU AGM. nie zwykły AKU.
            Łukasz

            Komentarz

            • patryk23
              L&K
              • 2011
              • 1105
              • Octavia II (1Z3)
              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

              #7
              Agm jest drogi ale moim zdaniem cena zawyzona poszukaj poza Aso. Zazwyczaj sklepy oferujace sprzedaz baterii robią walidacje za free. Jak nie to kazdy z Vcds em ogarnie ci to

              Komentarz

              • xcex
                Rider
                • 2017
                • 268
                • Octavia III (5E3)
                • CRMB 2.0 TDI 150 KM

                #8
                Zamieszczone przez Dobrzyl Zobacz wpis
                Dodam tylko ze w aucie wyposażanym w system START&STOP musi byc AKU AGM. nie zwykły AKU.
                Zgadza sie , i zwykle są znacznie droższe niz normalne baterie ... ale i tak cena która przedstawił autor posta znacznie odbiega od tych sklepowych.
                No ale Panowie, dlaczego prawie każdy ASO wygląda jak placówka ZUS , a nieautoryzowany mechanik to zwykle garaz z kanałem za coś muszą te szklane sciany , i piekne posadzki utrzymywać
                2.0 TDI , 11.2017 -> Style , Black Pearl , HB

                Komentarz

                • Dobrzyl
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 209
                  • Octavia III (5E3)
                  • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                  #9
                  Pomijając juz cenne która uzgledniala 15% rabatu.
                  Czy ktos juz mial przygode z akumulatorem ? Napisałem do skody maila w tej sprawie ze to nie jest normalne no bo co by sie stalo gdybym mial start-stop wlaczony i np doszło by do takiego zdarzenia na skrzyżowaniu badz podczas ruszania dynamicznego auto by mi zgasło "rożne sa przypadki"


                  Łukasz

                  Komentarz

                  • Clip
                    Elegance
                    • 2015
                    • 905

                    #10
                    Wymienialem niedawno jest o tym watek
                    Powered by R-Performance

                    Komentarz

                    • Majcar
                      Classic
                      • 2018
                      • 20

                      #11
                      Panowie, z własnego doświadczenia w przeciągu ostatnich dwóch lat, co prawda nie w skodzie ale volvo v40 2013r i dwie świeże bmki z systemami start stop przerabialem jeżeli chodzi o wymianę akumulatora. Klienci sami dostarczyli akumulatory bez AGM czyli standardówki, w przypadku volvo 64ah, w przypadku bmw 74ah i od dwóch lat prawie z tym się nic nie dzieje. W volvo Panu wymienialem akumulator na tzw podtrzymaniu aby nic w sterowniku sie nie namieszało oraz zeby uniknąc własnie jakiejkolwiek ingerencji w "kodowanie" . Przypomne też że kupujac akumulator 3x droższy z AGM, czy zwykłą centre, czy bosha, lub jakąś chińszczyzne, przygotujcie sie na 3-4 lata żywotności i wymiana... Niestety wszyscy producenci skracaja maksymalnie żywotnosc produktów, nie tylko akumulatory...

                      Komentarz

                      • Clip
                        Elegance
                        • 2015
                        • 905

                        #12
                        Kodowanie jest po to zeby ustawic schemat ladowania pod nowy akumulator. Nie ma to nic wspolnego z podlaczaniem prostownkka na czas wymiany.
                        ja kupilem exide za 380zl. Wiec nie musi to kosztowac tysiaka.
                        Powered by R-Performance

                        Komentarz

                        • patryk23
                          L&K
                          • 2011
                          • 1105
                          • Octavia II (1Z3)
                          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          Majcar chyba nie do końca wiesz o wszystkich aspektach doboru akumulatora ,jeżeli piszesz takie rzeczy . Po pierwsze AGM ,EFB pod start stop mają inne warunki pracy niż standarowy z płynnym elektrolitem . To jest włąśnie ignorancja gdy zmieniamy rodzaj baterii nie wiedząć do konca dlaczego jest zamontowany dany rodzaj. Kodowanie jak napisał Clip służy do dopasowania jak ma być ladowany . Wszystkie koncerniaki jak CENTRA / EXIDE , BOSCH/ VARTA / JCB , itd idą na ilość nie na jakość Niemiecki MOLL lub austriacki BANNER pod tym wzgledem sa duzo lepsze ale i droższe . Druga sprawa to kontrola alumulatora i dbanie o niego .

                          Komentarz

                          • Majcar
                            Classic
                            • 2018
                            • 20

                            #14
                            Zamieszczone przez patryk23 Zobacz wpis
                            Majcar chyba nie do końca wiesz o wszystkich aspektach doboru akumulatora ,jeżeli piszesz takie rzeczy . Po pierwsze AGM ,EFB pod start stop mają inne warunki pracy niż standarowy z płynnym elektrolitem . To jest włąśnie ignorancja gdy zmieniamy rodzaj baterii nie wiedząć do konca dlaczego jest zamontowany dany rodzaj. Kodowanie jak napisał Clip służy do dopasowania jak ma być ladowany . Wszystkie koncerniaki jak CENTRA / EXIDE , BOSCH/ VARTA / JCB , itd idą na ilość nie na jakość Niemiecki MOLL lub austriacki BANNER pod tym wzgledem sa duzo lepsze ale i droższe . Druga sprawa to kontrola alumulatora i dbanie o niego .
                            Tak jak napisałem, klienci sami na własne życzenie przynieśli akumulatory i kazali sobie założyć, i nie zgłaszają do tej pory problemów. To czysty przykład z tego co zostało wykonane i na co nie zgłoszono zastrzeżeń .

                            Komentarz

                            • xcex
                              Rider
                              • 2017
                              • 268
                              • Octavia III (5E3)
                              • CRMB 2.0 TDI 150 KM

                              #15
                              No ale MOLL , który mam aktualnie zamontowany jako "pierwszy montaż" można kupić za około 600 PLN , , to faktycznie górna półka akumulatorów , no ale cena i tak odbiega od tej proponowanej przez ASO .. i to prawie dwukrotnie
                              2.0 TDI , 11.2017 -> Style , Black Pearl , HB

                              Komentarz

                              • Clip
                                Elegance
                                • 2015
                                • 905

                                #16
                                Ja mialem molla i padl po 4 latach i 70tys.
                                taka wyzsza półka
                                Powered by R-Performance

                                Komentarz

                                • xcex
                                  Rider
                                  • 2017
                                  • 268
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CRMB 2.0 TDI 150 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Clip Zobacz wpis
                                  Ja mialem molla i padl po 4 latach i 70tys.
                                  taka wyzsza półka
                                  Czyli też księgowy projektuje akumulatory moll Jakby mi padł aku to bym kupował taki który ma najdłuższa gwarancje , nie patrzyłbym sie na producenta ...jak sprawdzałem z rok temu to Exide miało chyba 3 lata .. wiec pewnie bym sie nim interesował
                                  2.0 TDI , 11.2017 -> Style , Black Pearl , HB

                                  Komentarz

                                  • Dobrzyl
                                    Ambiente
                                    • 2009
                                    • 209
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                                    #18
                                    Xcex a jaki teraz masz aku ?
                                    Łukasz

                                    Komentarz

                                    • algi
                                      Ambiente
                                      • 2014
                                      • 214
                                      • Octavia III combi (5E5)
                                      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                      #19
                                      A co myślicie o Yuasa?

                                      Wysłane z mojego SM-N935F przy użyciu Tapatalka

                                      algi
                                      O3 Combi 1.4TSI Elegance + AMAZING + KESSY

                                      Komentarz

                                      • xcex
                                        Rider
                                        • 2017
                                        • 268
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CRMB 2.0 TDI 150 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez Dobrzyl Zobacz wpis
                                        Xcex a jaki teraz masz aku ?
                                        Moll .. od nowości . ale wsumie autko mam 9 miesiecy
                                        2.0 TDI , 11.2017 -> Style , Black Pearl , HB

                                        Komentarz

                                        • Dobrzyl
                                          Ambiente
                                          • 2009
                                          • 209
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                                          #21
                                          Mam serdeczna prośba do posiadać o3 z silnikiem 1.8 czy mozecie podac jaki aku macie
                                          Łukasz

                                          Komentarz

                                          Pracuję...