Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak ładowania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Brak ładowania

    Siema
    nie znalazłem tematu więc zakładam,
    posiadam O3 2017 1.6 tdi, od jakiegoś tygodnia pokazuje się praktycznie cały czas usterka braku ładowania.problem jest w tym że samochód odpala normalnie.na logikę to po kilku razach juz nie powinien jej odpalić. Aku jest praktycznie nowy a dokładnie 2 miesięczny. Podłączałem kostkę pod obd (vcds nie posiadam) i pokazało to:

  • #2
    Zamieszczone przez Kapson Zobacz wpis
    ... i pokazało to:
    czyli co?

    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz


    • #3
      That page doesn't exist (404) — ImgBB

      Komentarz


      • #4
        .Odczytując twój błąd P1B0200 - sterownik układu ładowania akumulatora uszkodzenie , to ten na klemie minusowej ( 5Q0915181D) . Ogólnie mówiąc ta rekuperacja to porąbany temat , po mimo że masz zainstalowany woltomierz wskazania są różne nie wzorcowe typu 14,4 . Tu zarządzanie energią akumulatora jest uwarunkowane od wielu czynników i wskazanie ładowania na poziomie 12,9 v jest normalnym stanem bo o nim decyduje właśnie sterownik ładowania .
        Dobrze by było sprawdzić auto w warunkach typu : na postoju , na obrotach i w trakcie jazdy z odpuszczonym gazem .
        Poczytaj tutaj temat podobny skończyło się na wymianie gwarancyjnej owego elementu , jeżeli u Ciebie będzie podobnie ceny używanych na znanym portalu nie są kosmiczne w stosunku do nowego elementu ( ASO 639 zł ) .
        8520138 - Control Module for Battery Monitoring | Ross-Tech Forums
        Ostatnio edytowany przez Wojtenio; [ARG:4 UNDEFINED].

        Komentarz


        • #5
          Czyli mówisz kolego o tej małej kosteczce przy klemie ?.właśnie dziś patrzyłem się na nią i tak myślałem czy aby to nie to .odnośnie linku ,sprawdzałem to .dużo jest roboty przy wymiane? Da się zrobić we własnym garażu czy lepiej oddać do aso,bo szczerze mówiąc to już nie mam nerwów, raz nie ładuje a za chwilę błąd znika i jest wszystko normalnie ?

          Komentarz


          • #6
            Dokładnie ta kosteczka na klemie minusowej , tam jeszcze jest druga mała wtyczka i o niej też nie wolno zapominać , A wymian to spokojnie sobie poradzisz bo tylko odpięcie tej małej wtyczki odkręcenie zaraz obok na ścianie grodziowej masy i klema i to wszystko . Najpierw sprawdź czy na malej wtyczce tego ustroistwa wszystko jest OK i nie ma śniedzi . Jak to nie pomoże to pewnie wymiana choć dobrze by było dla sprawdzenia podmienić i zobaczyć czy wszystko OK ale potrzebny będzie dawca .

            Komentarz


            • #7
              Czyli czyszczenie powinno załatwić sprawę?

              Komentarz


              • #8
                Nie do końca ale to nic nie kosztuje a jak jest śniedź-nalot to nie ma dobrego kontaktu i efekt może być jak opisujesz .

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Wojtenio Zobacz wpis
                  Nie do końca ale to nic nie kosztuje a jak jest śniedź-nalot to nie ma dobrego kontaktu i efekt może być jak opisujesz .
                  To najpierw tak zrobię, bo nowy przewód w autolandzie 560 zł

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Kapson Zobacz wpis
                    bo nowy przewód w autolandzie 560 zł
                    A po co zaraz nowy , na aledrogo masz za 1/10 ceny którą podałeś a jak poszukasz to za mniej , tylko używka ale za to z gwarancją najczęściej miesięczną , Możesz też zapytać o to lokalnie u tych co mają autoczęści z kasacji aut po wypadkach .

                    Komentarz


                    • #11
                      ''Dobrze by było sprawdzić auto w warunkach typu : na postoju , na obrotach i w trakcie jazdy z odpuszczonym gazem'' - napisał Wojtenio - nie tak do końca - dopóki nie włączysz obciążenia typu światła mijania lub szyba ogrzewana, fotele grzane ... dobrze naładowany aku (np. nowy ) nie będzie ładowany ! jedynie tylko podczas hamowania silnikiem napięcie wzrośnie do ok. 14.9 V - rekuperacja... i sprawdzanie na postoju i na obrotach nic nowego nie wniesie do sprawy ... czystość klem aku i połączeń warto sprawdzić !

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X