Witam.
Mam problem z oświetleniem wnętrza, a konkretnie z przełącznikiem trzypozycyjnym. Kiedyś przełącznik zaczął ciężko chodzić, nie chciał się przełączać. Później był dość czuły, czasem trzeba było lekko dotknąć, pstryknąć, żeby zaskoczył.
W chwili obecnej już przestało działać oświetlenie przy otwartych, zamkniętych drzwiach, na postoju czy w ruchu. Jedynie mogę włączyć osobnymi przyciskami, nie ma możliwości sterowania całością. O ile jeszcze z przodu byłoby to do przeżycia, to o tyle włączanie oswietlenia z tyłu z fotela kierowcy do zbyt wygodnych nie należy.
Pytanie: jak się dobrać do przełącznika, ale bez uszkodzenia zaczepów, czy pozostawieniu śladów? Oczywiście obstawiam przełącznik. Filmiki jakie znalazłem, dotyczyły tylko wymiany żarówek, a nie całego modułu. Nie chcę od razu zamawiać modułu w ASO, nie swędzi mnie 630 zł ?
Z góry dziękuję za pomoc ?
Mam problem z oświetleniem wnętrza, a konkretnie z przełącznikiem trzypozycyjnym. Kiedyś przełącznik zaczął ciężko chodzić, nie chciał się przełączać. Później był dość czuły, czasem trzeba było lekko dotknąć, pstryknąć, żeby zaskoczył.
W chwili obecnej już przestało działać oświetlenie przy otwartych, zamkniętych drzwiach, na postoju czy w ruchu. Jedynie mogę włączyć osobnymi przyciskami, nie ma możliwości sterowania całością. O ile jeszcze z przodu byłoby to do przeżycia, to o tyle włączanie oswietlenia z tyłu z fotela kierowcy do zbyt wygodnych nie należy.
Pytanie: jak się dobrać do przełącznika, ale bez uszkodzenia zaczepów, czy pozostawieniu śladów? Oczywiście obstawiam przełącznik. Filmiki jakie znalazłem, dotyczyły tylko wymiany żarówek, a nie całego modułu. Nie chcę od razu zamawiać modułu w ASO, nie swędzi mnie 630 zł ?
Z góry dziękuję za pomoc ?
Komentarz