Część.
Mam problem w swojej O.III, 2.0 TDI 150 km 2014r. Ckfc. System start-stop. Akumulator AGM
Ostatnio wymieniłem akumulator ponieważ już słabo paliła z rana. Miał połowę swojej pojemności więc już się należało. Niestety aktualnie ładowanie wygląda bardzo słabo. Czasami jest ponad 14 v. Ale przeważnie jest na poziomie 12.6-13. jak puszczę gaz i samochód jedzie na biegu jałowym ładowanie zwiększa się do ok 14 v.
Proszę o podpowiedzi gdzie szukać problemu? Alternator czy sterowanie ładowaniem przez komputer? Miał ktoś podobny problem?
Mam problem w swojej O.III, 2.0 TDI 150 km 2014r. Ckfc. System start-stop. Akumulator AGM
Ostatnio wymieniłem akumulator ponieważ już słabo paliła z rana. Miał połowę swojej pojemności więc już się należało. Niestety aktualnie ładowanie wygląda bardzo słabo. Czasami jest ponad 14 v. Ale przeważnie jest na poziomie 12.6-13. jak puszczę gaz i samochód jedzie na biegu jałowym ładowanie zwiększa się do ok 14 v.
Proszę o podpowiedzi gdzie szukać problemu? Alternator czy sterowanie ładowaniem przez komputer? Miał ktoś podobny problem?
Komentarz