I dobrze zrobiłeś. Firmy teraz będą kupowały silniki poniżej 1600 cm3, ponieważ z tego co wiem od nowego roku weszły przespisy w sprawie używania auta służbowego do celów prywatnych - do 1,6 jest sporo mniejszy podatek.
Ja w zeszłym tygodniu odebrałem moją III. Przesiadłem się z OII FL 2,0 tdi 105 koni z 6 biegowym manualem. Teraz dostałem OIII 1,6 tdi 105 km z 5 biegową skrzynią. Moc silnika jeszcze bym przeżył, ale dla mnie elastyczność jest tragiczna. Jednak 6tka w poprzednim aucie robiła robotę, teraz często muszę używać drugiego biegu, bo np. na 3 przy 40 km/h auto po prostu ledwo się zbiera. Do tego skrzynia w porównaniu do poprzedniej jest dla mnie fatalna - nie ma przyjemność w zmianie biegów, synchronizacja jest do dupy. Żeby wrzucić wsteczny trzeba zatrzymać auto do całkowitego zera. W poprzedniej Octavii było przyjemne tyknięcie i precyzyjna praca. Gdybym dostał wersję z 6b skrzynią lub z DSG pewnie byłbym zadowolony, tak jest naprawdę średnio.
Ja w zeszłym tygodniu odebrałem moją III. Przesiadłem się z OII FL 2,0 tdi 105 koni z 6 biegowym manualem. Teraz dostałem OIII 1,6 tdi 105 km z 5 biegową skrzynią. Moc silnika jeszcze bym przeżył, ale dla mnie elastyczność jest tragiczna. Jednak 6tka w poprzednim aucie robiła robotę, teraz często muszę używać drugiego biegu, bo np. na 3 przy 40 km/h auto po prostu ledwo się zbiera. Do tego skrzynia w porównaniu do poprzedniej jest dla mnie fatalna - nie ma przyjemność w zmianie biegów, synchronizacja jest do dupy. Żeby wrzucić wsteczny trzeba zatrzymać auto do całkowitego zera. W poprzedniej Octavii było przyjemne tyknięcie i precyzyjna praca. Gdybym dostał wersję z 6b skrzynią lub z DSG pewnie byłbym zadowolony, tak jest naprawdę średnio.
Komentarz