Za niska temperatura cieczy i oleju ???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • t_kucyk
    Ambiente
    • 2010
    • 147
    • Volkswagen

    #26
    Zamieszczone przez ukuk
    ...takie zycie... Kwota naprawde duza, ale tak po prawdzie... gdzie znajdziesz tanszy serwis niz w Skodzie? W Daci?
    Widzisz, takie koszty serwisowania otwierają mi oczy na bezsens kupowania nówki.

    Przy kupnie dajmy na to przeciętnego Passata za 25.000zł - 30.000zł większość części będzie miała już dobrej jakości zamienniki w niezłych cenach, metody napraw będą już rozpracowane przez warsztaty i wiadomo od jakich wersji trzymać się z daleka.

    Na razie zostanę przy O1 dopóki nie rozjaśnią mi się długoterminowe losy mojego kontraktu. A potem, coż, trzeba będzie iść w stronę Passata.

    Komentarz

    • jarekbarcaaa
      Ambiente
      • 2013
      • 204

      #27
      co za gówno te autaa... nowe auto i termostat sie zjebał...;/ nie chcieliscie czegoś japonskiego?

      Komentarz

      • Lashlo
        L&K
        S_OCP Member
        • 2007
        • 1455

        #28
        W życiu nie sprzedam swojej OI jak widzę ;-)

        Komentarz

        • t_kucyk
          Ambiente
          • 2010
          • 147
          • Volkswagen

          #29
          Zamieszczone przez Lashlo
          W życiu nie sprzedam swojej OI jak widzę ;-)
          Razi mnie 1200zł za taką głupotę jak termostat. Coraz więcej modułów do wymiany ot tak. Rozumiem, że taniej jest na linii produkcyjnej, dla mnie jednak jako użytkownika końcowego jest to nieporozumienie.

          Komentarz

          • Lashlo
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1455

            #30
            Pamiętam jak z naście lat temu starą Renówką 19 koleżanka przyjechała z Niemiec i jak dobrze pamiętam termostat pasował od Poldka, była w szoku, że za 20 zł udało się zrobić auto. Mówiła, że D by zapłaciła z 500 euro. Taki OT trochę, ale ukazuje jak teraz się robi auta. Dawniej termostat to termostat za 20 zł teraz termostat to termostat+ HGW co, czujnik, elektronika i inne bzdety i 1200zł.
            Jedyne wyjście z nowymi autami-dokupić max gwarancję, np na 5 lat i po nich sprzedawać.

            Komentarz

            • greg505
              L&K
              • 2013
              • 1239

              #31
              1.8 nie ma typowego termostatu, wszystkie przeplywy sa sterowane elektronika, stad ta cena.

              Btw, tak narzekacie na nowe auta, a gdyby nie te nowe, to za pare lat co byscie kupili?
              Black magic

              Komentarz

              • t_kucyk
                Ambiente
                • 2010
                • 147
                • Volkswagen

                #32
                Zamieszczone przez greg505
                1.8 nie ma typowego termostatu, wszystkie przeplywy sa sterowane elektronika, stad ta cena.

                Btw, tak narzekacie na nowe auta, a gdyby nie te nowe, to za pare lat co byscie kupili?
                Tylko te obecnie nowe są coraz mniej atrakcyjne właśnie ze względu na niepotrzebą komplikację i planowanie postarzanie produktu.

                Pieniądze wydane utratę wartości nowego auta wolę wydać na coś fajniejszego, albo zwyczajnie na dokształcanie się żeby zarabiać jeszcze odrobinę więcej w przyszłości.

                A kolejne auto, ciężki orzech do zgryzienia - Passat B5/6, Audi A6 C5 V6, może powrót do Superba I generacji.

                Komentarz

                • Lashlo
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 1455

                  #33
                  greg505, jasne, że trzeba kiedyś zmienić auto i to na nowe, ale skoro moja śmiga bezproblemowo, to odkładam zakup nowego ;-) A jak zakupię, to wg tego, co napisałem powyżej-gwarancja na full a na jej koniec auto sprzedawać. Koszta napraw tych nowych cudów są naprawdę nieziemskie...

                  Komentarz

                  • greg505
                    L&K
                    • 2013
                    • 1239

                    #34
                    Lashlo, a myslisz ze po co przedluzylem gwarancje do 4 lat
                    Black magic

                    Komentarz

                    • progressowy
                      Rider
                      • 2008
                      • 453

                      #35
                      Pieniądze są po to aby je wydawać i mieć przyjemność z tego. Ja piernicze wielka załamka bo termostat sie na gwarancji wysrał.
                      Nawaliło,naprawili i dalej się cieszymy. Przy takim toku myślenia warto zastanowić się czy warto cokolwiek jeść bo i tak wysr... to .
                      P.S. Żeby czasem nie było rozczarowania przy tej gwarancji na full. Warunki poczytaj...
                      Już odebrane A3 TFSI limuzyna

                      Komentarz

                      • jarekbarcaaa
                        Ambiente
                        • 2013
                        • 204

                        #36
                        toeraz to tylko mazda,toyota,honda i nic wiecej

                        Komentarz

                        • Leniwiec
                          Rider
                          • 2009
                          • 624
                          • Octavia IV (NX3)
                          • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                          #37
                          jarekbarcaaa, a miałeś Ty "japońca" ??

                          Pomijając fakt, gdzie te auta faktycznie są wytwarzane, to jeśli myślisz, że ich serwis jest tańszy "bo japoniec się nie psuje", to się mylisz. Też potrafią się wysypać niedługo po zakupie.
                          Miałem 7 lat Corollę E12 2.0 D4D, fakt auto generalnie bezproblemowe. Ale dzień po zakupie spędziłem bite 8 godzin w serwisie, bo poszedł jeśli dobrze pamiętam "przewód spiralny" i był problem z airbagami. Naprawa polegała na zamianie elementów z ich identycznego auta demonstracyjnego, czyli metodą prób i błędów, bo model był na rynku od niedawna i serwis nie miał bladego pojęcia co jest grane. Co najlepsze to jakoś dość niedawno była akcja serwisowa z tym związana - szybko się zorientowali :szeroki_usmiech
                          Padła mi też pompa paliwa (albo wtryskowa, nie pamiętam już), część pokroju termostatu, ale nowa to wtedy było 1,5 tysiąca :twisted:
                          To tyle à propos cen części do nowych autach. O padających dwumasach nie wspomnę

                          t_kucyk, cena termostatu jasne, że jest przegięta, ale nie odnoś tego do O1, bo te auta dzieli epoka. W O3 1.8 TSI "termostat" to cześć elektroniczna jeśli dobrze kojarzę. Nie wiem jak w innych silnikach.
                          Ten "Twój" Passat teraz za 25-30k na początku życia modelu też na bank miał drogie części.
                          Pozdro

                          Komentarz

                          • jarekbarcaaa
                            Ambiente
                            • 2013
                            • 204

                            #38
                            ja mówie o japonskich benzynach, jezdziłem japoncem

                            Komentarz

                            • Baniq
                              Classic
                              • 2014
                              • 38
                              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                              #39
                              Tylko jakość materiałów i wykończenia w tych mazdach toyotach i honda to jakies 2 lata wstecz za Europa , niestety jedyne co Honda zmieniła na plus to jakość tapicerki

                              Komentarz

                              Pracuję...