Usterka hamulce, układ ochrony pieszych - komunikaty

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kris3314
    Classic
    • 2011
    • 10

    Usterka hamulce, układ ochrony pieszych - komunikaty

    Artur dochodzi do siebie na SORze po cięciu pępowiny czy co :diabelski_usmiech
  • neoXs
    Rider
    • 2010
    • 555

    #2
    Usterka hamulce, układ ochrony pieszych - komunikaty

    Witajcie,

    Mam problem z wyświetlającymi się na przemian komunikatami: "Usterka hamulce serwis" oraz "Usterka układu ochrony pieszych". Wygląda to tak jak na filmiku:

    [center:2e6b64d6a4][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xf_eEab1TdY[/youtube][/center:2e6b64d6a4]

    Komunikat "usterka układu ochrony pieszych" pierwszy raz pojawił się około kwietnia 2014 roku. Oczywiście w ciągu paru dni wizyta w ASO Śliwki, wgrany update oprogramowania, wyzerowane błędy i gitara. Problem pojawił się ponownie po jakiś 2 tygodniach, akurat miałem przegląd "olejowy" robić więc ponownie to zgłosiłem i nic nie znaleziono. Spokój był na jakieś 2 miesiące i znowu komunikat się wyświetlił. Pojechałem kolejny raz - wszystko gra, brak błędów w logach itd... Znowu spokój na 2-3 miesiące.

    No i we wrześniu pierwszy raz pojawił się komunikat "Awaria hamulce, serwis, serwis" + sygnał dźwiękowy. Przyznam, że trochę mnie to zestresowało ale układ hamulcowy działał bez żadnych oznak awarii więc powoli i delikatnie przejechałem te 3km do garażu (akurat wracałem do domu i wstąpiłem na stację benzynową, stąd tylko 3km). Wizyta w ASO Śliwka nic nie wykazała - brak logów o błędach, wszystkie układy sprawne itd. Komunikat pojawił się ponownie miesiąc później - kolejna wizyta w ASO - znowu wszystko jest ok.

    W listopadzie ponownie oba komunikaty mi się wyświetliły i tym razem pojechałem do ASO Ganinex i tam po przyjęciu auta stwierdzili, że akumulator był słabo naładowany i to mogło być powodem, że się pojawiały te komunikaty. Samochód w 100% sprawny, update softu zrobiony blabla. Wypytano mnie czy auto długo stoi nie jeżdżone i tyle. Faktem jest, że po ślubie rzadziej korzystam z samochodu (tak 1-2 razy w tygodniu) i to rzekomo mogło być powodem słabego naładowania akumulatora.

    No i jakiś tydzień temu oba komunikaty się znowu pojawiły -_-' różnica jest taka, że teraz zamiast "awaria hamulców" wyświetliło się "usterka hamulce"...

    Komunikaty wyświetlają się zupełnie losowo (czasem pokaże się raz na miesiąc, raz na tydzień, totalna loteria), zaraz po odpaleniu silnika. O ile układ pieszych nie robi na mnie wielkiego wrażenia, tak z hamulcami nie ma żartów. Gwarancja kończy mi się w kwietniu i nie widzi mi się płacić potem za teksty o ładowaniu akumulatora. Tym bardziej, że komunikat pojawił mi się w drugi dzień świąt gdzie w pierwszy zrobiłem ~250km na trasie, a w drugi 200km zatem akumulator raczej miał czas aby się dobrze doładować.... No i od tygodnia prawie codziennie się tym samochodem poruszam.

    Może ktoś spotkał się już z czymś takim? Będę wdzięczny za każdą radę. Myślę poważnie o wystosowaniu do PL centrali Skody pisma na ten temat bo po prostu boję się o bezpieczeństwo swoje i bliskich. Jest jakiś specjalny formularz do kontaktu ze Skodą czy tylko to co na skoda-auto.pl w dziale kontakt?

    Komentarz

    • LUKI
      RS
      • 2005
      • 5776

      #3
      neoXs, na na Twoim miejscu 'wysmarowałbym' email do SAP - i to bardzo konkretny :!:

      Opisz wszystko /włącznie z feedbackiem z ASO/, bo od kwietnia za 'takie pierdolenie ASO' będziesz płacić ze swojego portfela...

      Podpięcie VAS na dzień dobry 200zł...




      na dole masz tabele które uzupełniasz
      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

      Komentarz

      • neoXs
        Rider
        • 2010
        • 555

        #4
        Orientujecie się czy oni w ogóle czytają wiadomości wysłane za pośrednictwem tego formularza? 1.5 tyg temu wysłałem do nich informację i cisza. Przed chwilą ponowiłem zapytanie...

        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          #5
          neoXs,

          powinieneś najpierw dostać auto response a później odpowiedź na Twoje pytanie/etc

          napisz raz jeszcze
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          • neoXs
            Rider
            • 2010
            • 555

            #6
            Dostałem dzisiaj od nich odpowiedź o takiej treści:

            Szanowny Panie.

            Na wstępie, Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. przeprasza Pana w imieniu Partnera Serwisowego oraz własnym za powstałe utrudnienia i niedogodności związane z opisaną przez Pana sprawą.

            Ponadto bezspornym jest fakt, iż Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., nie była oraz nie jest Gwarantem zakupionego przez Pana samochodu, czy też jakichkolwiek usług wykonywanych
            w pojeździe. Inaczej mówiąc, Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. nie jest stroną
            w przedmiotowej sprawie, gdyż nie była Sprzedawcą.

            Kolejną kwestia warta podkreślenia jest fakt, iż ostaną korespondencję techniczną dotycząca Pana pojazdu posiadamy z października 2014 roku.

            Dlatego też, prosimy Pana o zwrócenie się do serwisu, który wykona diagnozę pojazdu i w razie konieczności przeprowadzi konsultacje techniczne z Zespołem Wsparcia Technicznego Volkswagen Group Polska Sp. z o.o..

            Reasumując ufamy, iż wspólne działania Pana, jako Klienta Skoda Auto, jak również naszego Partnera Skoda Auto, pozwolą w sposób obiektywny ocenić powstałe uszkodzenia i odpowiedzieć na wszystkie powstałe niejasności i pytania.

            Z wyrazami szacunku,
            Zespół ©koda INFO
            :evil: ręcę mi opadły....

            Komentarz

            • ruwado
              RS
              • 2009
              • 14885
              • Octavia IV (NX3)

              #7
              neoXs, czyli k....wa oprócz ASO na terenie PL nikt za importowane auta nie odpowiada? To tak jak by każdy diler sam sprowadzał skody na własną rękę, a chyba tak nie jest. Może gazety i telewizja? Np. Auto Świat i TVN Turbo? bo jak gwarancja minie to wtedy znajda przyczynę, tylko, że za gruba kasę.
              pozdrawiam - Darek

              Komentarz

              • Grad77
                Ambiente
                • 2015
                • 144
                • Octavia III (5E3)
                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                #8
                To, że sprzedawca (dealer) jest jednocześnie gwarantem jest moim zdaniem mocno szemrane. To jakiś dziwny myk i fikcja, bo z tego co wiem praktycznie każda reklamacja składana w ASO jest przecież przekazywana do rozpatrzenia do "centrali" i to "centrala" podejmuje decyzje. Dobrze byłoby tym zjawiskiem zainteresować odpowiednie "służby".

                Komentarz

                • neoXs
                  Rider
                  • 2010
                  • 555

                  #9
                  No niestety ale każdy sobie piłeczkę odbija byle do końca gwarancji. Planuję w marcu jechać jeszcze raz do Ganinexu i niech się konsultują z centralą, byle sprawa była w toku jeszcze na okresie gwarancji. Ewentualnie trzeba będzie do UOKIKu się udać po poradę jak to jest z gwarantem, bo tłumaczenie jest kompletnie z... sami wiecie czego.

                  Komentarz

                  • ruwado
                    RS
                    • 2009
                    • 14885
                    • Octavia IV (NX3)

                    #10
                    neoXs, w każdym razie zbieraj dokumenty - zgłoszenia. Jak po okresie gwarancji będą chcieli naprawić, bo znajdą przyczynę, to wtedy nie odpuszczaj. Będzie dowód, ze na gwarancji Cię olali.
                    pozdrawiam - Darek

                    Komentarz

                    • pewux
                      Drive
                      • 2014
                      • 91
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                      #11
                      neoXs ja miałem droższy problem, bo z mieszkaniem i deweloper też olewał. Jedna wizyta w Federacja konsumentów. Bezpłatna porada i pismo wysłane przez ich prawnika. Odzew ze strony dewelopera był szybszy niż się tego spodziewałem. I co najważniejsze ... za free !
                      O3 -> http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86469

                      Komentarz

                      • neoXs
                        Rider
                        • 2010
                        • 555

                        #12
                        Byłem z tym problemem w Ganinexie 2 razy i poszło zapytanie do Skody z ich strony.

                        Dzisiaj otrzymałem telefon, że centrala podjęła decyzję aby wymienić przekładnie kierowniczą na nową :O W przyszłym tyg. prawdopodobnie wymiana.

                        Komentarz

                        • trebor75
                          Classic
                          • 2014
                          • 8

                          #13
                          I co?
                          Wymieniono przekładnię? Pomogło?

                          Komentarz

                          • neoXs
                            Rider
                            • 2010
                            • 555

                            #14
                            Zamieszczone przez trebor75
                            I co?
                            Wymieniono przekładnię? Pomogło?
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88271

                            Komentarz

                            Pracuję...