wycieraczka-tył

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ceemik
    Classic
    • 2010
    • 13

    wycieraczka-tył

    Korek wyczyszczony i na swoim miejscu.
    Na dniach przetestuje bo teraz nie mam dosłownie czasu na moją Oktawię
    Zrobiłem przesiadkę na Focusa MK2 1.6 i powiem ze fajne autko

    Wracając do tematu.
    Próbuję znaleźć coś o tym oleju, tak jakby wyczyszczenie nie pomogło i chyba pierwsze co najłatwiej sprawdzić to odma.
    Co do odpalania to pomyślałem o filtrze PB, bo jak auto jest na LPG to o LPG dbam i serwisuję to PB zaniedbałem :/

    BDW. Przy przebiegu 230 000km z czego 100 000km na LPG mogą to być już pierścienie?
  • ufo
    L&K
    • 2008
    • 1475
    • Octavia III combi (5E5)
    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

    #2
    wycieraczka-tył

    witam,
    zadałem kiedyś ten sam temat w dziale OII kolo 2008 roku, bez konkretnej odpowiedzi. teraz zadam to pytanie jeszcze raz, ale tu.
    czy jest możliwe postawienie tylnej wycieraczki w pionie?
    oczywiście ma ona nadal spełniać swoja funkcjonalność. chodzi o to, że zbiera się kurz/piach pod piórem wycieraczki i każde przetarcie równa się z rysowaniem szyby.

    Komentarz

    • Marian 2
      L&K
      • 2007
      • 1085
      • Octavia I combi (1U5)
      • AQY 2.0 MPI 115 KM

      #3
      Nie jest to możliwe bez przeróbek w "wyłaczniku krańcowym" związanym przede wszystkim z silniczkiem, bo w nim jest wyłacznik krańcowy. Po za tym, musiał by być inny mechanizm wycieraczek. a sama wycieraczka zamontowana z boku, a nie po środku.
      Problemem nie jest ustawienie wycieraczki w pionie (są takie samochody co mają przednią wycieraczkę tak ustawioną, schowaną przy słupku), co pełny zakres pracy pola wycieraczki ktory w przypadku tylnej wynosi prawie 180°.

      Komentarz

      • robreg
        L&K
        • 2010
        • 1195
        • Octavia I (1U2)
        • AXP 1.4 MPI 75 KM

        #4
        ufo, dostales jedna lekcje, (ta z O2), to nie wystarczy. ;-) ;-) ;-) Trudno, ale wiele w temacie sie nie zmienilo.

        1. Da sie, jak sobie wycieraczke od nowa samemu zbudujesz (chodzi o logike wykrywania polazenia zero). Mamy teraz spawarki do plajzdiku, drukarki 3D, Trzeba popatrzec, jak mechanizm dziala, przerobic styki wykrywajace polozenie zero i juz. sky is the limit.

        2. Powod z kurzem piekny :-D oczywiscie przy pionowej wycieraczce nie bedzie kurzu na szybie, ktorego piorko nie bedzie zbieralo na sucho i nie bedzie nim rysowalo szyby.

        W O2 odkad naprawilem spryskiwacz, ma on taka wydajnosc, ze zastanawiam sie, czy nie zalozyc jakiegos dlawika. Zanim wycieraczka sie ruszy pol szyby tylnej plynie w wodzie. Trudno uwierzyć, ze w nowszej sie to zmieniło na gorsze.

        Gdyby to byla przednia szyba, dochodziloby honorowe oddawanie dowodu rejestracyjnego za zaslanianie pola widzenia kierowcy, ale to jest tylna, mozna ja nawet sklejka zastapic ;-)
        Pozdrawiam, Robreg.
        ----
        furmanka.blogspot.com fan ;-)

        Komentarz

        • ufo
          L&K
          • 2008
          • 1475
          • Octavia III combi (5E5)
          • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

          #5
          nie chce mi się wierzyć, że to aż taki "problem". widziałem już OIII i nowego passata z pionową postawioną wycieraczką. głupio mi było jechać za gostkiem i pytać, jak to jest zrobione? nie wierze też, że obaj mieli zepsute wycieraczki.
          gostka z passata jeszcze spotkam (mam nadzieję), jest z tego samego miasta...tematu jeszcze nie odpuszczam :twisted:
          dla jest to wszystko zrozumiale co pisaliście, tylko jak z tego wyjść/oszukać?

          Komentarz

          • robreg
            L&K
            • 2010
            • 1195
            • Octavia I (1U2)
            • AXP 1.4 MPI 75 KM

            #6
            Nie musibbyc zepsuta, wyatarczy odpiac od niej zasilanie i przestawic dzwignie.

            200% do lansu musi być
            Pozdrawiam, Robreg.
            ----
            furmanka.blogspot.com fan ;-)

            Komentarz

            • ufo
              L&K
              • 2008
              • 1475
              • Octavia III combi (5E5)
              • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

              #7
              Zamieszczone przez robreg
              wyatarczy odpiac od niej zasilanie
              nie wywali błędu?

              Komentarz

              • robreg
                L&K
                • 2010
                • 1195
                • Octavia I (1U2)
                • AXP 1.4 MPI 75 KM

                #8
                W O2 nie wywalalo. Tutaj chyba bedzie podobnie.

                [ Dodano: Czw 28 Maj, 15 19:58 ]
                I jeszcze wyjdzie na to, ze w tym bezecenstwie pomogę. Koniec swiata.
                Pozdrawiam, Robreg.
                ----
                furmanka.blogspot.com fan ;-)

                Komentarz

                • ufo
                  L&K
                  • 2008
                  • 1475
                  • Octavia III combi (5E5)
                  • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez robreg
                  I jeszcze wyjdzie na to, ze w tym bezecenstwie pomogę. Koniec swiata.
                  nie łudź się kolego :P dla mnie wyciągnie wtyczki nie jest rozwiązaniem...jak pisałem wyżej, wycieraczka musi dalej spełniać swoją rolę, anie wozić ją w pionie dla szpanu :wink:

                  Komentarz

                  • hjeniu
                    Drive
                    • 2015
                    • 56

                    #10
                    Wystarczy wyrzucić krańcówki z silnika. Wycieraczka wtedy zostanie w takim położeniu w jakim zostanie wyłączona.

                    Komentarz

                    • robreg
                      L&K
                      • 2010
                      • 1195
                      • Octavia I (1U2)
                      • AXP 1.4 MPI 75 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez hjeniu
                      Wystarczy wyrzucić krańcówki z silnika. Wycieraczka wtedy zostanie w takim położeniu w jakim zostanie wyłączona.
                      I co, miszczÓ, za kazdym razem losowac, gdzie ramię ma się zatrzymać??? Wow!
                      Pozdrawiam, Robreg.
                      ----
                      furmanka.blogspot.com fan ;-)

                      Komentarz

                      • hjeniu
                        Drive
                        • 2015
                        • 56

                        #12
                        Ale miszczu jak już se ucelujesz to ci w pionie będzie stałą i kurzu nie będzie zbierać.


                        Inna możliwość to faktycznie konstruowanie silnika od nowa.W obecnych czasach wszystko jest możliwe kwestia ceny.

                        Komentarz

                        • ryhu
                          Ambiente
                          • 2014
                          • 131
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                          #13
                          Przestaw tak położenie zerowe w mechanizmie wycieraczki, aby zatrzymywała się na środku i po problemie, a jeśli technicznie jest to niemożliwe to posiłkuj się takim modem http://www.3swiki.org/Exterior:_Hide...h_Wiper_Mod%29

                          Komentarz

                          Pracuję...