Błąd Cylinder Misfire Detected

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jackowski11
    Drive
    • 2015
    • 47

    Błąd Cylinder Misfire Detected

    Witam,
    mam taki błąd Octavia 1,4 TSI, tylko 23 tys przebiegu i:

    10203 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
    P0300 00 [096] - -
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 2
    Mileage: 21780 km
    Date: 2016.12.05
    Time: 17:21:11

    Engine speed: 2002.50 /min
    Normed load value: 18.0 %
    Vehicle speed: 62 km/h
    Coolant temperature: 72 °C
    Intake air temperature: 3 °C
    Ambient air pressure: 1010 mbar
    Voltage terminal 30: 14.771 V
    Unlearning counter according OBD: 15
    Long-term fuel trim bank 1 at idle: -0.05 %
    Oxygen control: adaptation value at partial load: bank 1: 0.95062
    Short term adaptation of mixture formation bank 1: 1.6 %
    Outside air temperature: -3 °C
    Test of oxygen sensors bank 1: Delta-Lambda: 0.00006
    Fuel level: 26.00 l

    Błąd jest na wszystkich 4-rech cylindrach. O co kaman ?
  • jackowski11
    Drive
    • 2015
    • 47

    #2
    Misfire - wypadanie zapłonu. Wy-googlałem. Pytanie co mogło paść

    Komentarz

    • mmor
      Ambiente
      • 2014
      • 166
      • Fabia (6Y2)
      • CBZB 1.2 TSI 105 KM

      #3
      2 razy wypadł zapłon przy małym obciążeniu silnika, podczas rozgrzewania. Cewka, może świece (nie masz przewodów WN) a najprawdopodobniej nic, na razie olać, chyba że masz gwarancję, to pędzikiem do ASO, niech to gdzieś zapiszą w KS, żeby po gwarancji coś ugrać jak padnie zapłon.

      Komentarz

      • jackowski11
        Drive
        • 2015
        • 47

        #4
        Dzikuje za odpowiedź. Tak też zrobiłem. Cos tam poprawili., Zobaczymy czy bedzie poprawa. Jednak poza gwarancją nie liczyłbym na żadne "bonusy" z tego powodu

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Gdzie tankujesz paliwo
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • krzynol
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 10960
            • Superb II combi (3T5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            wykręć świece i oblukaj ich kolor i suchość, jeśli ok to ok, błędy skasować, temat zamknąć
            sprawdzać czy się często powtarza, czy nie
            bo to nie tylko świece, cewki przewody WN, ale też kompresja cylindra, system wylotowy, dawki paliwa, itd...

            jak się regularnie powtarza to diagnozujemy konkretne cylindry i ilości wypadnięć i czas na każdym cylindrze
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz

            • jackowski11
              Drive
              • 2015
              • 47

              #7
              Odgrzeję kotleta. Po ok 2 mies. błedy nie powróciły - na sczęscie. Wiec softwerowo-kosmetyczna naprawa pomogła. Mam nadzieje ze jesli temat wróci - to tylko na gwarancji

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                Temat wroci jak skonczy sie dobry zapłon
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • przybysz86
                  Classic
                  • 2013
                  • 160
                  • Octavia III (5E3)
                  • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                  #9
                  widzę, że koledzy dali dobre uwagi, wyczyścić styki i świece oraz zmienić stację benzynową to dobry początek.
                  Kiedyś mechanik mi mówił, żeby w takiej sytuacji wyjeździć paliwo i zalać jakieś najlepsze premium jakie znajdzie (np v-power 100) bo mają dużo dodatków myjących. możliwe, że to tylko placebo albo, że teraz wszystkie dobre paliwa mają te dodatki w podobnych ilościach ale jeden bak nie zbiedniejesz a na pewno nie zaszkodzi.
                  W starych silnikach można było zalać takie marketowe dodatki do paliwa ale w TSI bym nie ryzykował a cena wyjdzie na jedno jak zmiana na jeden raz z normalnej 95 na shell 100.
                  Ostatnio edytowany przez przybysz86; 30528.

                  Komentarz

                  Pracuję...