Ale panowie, świece to by dymiły na niebiesko i pewnie komputer wykazałby też przy okazji wypadnie zapłonu. Moim zdaniem to nie świece. A pompa olejowa, sprawdzał ktoś??
Dzwieki z rozrządu
Zwiń
X
-
w żadnym wypadku by nie dymił na niebiesko . Jedynie to może wystąpić nierówna praca silnika tzw wypadanie zapłonów problemy z paleniem i czasem nawet większe spalanie połączone z mniejszą mocą
dym na niebiesko : problemy z układem korbowo tłokowym często pierścienie
Pompa olejowa gdyby coś zapalał by kontrolke niskiego ciśnienia a coś takiego nie występuje .
Komentarz
-
-
Co ma pokrywa do tego zdejmie i popatrzę się na nia ? To silnik na pasku tam filozof i w napędzie rozrządu nie ma .. Co do osprzętu to przejrzałem wszerz i wzdłuż to raczej coś w środku hałasuje może wariatów ? Najgorsze że kosztuje 1000 zł i są dwa ssące i wydechowy . Ciekawe co by be na to odpowiedział. ....
Komentarz
-
-
Cześć. Mam co prawda 1.2 tsi na pasku ale efekty dźwiękowe podobne. Stukanie na zimno po odpaleniu, na razie trwa tak do minuty. Wariator sobie odpuście, wymieniałem i zero poprawy. Świece też. U mnie mają 2tyś km, wypadania zapłonów brak. Jak będziecie mieli konstruktywne pomysły to piszcie, mam jeszcze gwarancję, jak będę miał argumenty do dyskusji z aso to będzie łatwiej. Choć mam już drugi silnik więc raczej taktują mnie już mocno z buta.
Nie macie przy okazji przy odpalaniu na zimno przez kilka sekund poczucia, że wszystkie szklanki jakby lekko grały, po tym czasie nagle to się ucisza a po paru sekundach pojawiają się te stuknięcia?Ostatnio edytowany przez chrisol; 4656.OIIT BSE LPG, Rapid SB CJZC LPG
Komentarz
-
-
Silnik wymieniony przy przebiegu 16tyś km z powodu stuków sworznia tłokowego (najprawdopodobniej). Wariator wymieniałem na swój koszt z powodu stukania na zimo przy zapalaniu (te kilka sekund zaraz po zakręceniu). Tych stuków z wątku na poprzednim silniku nie miałem. Jak miałbym wróżyć z fusów to albo olej (pewnie zbieg okoliczności ale pojawienie się stuków zbiegło się z wymianą oleju z fabrycznego na fuch 5w30 pro).więc albo szklanki albo coś z osprzętu (pompa wysokociśnieniowa?). Nie wiem i mam już mocno dość tego złomu. Żeby tak upaść z jakością! |To auto miało już więcej usterek niż wszystkie moje wcześniejsze siedem, razem licząc.OIIT BSE LPG, Rapid SB CJZC LPG
Komentarz
-
-
Czyli nowe tsi, które tak bardzo poprawili też potrafią padać. Ładnie.. Wcale Ci się nie dziwię, też mam dość, a Ty masz drugi silnik i dalsze problemy.
Popychacze czy jak to nazywasz szklanki są jak narazie głównym podejrzanym tyle, że nar razie nikt z nas nie rozbierał tego.
Co do pompy wysokiego ciśnienia znalazłem w Internecie coś takiego:
Ostatnio edytowany przez kuba31; 45595.
Komentarz
-
-
w pierwszym silniku tego stukania z pierwszego postu nie miałem, dopiero w drugim silniku to mam. Za to w obu mam to ...Kaltstartrasseln eines Fabia III mit 1.2TSI Motor (CJZD, EA211) bei 18°C. Der Motor ist baugleich dem im Polo 6C eingesetzten 110PS 1.2TSIOIIT BSE LPG, Rapid SB CJZC LPG
Komentarz
-
-
Możesz odczytać ciśnienia. W 1.2 tsi np jest 120bar na wolnych obrotach i 200bar powyżej. U mnie trzyma je książkowo. Ta pompa napędzana jest z wałka ssącego podobnie jak popychacze więc faktycznie dźwięk może generować podobny. Sprawdzę jeszcze jak to się zachowuje na zimno po nocy bo może faktycznie pompa w zbiorniku nie daje dość paliwa dla tej wysokociśnieniowej i pracuje trochę "na sucho".OIIT BSE LPG, Rapid SB CJZC LPG
Komentarz
-
Komentarz