Witam
Problem zaczal sie od pierwszego dnia od kupienia nowego samochodu. Teraz na liczniku 60tys km i prawie koniec gwarancji.
Mrowienie/drgania na kierownicy przy jezdzie niezaleznie od predkosci czy obrotow. Po wysprzęgleniu wszystko ustaje. Olewka totalna od stroyn dealara nie zna granic.
Tutaj wszystko jest normalne.
Po tym czasie ciekna oba amortzatory z przodu (pewnie uszkodzone z powodu drgan). Dodatkowo instnieją luzy na poloskach po obu stronach.
Ponizej filimi. Ktos moglby cos wecej o tym powiedziec. Moze to tez normalne ; )
Z gory dzieki
Problem zaczal sie od pierwszego dnia od kupienia nowego samochodu. Teraz na liczniku 60tys km i prawie koniec gwarancji.
Mrowienie/drgania na kierownicy przy jezdzie niezaleznie od predkosci czy obrotow. Po wysprzęgleniu wszystko ustaje. Olewka totalna od stroyn dealara nie zna granic.
Tutaj wszystko jest normalne.
Po tym czasie ciekna oba amortzatory z przodu (pewnie uszkodzone z powodu drgan). Dodatkowo instnieją luzy na poloskach po obu stronach.
Ponizej filimi. Ktos moglby cos wecej o tym powiedziec. Moze to tez normalne ; )
Z gory dzieki
Komentarz