Obroty 1000 na rozgrzanym, nie dziala start-stop i w tym momencie czuc spaliny w kabinie. Juz drugi raz od dwoch miesiecy od zakupu to sie zdarzylo i nadal sa te obroty wysokie. Auto skoda octawia 12.2013. 2,0 vrs 184kM Dpf czy moze wtryskiwacze? Prosze o jakas wskazowke zanim udam sie do servisu gwarancyjnego. Wesolych swiat ;(
Wysokie obroty 1000 nie faluja, smrod w kabinie.
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez nolan5 Zobacz wpisObroty 1000 na rozgrzanym, nie dziala start-stop i w tym momencie czuc spaliny w kabinie. Juz drugi raz od dwoch miesiecy od zakupu to sie zdarzylo i nadal sa te obroty wysokie. Auto skoda octawia 12.2013. 2,0 vrs 184kM Dpf czy moze wtryskiwacze? Prosze o jakas wskazowke zanim udam sie do servisu gwarancyjnego. Wesolych swiat ;(
- powitanie
- życzenia
- problemy
- prezentacja autka...pozdrawiam - Darek
-
-
Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpisByć może musisz już wymienić filtr dpf . Jak nazwa wskazuje jest to filtr A każdy filtr się wymienia żywotność filtra to przeważnie 150tys km . Po 2 jedź na warsztat tutaj na odległość nikt nie pomoze w 100 procent. Możemy tylko podpowiedzieć co może być .
Bzdura....Kolejna rada kogoś kto ma zerowe pojęcie o temacie....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpisNo sorki ale byłem na szkoleniu bo mam warsztat i chyba ktoś kto coś wie taka wiedzę mi przekazał. To filtrów twoim zdaniem się nie wymienia ? Filtr oleju też pluczesz i dajesz jeszcze raz ? Głupie porównanie ale filtr jak filtr.
Komentarz
-
Komentarz