Wysokie obroty 1000 nie faluja, smrod w kabinie.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • nolan5
    Classic
    • 2019
    • 19
    • Octavia III combi (5E5)
    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

    Wysokie obroty 1000 nie faluja, smrod w kabinie.

    Obroty 1000 na rozgrzanym, nie dziala start-stop i w tym momencie czuc spaliny w kabinie. Juz drugi raz od dwoch miesiecy od zakupu to sie zdarzylo i nadal sa te obroty wysokie. Auto skoda octawia 12.2013. 2,0 vrs 184kM Dpf czy moze wtryskiwacze? Prosze o jakas wskazowke zanim udam sie do servisu gwarancyjnego. Wesolych swiat ;(
    Załączone pliki
  • ruwado
    RS
    • 2009
    • 14885
    • Octavia IV (NX3)

    #2
    Zamieszczone przez nolan5 Zobacz wpis
    Obroty 1000 na rozgrzanym, nie dziala start-stop i w tym momencie czuc spaliny w kabinie. Juz drugi raz od dwoch miesiecy od zakupu to sie zdarzylo i nadal sa te obroty wysokie. Auto skoda octawia 12.2013. 2,0 vrs 184kM Dpf czy moze wtryskiwacze? Prosze o jakas wskazowke zanim udam sie do servisu gwarancyjnego. Wesolych swiat ;(
    Świąt wesołych, ale nie aż takich jak ten post..... Może tak podzielić wiadomości na poszczególne działy:
    - powitanie
    - życzenia
    - problemy
    - prezentacja autka...
    pozdrawiam - Darek

    Komentarz

    • nolan5
      Classic
      • 2019
      • 19
      • Octavia III combi (5E5)
      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

      #3
      Najmocniej przepraszam. Juz sie poprawiam Wesolych...

      Komentarz

      • ruwado
        RS
        • 2009
        • 14885
        • Octavia IV (NX3)

        #4
        A furę koniecznie zaprezentuj w showroomie!!!!!!!! Wygląda obłędnie.
        pozdrawiam - Darek

        Komentarz

        • prezes870
          Rider
          • 2015
          • 418
          • Octavia IV (NX3)
          • DHGA 2.0 TSI RS 245 KM

          #5
          Raczej procedura wypalania dpf. Jedź na kompa i niech sprawdza

          Komentarz

          • oolsztyniak
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 6647
            • Superb II combi (3T5)
            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

            #6
            Dpf na 100%
            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

            Komentarz

            • nolan5
              Classic
              • 2019
              • 19
              • Octavia III combi (5E5)
              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

              #7
              Z 20 km przejechalem i przeszlo. Tez wydaje mi sie ze Dpf. Teraz jest ok

              Komentarz

              • oolsztyniak
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 6647
                • Superb II combi (3T5)
                • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                #8
                Grunt żeby podczas procedury wypalania nie gasić auta.
                czasem jest tak że wypala się raz a po chwili znów
                Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                Komentarz

                • nolan5
                  Classic
                  • 2019
                  • 19
                  • Octavia III combi (5E5)
                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                  #9
                  A masz pewnosc ze to wlasnie to? No trzy dni temu postawilem auto wieczorem powiedzmy podczas tej procedury wypalania i wczoraj ciag dalszy. Ale pi przejechaniu z 20 km ustapilo. Przejechalem z 300km i jest ok.

                  Komentarz

                  • prezes870
                    Rider
                    • 2015
                    • 418
                    • Octavia IV (NX3)
                    • DHGA 2.0 TSI RS 245 KM

                    #10
                    Być może musisz już wymienić filtr dpf . Jak nazwa wskazuje jest to filtr A każdy filtr się wymienia żywotność filtra to przeważnie 150tys km . Po 2 jedź na warsztat tutaj na odległość nikt nie pomoze w 100 procent. Możemy tylko podpowiedzieć co może być .

                    Komentarz

                    • nolan5
                      Classic
                      • 2019
                      • 19
                      • Octavia III combi (5E5)
                      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                      #11
                      To ze filtr czastek stalych to jasne. Tylko dlaczego mesie po 300tys bez wymiany czy nawet regeneracji jezdza..? Raczej te do 2009r powiedzmy...Czyzby jakies grubsze sita mialy te filtry..?

                      Komentarz

                      • GrzesWroc
                        Ambiente
                        • 2015
                        • 166
                        • Octavia III (5E3)
                        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis
                        Być może musisz już wymienić filtr dpf . Jak nazwa wskazuje jest to filtr A każdy filtr się wymienia żywotność filtra to przeważnie 150tys km . Po 2 jedź na warsztat tutaj na odległość nikt nie pomoze w 100 procent. Możemy tylko podpowiedzieć co może być .

                        Bzdura....Kolejna rada kogoś kto ma zerowe pojęcie o temacie....

                        Komentarz

                        • prezes870
                          Rider
                          • 2015
                          • 418
                          • Octavia IV (NX3)
                          • DHGA 2.0 TSI RS 245 KM

                          #13
                          No sorki ale byłem na szkoleniu bo mam warsztat i chyba ktoś kto coś wie taka wiedzę mi przekazał. To filtrów twoim zdaniem się nie wymienia ? Filtr oleju też pluczesz i dajesz jeszcze raz ? Głupie porównanie ale filtr jak filtr.

                          Komentarz

                          • nolan5
                            Classic
                            • 2019
                            • 19
                            • Octavia III combi (5E5)
                            • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis
                            No sorki ale byłem na szkoleniu bo mam warsztat i chyba ktoś kto coś wie taka wiedzę mi przekazał. To filtrów twoim zdaniem się nie wymienia ? Filtr oleju też pluczesz i dajesz jeszcze raz ? Głupie porównanie ale filtr jak filtr.
                            To wlasnie mnie interesuje, dlaczego nieco starsze roczniki maja dpf i nie trzeba ich wymieniac. A konkretnie mam na mysli np mercedesa bo mialem..?

                            Komentarz

                            Pracuję...