Panowie, gorąca prośba o pomoc, bo jestem na skraju załamania nerwowego...
Moje auto to Octavia III kombi, 1.6 TDI DSG, napęd FWD. Przebieg nieco ponad 174k km, kupiony przy 150k z groszami. Serwisowany zawsze w ASO, bo auto było w leasingu. Po zakupie i przejechaniu około 1000km zaświeciła mi się lampka płynu chłodniczego - wszedł prawie cały baniak. Od tamtej pory, co 600-1000km, niezależnie od pory roku, płyn w magicznych okolicznościach ubywa. Nikt nic nie potrafi znaleźć i pisząc "nikt" mam na myśli, że naprawdę wszyscy wróżą z fusów: auto było kilka razy u Pana Rysia w Łomiankach (wymienił uszczelkę pod głowicą + planowanie), kilka jak nie kilkanaście godzin w ASO na Połczyńskiej w Warszawie, gdzie nie znaleźli nawet mokrej plamki (wymienili w końcu "w ciemno" korek od zbiorniczka a teraz jeszcze jestem umówiony na wymianę samego zbiorniczka). Full rozrząd był robiony przy 120k km w ASO zanim go kupiłem i faktycznie wg Pana Rysia było to widać po zakupie jak robił mi pełen przegląd pozakupowy co i jak.
Z objawów, które pojawiły się dzisiaj, przy niższych niż upały temperaturach zauważyłem, że lekko kopci na biało po odpaleniu (ale ledwie jest to widoczne) co mogłoby wskazywać na uszczelkę + ma problemy z odpaleniem (rozrusznik).
Proszę - HELP!!! Nie wiem czy mogę/powinienem dolać i jeździć czekając na Wasze pomysły czy już szukać nowej głowicy, a może najlepiej porzucić gdzieś na polu i nie przyznawać się do niego.
Moje auto to Octavia III kombi, 1.6 TDI DSG, napęd FWD. Przebieg nieco ponad 174k km, kupiony przy 150k z groszami. Serwisowany zawsze w ASO, bo auto było w leasingu. Po zakupie i przejechaniu około 1000km zaświeciła mi się lampka płynu chłodniczego - wszedł prawie cały baniak. Od tamtej pory, co 600-1000km, niezależnie od pory roku, płyn w magicznych okolicznościach ubywa. Nikt nic nie potrafi znaleźć i pisząc "nikt" mam na myśli, że naprawdę wszyscy wróżą z fusów: auto było kilka razy u Pana Rysia w Łomiankach (wymienił uszczelkę pod głowicą + planowanie), kilka jak nie kilkanaście godzin w ASO na Połczyńskiej w Warszawie, gdzie nie znaleźli nawet mokrej plamki (wymienili w końcu "w ciemno" korek od zbiorniczka a teraz jeszcze jestem umówiony na wymianę samego zbiorniczka). Full rozrząd był robiony przy 120k km w ASO zanim go kupiłem i faktycznie wg Pana Rysia było to widać po zakupie jak robił mi pełen przegląd pozakupowy co i jak.
Z objawów, które pojawiły się dzisiaj, przy niższych niż upały temperaturach zauważyłem, że lekko kopci na biało po odpaleniu (ale ledwie jest to widoczne) co mogłoby wskazywać na uszczelkę + ma problemy z odpaleniem (rozrusznik).
Proszę - HELP!!! Nie wiem czy mogę/powinienem dolać i jeździć czekając na Wasze pomysły czy już szukać nowej głowicy, a może najlepiej porzucić gdzieś na polu i nie przyznawać się do niego.
Komentarz