Witam serdecznie. W sobotę zaskoczył mnie dziwny objaw w mojej skodzie 2.0 TDI 150km. przeszedł w tryb serwisowy Nie pojawiła się żadna , absolutnie żadna kontrolka, Auto stałos ię mułowate tzn 2000 max 2500 obrotów i dalej blokada. Kolega zeskanował VCDS i wyskoczył błąd 7934 Czujnik położenia nastawnika ciśnienia doładowania. Czy ktoś po ludzku i łopatologicznie może mi wytłumaczyć co to oznacza? Czy to może być pojedynczy przypadek? Dziękuję
błąd 7934 Czujnik położenia nastawnika ciśnienia doładowania.
Zwiń
X
-
Sprawdz przewody podciśnieniowe kuny je bardzo lubia w pracy to tygodniowo 10 6 kompletów wymieniam wystarczy malutka dziurka i nie będzie trzymać ciśnienia i będzie błąd z nastawnika a jeśli wszystko jest oki przewody to może buć uszkodzony nastawnik lub zatarte cięgno na turbo dla pocieszenia masz 2 opcje pierwsza to jeśli występuje uciebie nastawnik sam beż turbo to dużo kasy nie wydasz a jeśli tylko z turbo to taka zaba wa z orginału w granicach 6 tysi
Komentarz
-
Komentarz