.4 TSI CHPA 140KM szarpie gdy pedał w podłodze

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dejwiddsson
    Classic
    • 2020
    • 2

    .4 TSI CHPA 140KM szarpie gdy pedał w podłodze

    Dzień dobry,
    problem opisany w temacie występuje tylko przy wciśniętym do oporu pedale gazu oraz obrotach około 1700-3000. Wymienione cewki i świece, żadnych błędów nie ma, przebieg auta to 160k km na 100% oryginalny. zrobiłem logi dynamiczne i wychodzi że przy przyspieszaniu pojawiają się skoki parametru "ciśnienie paliwa", natomiast parametr "wysokie ciśnienie paliwa-wartość zadana" oraz "wysokie ciśnienie paliwa-wartość rzeczywista" bardzo ładnie się pokrywają. Wyciągnąłem pompę paliwa ze zbiornika, w samym zbiorniku czysto, na dole pompy osad który został wymyty. Auto jedzie jak jeździło, bez żadnych zmian. Parametry związane z ciśnieniem doładowania również pokrywają się z wymaganymi i nie widać na ich wykresach takich zmian przy przyspieszaniu które mogłyby coś sugerować.
    Dodam jeszcze że odczyt pierwszej sondy lambda wynosi cały czas 0 V czy ktoś się orientuje jaki powinien być? Po odpięciu sondy wyskakuje błąd informujący o przerwie w obwodzie grzałki sondy 1.

    Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?

    Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam
  • Murray
    Classic
    • 2020
    • 36
    • Octavia III (5E3)
    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

    #2
    Masz manual czy DSG ?

    Komentarz

    • dejwiddsson
      Classic
      • 2020
      • 2

      #3
      Skrzynia manualna

      Komentarz

      • Pioter39
        Classic
        • 2020
        • 3
        • Octavia III combi (5E5)
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        #4
        Mam podobny problem, opisany tu http://forum.octaviaclub.pl/forum/oc...1-4-tsi-150-km. Coś się pokrywa? U Ciebie problem nadal występuje?

        Komentarz

        • luker
          Ambiente
          • 2010
          • 169

          #5
          Część najpierw proponuję zdemontować wtryski i oddać do sprawdzenia i pytanie jak wyglądały świece czy nie spala oleju bo to bardzo ważne biały nalot pytam dlatego ponieważ od któregoś roku były nieprawidłowe montowane głowice z zle zaprasowanymi prowadnicami zaworowymi co skutkowało przedostawaniem się oleju
          Jakieś błędy ?

          Komentarz

          • Pioter39
            Classic
            • 2020
            • 3
            • Octavia III combi (5E5)
            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

            #6
            Błędów żadnych nie ma, to się dzieje tylko przy bardzo mocnym przyspieszeniu i pi chwili dlawienia szarpanie prześladuje i ciągnie dalej. Przy wolnym wchodzeniu na te same obroty problemu nie ma.

            Komentarz

            • marmal321
              Drive
              • 2015
              • 68

              #7
              mój 1.4 CHPA poszarpuje przez pierwsze ok 2km od uruchomienia zimnego silnika
              planuję wymianę jeszcze oryginalnych świec (60tys km), na co jeszcze ewentualnie zwrócić uwagę by zdiagnozować ten problem?

              Komentarz

              Pracuję...