Witam wszystkich,
Nie znalazłem na ten temat zbyt wiele, więc zapytam:
Przy tankowaniu , podczas odkręcania korka wlewu słychać zasysanie powietrza, raz mocniej, raz słabiej.
VCDS pokazał mi taki oto błąd:
Znaleziono 1 błąd:
14751 - Układ odpowietrzania zbiornika paliwa
P0441 00 [096] - nieprawidłowy przepływ
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 36386 km
Data: 2020.07.18
Czas: 06:18:18
Prędkość obrotowa silnika: 1610.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 23.5 %
Prędkość pojazdu: 70 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 91 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 24 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.677 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Temperatura zewnętrzna: 13 *C
Absolutne ciśnienie zasysania: 73 kPa abs
Moment obrotowy silnika: 75.3 Nm
Poziom paliwa: 32.00 l
Sonda lambda zespół 1 sonda 1: wartość wymagana: 1.0000
Wałek rozrządu strony ssącej: rząd 1: aktywny tryb pracy-Bit 0: 0
Wałek rozrządu strony ssącej: rząd 1: aktywny tryb pracy-Bit 8: 0
Hamowanie silnikiem-Bit 0: 0
Proszę o sugestie gdzie szukać i co z tym ewentualnie zrobić.
Pozdrawiam.
Nie znalazłem na ten temat zbyt wiele, więc zapytam:
Przy tankowaniu , podczas odkręcania korka wlewu słychać zasysanie powietrza, raz mocniej, raz słabiej.
VCDS pokazał mi taki oto błąd:
Znaleziono 1 błąd:
14751 - Układ odpowietrzania zbiornika paliwa
P0441 00 [096] - nieprawidłowy przepływ
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 36386 km
Data: 2020.07.18
Czas: 06:18:18
Prędkość obrotowa silnika: 1610.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 23.5 %
Prędkość pojazdu: 70 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 91 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 24 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.677 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Temperatura zewnętrzna: 13 *C
Absolutne ciśnienie zasysania: 73 kPa abs
Moment obrotowy silnika: 75.3 Nm
Poziom paliwa: 32.00 l
Sonda lambda zespół 1 sonda 1: wartość wymagana: 1.0000
Wałek rozrządu strony ssącej: rząd 1: aktywny tryb pracy-Bit 0: 0
Wałek rozrządu strony ssącej: rząd 1: aktywny tryb pracy-Bit 8: 0
Hamowanie silnikiem-Bit 0: 0
Proszę o sugestie gdzie szukać i co z tym ewentualnie zrobić.
Pozdrawiam.
Komentarz