Przebrnalem przez całe forum i nie znalazłem podobnego przypadku. Samochód przy mocnym przyspieszeniu, szybkim wchodzeniu na obroty dlawi się, przerywa między 4-4,5 tys obrotow. Chwile się podusi i potrafi przeskoczyć i ciągnie dalej.Najbardziej odczuwalne na 2,3 biegu na wyższych biegach prawa fizyki już na to nie pozwalają. Dodatkowo wolne wchodzenie na te same obroty na 2,3 biegu nie powoduje szarpania.
co zostało sprawdzone, zrobione
- vcds nie pokazuje żadnych błędów
- zapłon nie wypada
- ciśnienie dolotu ok
- ciśnienie paliwa ok
- świece wymienione w lutym 2020
- olej zmieniany co 10 tys.
- kompletny rozrząd wymieniony 500 km temu ( przebieg 184 tys) robiony na blokadzie
Jedyną rzecz jaka ostatnio wyszła podczas diagnostyki w trakcie jazdy to nieprawidłowe wartości zmiennych faz rozrządu w fazie ssania. Właśnie w tym zakresie obrotów wartości były nieprawidłowe. Pierwsza diagnoza to zawor zmiennych faz rozrządu. Zostały zamienione ssący z wydechowy natomiast problem jest ten sam i ciągle na zaworze ssacym więc to nie zawory. Czy ktoś ma pomysł co to może być? Miał podobny przypadek? Do Skody nie chce jechać bo u nich jak błędu nie pokazuje to problemu nie ma. Na usterkę trafiłem przypadkowo nie jeżdżę w takim zakresie obrotów ale chciałbym mieć ten komfort że kiedy potrzebuje tej mocy to ja mam.
co zostało sprawdzone, zrobione
- vcds nie pokazuje żadnych błędów
- zapłon nie wypada
- ciśnienie dolotu ok
- ciśnienie paliwa ok
- świece wymienione w lutym 2020
- olej zmieniany co 10 tys.
- kompletny rozrząd wymieniony 500 km temu ( przebieg 184 tys) robiony na blokadzie
Jedyną rzecz jaka ostatnio wyszła podczas diagnostyki w trakcie jazdy to nieprawidłowe wartości zmiennych faz rozrządu w fazie ssania. Właśnie w tym zakresie obrotów wartości były nieprawidłowe. Pierwsza diagnoza to zawor zmiennych faz rozrządu. Zostały zamienione ssący z wydechowy natomiast problem jest ten sam i ciągle na zaworze ssacym więc to nie zawory. Czy ktoś ma pomysł co to może być? Miał podobny przypadek? Do Skody nie chce jechać bo u nich jak błędu nie pokazuje to problemu nie ma. Na usterkę trafiłem przypadkowo nie jeżdżę w takim zakresie obrotów ale chciałbym mieć ten komfort że kiedy potrzebuje tej mocy to ja mam.