nie bierz takiego auta, awaryjność obecnie niestety ma niewiele wspólnego z przebiegiem. Szczególnie jak kupujesz uszkodzone auto,
Jak kochasz mechaników i uwielbiasz tam spędzać czas, to kupuj. Może dostaniesz darmową kawę, jak wydasz kilka tys. złotych u jednego .Ja wolę jeździć sprawnym autem, no ale każdy ma inne hobby
Zostaw komentarz:
Guest replied
Powiem tak, mam inne auto i ogólnie nie potrzebuje zbytnio auta, mało jeżdżę, ale uważam ze to może być okazja cenowa, patrząc na inne octavię. Poza silnikiem (co już zaczynam czytać ze TTTM) jest okej, nie wiem-brać czy nie brać? Jak oceniacie ryzyko ze przez najbliższe 2-3 lata przy przebiegu 5-6tys bede musiał coś dokładać? :P
Panie to jest decyzja Twoja co my ci możemy doradzić...
Byłeś,jeździłeś, oglądałeś wiesz że coś tam kuleje zdajesz sobie sprawę że trzeba do tego jeszcze wyłożyć kasę to tylko i wyłącznie Twoja decyzja.
Jak czujesz się na siłach i nie boisz się wyzwania i masz $$ do dalszych wkładów to biery
Tylko czy jeżeli jesteś przygotowany na większe $$ nie lepiej szukać sprawnego auta które będzie ewentualnie wymagało kosmetyki i pakietu startowego typu olej,filtry....
No to co zrobisz skoro stwierdzili to jest,ale większość co jeździ to chyba raczej nie ma nawet słynne terkotanie sprzegła kiedyś czytałem na uf forum i nikt tam nie pisał,że ma dwumas.... Więc jeśli zobaczymy to uwierzymy....
Jeśli się nic nie dzieje to jezdzić nie ubolewać... Bywają czasami większe problemy i ludzie topią kasę w aucie a poprawy 0.
spj- ja wciąż odnoszę się do siebie ;] Robrat- to piszę, że mnie sprawdzali po VINie przy przeglądzie bo prosiłem i bardzo mnie to zmartwiło i nadal mam wątpliwośći.
Dwumas występuje w DSG w manualu nie.
Tak kiedyś pytałem w ASO i tak mi odpowiedziano choć warto dojść do tego dla pewności po Vin.
Zostaw komentarz:
Guest replied
Ciężko znaleźć 100% info, mi ASO mówi ze to łańcuch i 8v a to na 100% EA211..
Zostaw komentarz:
Guest replied
Znaczy powiem tak jeździłem duża ilością aut, i „czuje” ze ten 1.2tsi ma dwumase - skrzynia chodzi zupełnie inaczej i wiele „bledow” użytkownika wybacza, bierze na klatę. Wiec uważam, ze jest ale mogę podać VIN do weryfikacji. Rzeczywiście w iparts pokazuje zwykle sprzęgło, ale chyba w 85km było zwykle 105 dwumas, nie wiem
A masz pewność że kupisz sprawny motor? Nawet jak kupisz sprawny zawsze może coś wyjsctw trakcie przekładki. To jest taka loteria że ja bym nie ryzykował.
Zbyt dużo zastrzeżeń i niewiadomych nie wszedł bym w to....
Ale to moja opinia,może ktoś coś jeszcze podpowie....
Dwumas w 1,2TSI ? Chyba nieeee 1,4 150KM nie ma 1,5 też nie 1.8 i 2.0 pewnie jest.
Hej,
stoje przed zakupem O3 2014 1.2tsi 105km CZBA;
auto jest w okazyjnej cenie 24500, ma przebieg 226000 i było serwisowane olejowo co 15 tys.
nie wiem czy pchać się w nie - ma pare mankamentów i proszę Was o ocenę czy warto ewentualnie co to może być:
1. Silnik - silnik był czyszczony, możliwe ze się poci, nikt do końca nie wie co się z nim dzieje, po moich oględzinach nic się nie poci?
ogolnie bierze olej, 0.5-0.6l/1000km a to już EA211 wiec nie powinien brać? Nie kopci, ale rura wydechowa jest pokryta czarna naleciałością
2. silnik na postoju dziwnie rezonuje, wibruje? Ogólnie obroty na obrotomierzu są stałe, ale czuć jakby „w nogach” ze coś tam „przeskakuje”? W pracy silnika nie zauważyłem dziwnych rzeczy
3. turbo dziwnie się zachowuje, czasami podczas 3 tys na milisekundę czknie, albo w ogóle jakby przestało chodzić. Przy pierwszym odpaleniu silnika na zimni był dziwny dźwięk jakby się zassało trochę i podpuścili (Ala blowoff)
myślicie ze warto pchać się w to auto? Remont tsi podobniez 13 tys zł, może udałoby mi się wynegocjować 22 tys, ale nie wiem czy tam nie pada dwumas (wibracje, chociaż 5 bieg 1500 obr gaz w podłogę nie trzęsie ani nic). Tak ogólnie bardzo mi się podoba bezwypadek szyby ori zawieszenie i hamulce zrobione.
swiece były wymieniane niedawno.
Zostaw komentarz: