Cześć 
Czy ktoś wie jaka szkoda kwalifikuje element blacharski do wymiany?
Mam na myśli poziom szkód parkingowych, drobnych kolizji a nie wypadku z pomiętym elementem (wiem z tymi ostatnimi też pewnie może być różnie)
Zakładam np że mając wgniecenie w drzwiach będą je kwalifikować do wyciągnięcia, mając zarysowanie do blachy będą szpachlować i lakierować etc
Ale wg czego zakwalifikować wymianę elementu ??
Zgaduję: głębokości wgniecenia, kąta wgniecenia (ostry, łagodny), powierzchni %% zniszczonego elementu
Macie może wiedzę jak to konkretnie wygląda? Jaki dokument o tym mówi, gdzie szukać?

Czy ktoś wie jaka szkoda kwalifikuje element blacharski do wymiany?
Mam na myśli poziom szkód parkingowych, drobnych kolizji a nie wypadku z pomiętym elementem (wiem z tymi ostatnimi też pewnie może być różnie)
Zakładam np że mając wgniecenie w drzwiach będą je kwalifikować do wyciągnięcia, mając zarysowanie do blachy będą szpachlować i lakierować etc
Ale wg czego zakwalifikować wymianę elementu ??
Zgaduję: głębokości wgniecenia, kąta wgniecenia (ostry, łagodny), powierzchni %% zniszczonego elementu
Macie może wiedzę jak to konkretnie wygląda? Jaki dokument o tym mówi, gdzie szukać?