Witam,
posiadam octavie III z silnikiem 1.4tsi chpa z 2013roku 210tys przebiegu, pojawił się błąd sondy lambda rząd 1(nie pamietam dokładnie która), i błąd zbyt bogatej mieszanki. Postanowiłem zmienić stacje, „przegonić” na autostradzie, niestety błąd po skasowaniu powraca po przejechaniu Ok 500km.
Stwierdziłem, że ją wymienię, po prostu nie lubię jak coś nie tak działa w aucie, jedyny objaw jaki zauważyłem 2 razy jakby na 3 sek stracił moc.
Problem jest taki że w aso sonda kosztuje Ok. 1000zl, ponoc produkuje je NTK, z tym że jest baardzo ciężko z dostępnością. Podobno sondy o o podobnych numerach różnią się tylko długością przewodu, niestety nie wiem za bardzo jak ten temat ugryźć. Może ktoś miał podobny problem i wie jak zaradzić temu… autem chciałbym jeszcze pojeździć więc tanie zamienniki mnie nie interesują z racji możliwej krótkiej żywotności.
pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
posiadam octavie III z silnikiem 1.4tsi chpa z 2013roku 210tys przebiegu, pojawił się błąd sondy lambda rząd 1(nie pamietam dokładnie która), i błąd zbyt bogatej mieszanki. Postanowiłem zmienić stacje, „przegonić” na autostradzie, niestety błąd po skasowaniu powraca po przejechaniu Ok 500km.
Stwierdziłem, że ją wymienię, po prostu nie lubię jak coś nie tak działa w aucie, jedyny objaw jaki zauważyłem 2 razy jakby na 3 sek stracił moc.
Problem jest taki że w aso sonda kosztuje Ok. 1000zl, ponoc produkuje je NTK, z tym że jest baardzo ciężko z dostępnością. Podobno sondy o o podobnych numerach różnią się tylko długością przewodu, niestety nie wiem za bardzo jak ten temat ugryźć. Może ktoś miał podobny problem i wie jak zaradzić temu… autem chciałbym jeszcze pojeździć więc tanie zamienniki mnie nie interesują z racji możliwej krótkiej żywotności.
pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
Komentarz