Witam wszystkich forumowiczów. Nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie od ok. 2 tygodni pytanie, dlatego postanowiłem założyć temat.
Przez zacinającą się pompę abs-u, a tym samym blokowanie kół podczas hamowania i co gorsza podczas działania systemu osuszania tarcz hamulcowych, musiałem owej pompy się pozbyć. Wymieniona została sama pompa, sterownik pozostał oryginalny, pompa z tym samym numerem. Po wymianie, ciągle wyskakują dwie usterki, których nie idzie skasować:
-stabilizacja toru jazdy (ESC)
-wskaźnik ciśnienia w oponach
Czy ktoś spotkał się z takim problemem i wie jak pozbyć się owych błędów, aby wszystko działało jak należy?
Przez zacinającą się pompę abs-u, a tym samym blokowanie kół podczas hamowania i co gorsza podczas działania systemu osuszania tarcz hamulcowych, musiałem owej pompy się pozbyć. Wymieniona została sama pompa, sterownik pozostał oryginalny, pompa z tym samym numerem. Po wymianie, ciągle wyskakują dwie usterki, których nie idzie skasować:
-stabilizacja toru jazdy (ESC)
-wskaźnik ciśnienia w oponach
Czy ktoś spotkał się z takim problemem i wie jak pozbyć się owych błędów, aby wszystko działało jak należy?
Komentarz