Zostawię to tutaj. Może komuś się przyda.
Octa z 1.4 TSI CHPA. Nalot 246tys z groszami. Lecąc trasą nagle szarpnięcie. Im bliżej do chaty tym szarpnięć coraz więcej. Po kilku dniach już bardzo często plus check z EPC. Błędy? P030000,P030400,P130A00. Czyli wszystko z wypadaniem zapłonów. Ale najwięcej na 4 cylindrze.
No to do sprawdzenia świecie. Wymieniane były 10 tys km wcześniej,ale to zawsze może się zepsuć. Świece git. No to cewki. No i też git. No to grubsza robota. Padło na wtryski. No to wjechało Liqui Molly do wtrysków na przemian z Archoil. Nie pomogło. Zresztą Archoil i tak wlewałem co jakiś czas,zapobiegawczo już od jakiegoś czasu.
I po wymianie na nowe wtryskiwacze Bosh po problemie. Auto jeździ jak złe
Najlepsze że zawsze tankowane na dużych stacjach. W 90% Orlen. Dziwne że przy tak "małym" przebiegu padły.
Octa z 1.4 TSI CHPA. Nalot 246tys z groszami. Lecąc trasą nagle szarpnięcie. Im bliżej do chaty tym szarpnięć coraz więcej. Po kilku dniach już bardzo często plus check z EPC. Błędy? P030000,P030400,P130A00. Czyli wszystko z wypadaniem zapłonów. Ale najwięcej na 4 cylindrze.
No to do sprawdzenia świecie. Wymieniane były 10 tys km wcześniej,ale to zawsze może się zepsuć. Świece git. No to cewki. No i też git. No to grubsza robota. Padło na wtryski. No to wjechało Liqui Molly do wtrysków na przemian z Archoil. Nie pomogło. Zresztą Archoil i tak wlewałem co jakiś czas,zapobiegawczo już od jakiegoś czasu.
I po wymianie na nowe wtryskiwacze Bosh po problemie. Auto jeździ jak złe

Najlepsze że zawsze tankowane na dużych stacjach. W 90% Orlen. Dziwne że przy tak "małym" przebiegu padły.