Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

dziwne odglosy 1.6 tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • dziwne odglosy 1.6 tdi

    robreg, no taaaa, warszawiok jedzie to sie chowajta chamy w chałupach... Całe sto pińć kuni pod masko to bedzie deptoł ino sie kurzyć bedzie

  • #2
    dziwne odglosy 1.6 tdi

    Wiec tak .problem ktory mam jest w silniku 1.6 tdi .podczas ruszania obojetne czy zimny czy cieply silnik przy niskich obrotach 1100-1500 czasem stuka jakby mial zatankowana bezyne..albo jakby sie odpalao go na plaku..w serwisie bylem zostal wgrany niwy soft .akcja serwisowa byla na obsluge dpf i sterowanie egr.wiec to tez zostalo zrobione.falowanie obrotow ktore mialem po zmianie softu ustalo.patrzylem na odchylki ilosciowe wtryskiwaczy to wszystkie oprocz 3 ,maja do 0.6 .natomiast ten 3 ma na -1.6 do -2.00.nie jest to podcxas wypalania dpf.i wlasnie te sruki mnie martwia .jak np jade przez prog zwalniajacy i mam20km/h i 2 bieg i chve sie zebrav to wtedy jeat taki stukot . o to moze byc blesow nie ma na silnikow zadnych

    Komentarz


    • #3
      Re: dziwne odglosy 1.6 tdi

      Zamieszczone przez pumba16
      Wiec tak .problem ktory mam jest w silniku 1.6 tdi .podczas ruszania obojetne czy zimny czy cieply silnik przy niskich obrotach 1100-1500 czasem stuka jakby mial zatankowana bezyne..albo jakby sie odpalao go na plaku..w serwisie bylem zostal wgrany niwy soft .akcja serwisowa byla na obsluge dpf i sterowanie egr.wiec to tez zostalo zrobione.falowanie obrotow ktore mialem po zmianie softu ustalo.patrzylem na odchylki ilosciowe wtryskiwaczy to wszystkie oprocz 3 ,maja do 0.6 .natomiast ten 3 ma na -1.6 do -2.00.nie jest to podcxas wypalania dpf.i wlasnie te sruki mnie martwia .jak np jade przez prog zwalniajacy i mam20km/h i 2 bieg i chve sie zebrav to wtedy jeat taki stukot . o to moze byc blesow nie ma na silnikow zadnych
      Polska trudna język, ehhhhhhhhhhhhhhhhh, prawie nic nie zrozumiałem

      Komentarz


      • #4
        pumba do ASO i niech zrobią adaptację precyzyjnych dawek wtryskiwaczy ODISem tak jak napisane w TPI. Jak adaptacja statyczna w ASO nie pomoże to na drogę. Prędkość ok 120-130 i zwalniać do 80km/h Tak żeby obroty z ok 3200 spadały do 1800. Potem znowu rozpędzanie i puszczenie gazu,żeby zwolnić i tak w kółko. Nie wolno przy zwalnianiu dotykać sprzęgła,bo wtryski adaptują się przy zwalnianiu na biegu.
        Moje projekty car detailingowe
        VW Touran 2.O TDI
        BMW X6 35d
        więcej na PW

        Komentarz


        • #5
          Podaj ten TPI (przypominam sie). To jest jakas mega procedura w ODIS, ze tego VCDSem nie da sie zrobic ??
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            muti a moge to teraz np zrobić bez jechania do serwisu.miałem wgrany soft nowy z falowanie obrotów juz jest ok nic nie faluje.tylko jak mam niskie obroty przedzial 1000 -1400 to słychac tak jebie jak by na benzynie jechał.pojade do aso i powiedza mi ze oni dawek wtrysków nie moga zmienic .itp.a jakbym odłaczyl kleme i po założeniu jej pojechał na autostrade i zrobił tak kilka razy.mówiłes mi zebym na 4 biegu to robił od 50 do 120 .i własnie jak np zbieram sie od 50 na 4 biegu na pełnym gazie to wtedy slychac takie tłuczenie się i zaraz juz tego nie ma .i na kazdym biegu praktycznie jak jest przedzial obrotow 1000 1400.a kto by mógł zrobic jeszcze adaptacje tych Link jakis??

            [ Dodano: Pon 13 Sty, 14 23:13 ]
            wkurza mnie to klekotanie w tych partiach obrotów a ludzie sie patrza jakbym jechał jakims kurde starym dieslem

            [ Dodano: Pon 13 Sty, 14 23:25 ]
            i czy programem bosch kts 540 .jest taka funkcja bodajze jak kasowanie wartosci adaptacyjnych czy jakos tak.

            [ Dodano: Wto 21 Sty, 14 00:23 ]
            zauważyłem eż taka rzec wczoraj podczaas wypalanie dpf .gdy chce sie zebrac na niskich obrotach .1100 -1300 silnik nie klekocze tak.ale jak juz sie nie wypala to czasem słychac tak jakby się młtokiem rąbało po silniku.nie wiem co to moze być.robiłem tak jak muti mówił zeby zwalniać z 130 do 80 na 4 biegu bez dotykania gazu ale nic to nie dało.

            Komentarz


            • #7
              TPI 2033228- to jest na stuki spalania przy przyśpieszaniu. Niech zrobią adaptację jak w TPI przez Odisa,a później od razu na trasę i robić tzw Shubphase,czyli jazda adaptacyjna ze zwalnianiem na biegu z ok 120-130 do 80 i tak 20-30 razy.
              Moje projekty car detailingowe
              VW Touran 2.O TDI
              BMW X6 35d
              więcej na PW

              Komentarz


              • #8
                Muti A na chip tujngu mi tego ne zrobia???

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X