Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Usterka start/stop

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Usterka start/stop

    Witajcie.
    Mam pytanko. Obszywał ktoś z Was kierownicę skórą? Przy okazji ręczny, lewarek skrzyni itp?
    Podajcie dane firm i jeśli ktoś zna to ceny. Dzięki z góry.
    Pozdro.

    филип
    Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

  • #2
    Usterka start/stop

    Witam,

    Po garażowaniu przez kilka dni samochodu wyświetliła mi się informacja o usterce w systemie start/stop. Przez ten czas system nie działał - ale nie wiem czy nie przez to że jeszcze samochód był zimny a podejrzewam że tak właśnie było. Po przejechaniu 1,5km i zatrzymaniu na światłach, następnie wyłączeniu/włączeniu silnika ręcznie komunikat znikł a system poprawnie zadziałał na następnych światłach.

    Ktoś ma może jakieś doświadczenie z takim problemem ?
    Jest O3 1.4 TSI COMBI Elegance + amazing
    Było O1 1.9 AXR COMBI

    Komentarz


    • #3
      maeri, może akumulator troszkę się osłabił po kilku dniowym staniu.
      Beż Cappuccino, Ambition, 1,2 TSI CJZA, Amazing i parę dodatków..
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78334

      Komentarz


      • #4
        2 maja miałem indentyczną sytuację. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu problem ustąpił.
        w poprzedniim dniu saomochód jeździł (być może przyprozek mu zaszkodził, chociaż stał w garażu, ale nie ogrzewanym).

        Komentarz


        • #5
          chyba w statusie samochodu jest ikonka systemu start/stop po jej wciśnięciu pokazuje co jest powodem nie uaktywnienia systemu

          Komentarz


          • #6
            Masz rację jest taka ikonka, ale pokazała to samo co maxi "usterka systemy S&S".

            Komentarz


            • #7
              Czy kogoś z Was spotkała podobna usterka od ostatniego postu - "usterka: system Start-Stop"?

              Auto używam regularnie, najczęściej jest to droga do pracy po mieście na odcinku ok. 12 km 50% w korkach, z włączoną klimatyzacją i bolero. Kilkukrotnie zostawiałem auto na noc z podłączoną kamerką sportową, ale stwierdziłem, że może to być bardzo niekorzystne dla utylizacji aku. Średnio raz na 2 tyg przeganiam auto na dłuższych odcinkach w celu wypalenia sadzy, czy to drugi koniec Warszawy, czy 100-200 km.

              [ Dodano: Pią 13 Maj, 16 06:33 ]
              Problem rozwiązany za pośrednictwem ASO.
              Po tankowaniu korciło mnie, aby zajrzeć pod maskę. Okazuje się, że przewód pod ciśnieniem znajdujący się za silnikiem wychodzący od turbiny w pobliżu zbiorniczka płynu hamulcowego został przegryziony przez jakieś ustrojstwo.

              Komentarz


              • #8
                Taką samą sytuację miałem w testowym Golfie Sportsvanie 1.4 tsi. Dopiero wyłączenie i ponowne włączenie silnika spowodowało ustąpienie usterki.
                Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
                https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
                https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
                https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X