Witam wszystkich forumowiczów . Pracuję w salonie Skody - jeśli ktoś będzie zainteresowany pomogę przy zakupie , doradzę i postaram się o wyjątkowo atrakcyjną cenę .
Zakup samochodu
Zwiń
X
-
Również mogę pomóc w załatwieniu korzystnej oferty, w szczególności mając na uwadze, iż mam kilka "zaprzyjaźnionych" salonów SkodyZapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
Komentarz
-
-
Witam,
Moze ktos z was moglby mi pomoc w wyborze uzywanej Octavi Combi III? Powiekszyla mi sie rodzina i Octavia 2 Liftback zrobila sie zbyt ciasna.
Interesuje mnie rocznik 2013-2014, najlepiej 2.0 TDI 150 KM. Naczytalem sie jednak ze te silniki nie sa zbyt trwale i dosyc awaryjne wiec teraz zastanawiam sie czy ma sens zmiana z tego auta co mam. Co o tym myslicie?
Z gory dziekuje za kazda rade i pomoc.
Krzysztof
Komentarz
-
-
Gdzie tak się naczytałeś o tej awaryjności 2.0 150, bo ja mam inne informacje i chętnie się dowiem?Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
Komentarz
-
-
Dzięki za sprostowanie, przejrzałem ponownie te artykuły i większość z nich odnosi się do wersji PD a nie CR. Jeśli dodatkowo Ty piszesz ze masz dobre informacje o tych silnikach to jestem spokojniejszy.
Teraz pozostaje znalezc jakies fajne auto na poludniu Polski zebym z Czech nie mial za daleko.
Zastanawiam sie jeszcze nad wyborem skrzyni biegow. Zona chce automat a mi to obojetne, jedyne co to zastanawiam sie nad jej trwaloscia i kosztami napraw w porownaniu do recznej skrzyni. Tutaj (http://magazynauto.interia.pl/porady...nka,nId,976450) ciekawie sa opisane dostepne rodzaje ale z tego co widze, to Octavia III 2.0 TDI ma 6 biegow automatycznych czyli DQ250? Podzieli sie ktos swoja wiedza na ten temat?
P.S. Chyba zaczalem robic troche offtopic wiec moze przeniesiemy ten temat gdzies indziej?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez veyron Zobacz wpisDzięki za sprostowanie, przejrzałem ponownie te artykuły i większość z nich odnosi się do wersji PD a nie CR. Jeśli dodatkowo Ty piszesz ze masz dobre informacje o tych silnikach to jestem spokojniejszy.
Teraz pozostaje znalezc jakies fajne auto na poludniu Polski zebym z Czech nie mial za daleko.
Zastanawiam sie jeszcze nad wyborem skrzyni biegow. Zona chce automat a mi to obojetne, jedyne co to zastanawiam sie nad jej trwaloscia i kosztami napraw w porownaniu do recznej skrzyni. Tutaj (http://magazynauto.interia.pl/porady...nka,nId,976450) ciekawie sa opisane dostepne rodzaje ale z tego co widze, to Octavia III 2.0 TDI ma 6 biegow automatycznych czyli DQ250? Podzieli sie ktos swoja wiedza na ten temat?
P.S. Chyba zaczalem robic troche offtopic wiec moze przeniesiemy ten temat gdzies indziej?Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
Komentarz
-
-
Witam planuje zakup OIII, mam duuuuuży dylemat. DSG czy manual? Chodzi o koszty eksploatacji i awaryjność. Auto chce kupić używane 2014r. 2.0TDI nalotu ok. 150kkm mam dużo obaw. Czy 150kkm to nie jest jakaś magiczna granica gdzie zaraz zaczną się duże wydatki typu dwumas turbo itd itp. Wiem że wszystko zależy od eksploatacji ale zakładam że można uśredniać pewne wyniki. Dodam że kupuje auto w leasing na pare ładnych lat i nie do końca będzie stać mnie na dokładanie do raty leasingu tysięcy złotych za nieoczekiwane naprawy (nie tylko skrzyni). Wkleje 2 linki do aut które mnie najbardziej interesują liczę na wasze opinie i pomoc... dziękuje z góry
lub
nie muszę chyba pisać która bliższa jest mego serca
Komentarz
-
-
Pakowanie w leasing używki za 70 k to wg mnie krok w niewłaściwym kierunku. Sam remont DSG może ci mocno dać w kość. 150.000 km to nie jest zabójczy przebieg, ale pytanie co było robione w tym czasie. Automat jest czynnikiem ryzyka zdecydowanie najpoważniejszym (ograniczona diagnostyka przy zakupie i naprawdę srogie koszty). Pozostałe tematy da się mniej lub bardziej sprawdzić. Ale wciąż uważam, że 70 tysi przy leasingu to warto dołożyć i szukać nowego.Ostatnio edytowany przez himi; 31983.
Komentarz
-
-
Patrząc na cenę białego 2014 to moim zdaniem dołóż do budżetu 10-20 tys zrezygnuj z paru dodatków + benz zamiast diesla i może manual zamiast DSG chociaż w nowym DSG warto, może Liftback wystarczy i konfiguruj nowego z dobrym leasingiem i gwarancja.
3 latek z przebiegiem 150tys. km bez gwary w TDI i DSG za 70tys. to chyba średnia opcja w Twoim przypadku - jak szukasz na dłuzej bezawaryjnego auta.SewerWa
Komentarz
-
-
Tu masz konfig na katalogowo 93tys: http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/98345117
Nie wiem jaką można cenę na FL wyrwać ale myślę zę + - 85tys (+ mozę jakieś dodatki dywaniki, maty, oponki zimowe)
i dobry leasing i masz autko na lata pewne, które będzie cieszyć, a nie zastanawiać, że za chwilę kilka tys do włożenia w serwis.
Z ciekawszych rzeczy w powyższej konfig:
-czujniki deszczu, swiateł, automatyczne długie, Full LEDy, doświetlanie zakrętów black corner,
- ściemniane lusterko,
- grzane fotele i kiera + tempomat,
- czujniki parkowania przód i tył,
- alu 17-tki,
- pakiet chrom,
- radio Bolero 8cali,
i fajna linia Liftbacka, bagażnik blisko 600l. bardzo ustawny, i 150KM benzynka z 6biegowym manualem.
SewerWa
Komentarz
-
-
Panowie dzieki za odpowiedzi. BIAŁA odpała po przemyśleniu i policzeniu się na spokojnie bez emocji Byłem dziś z małżonką oglądać tak bliżej 2 sztuki a tak w sumie to 4
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-...-ID6yFNkj.html i do tej dostałem wydruk z książki serwisowej. wszystko ładnie wymieniane. Ma tylko mały odprysk pod lampą na zderzaku i co zwróciło moją uwagę lekko poci sie silnik chyba pod głowicą po prawej stronie. Turbo jakby podrdzewiałe i wszedzie taka śniedź na el. aluminiowych tzn biały nalot (w komorze silnika) i z tych 3-ch miała najmniejszy przebieg
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-...-ID6yMyeH.html - obie mają po 199kkm i jakoś mnie nie urzekły. szczególnie jedna z nich bo ma jasne wnetrze i kierownice 4 ramienna
http://allegro.pl/octavia-2-0tdi-150...733442049.html - ta z kolei ma najmniejszy przebieg przynajmniej na wg. sprzedawcy i licznika nawet sie nia przejechałem wszystko spoko ale kierownica nie taka, brak ledow, brak dsg ale to nie wielka roznica dla mnie poki sie dsg nie psuje, lekko turbo sie zaczyna pocic (na rurce alu wchodzacej od gory) i pompa hamulcowa jakas taka zaolejona (mgiełką) . i wydawalo mi sie za duze wibracje silnika byly tzn w aucie nie czuc ale po otwarciu maski wibracje byly widoczne.
jakieś sugestie? Dodam że 3 pierwsze egzemplarze mają gwarancję zewnętrznej firmy na rok bez limitu km na skrzynie dwumas i silnik.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Roberto1307 Zobacz wpisZgodnie z sugestią powyżej , podaję swoje dane : Auto Group Luzar - Skoda Wieliczka ul. Jedynaka 4 . Pytać o Roberta
.Podaję również telefon : 514-600-027 . Służę pomocą w każdej sprawie .Pozdrawiam wszystkich .
Forum ogłoszeniowe do sprzedaży/zakupu tylko i wyłącznie samochodów, mototcykli, quadów, etc. Forum jest przeznaczone tylko dla użytkowników indywidualnych! Ogłoszenia kamercyjne nie będą akceptowane!
pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
Komentarz