Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Start-Stop

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Start-Stop

    Pewnie bylo, ale nie moge znalezc na szybko.

    Czy mozna jakos to programowo na stale wylaczyc?

    Bo mimo ze juz powoli mija drugi miesiac to ciagle zdarza sie ze zapominam wylaczyc to dziadostwo a drazni mnie ciagla koniecznosc wciskania tego guzika a przede wszystkim pamietania o tym.

    ps. tutaj Fiat chyba lepiej rozegral sprawe od VAG bo z testu co czytalem to w tanim kompakcie Tipo jednokrotne wylaczenie przycisku powoduje, ze nie wlacza sie ten system juz automatycznie nawet po wylaczeniu silnika (no chyba ze pan redaktor fantazjowal).

    Ktos u siebie wylaczyl na stale start-stop?
    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
    Spalanie - Motostat.pl

  • #2
    czy można wyłączyć na stałe Start/Stop? - Octavia Club Polska
    ...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
    mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088

    Komentarz


    • #3
      Też bym to wyłączył w cholerę, ale auto na gwarancji. Teoretycznie można wyłączyć VCDS przed wizytą w serwisie, ale...

      No właśnie. Nie zawsze jest tak różowo z chińskimi VCDS. Niedawno podczas próby adaptacji wtrysku z aucie znajomego ( wszystko zgodnie z tutorialami) miałem niemiłe zaskoczenie. Mimo postępowania zgodnie z instrukcją nie tylko nie zakodowałem wtryskiwacza, ale wywaliło błędy i co gorsza zablokowało mi dostęp VCDSem. Nie dało się przywrócić stanu pierwotnego. Auto w trybie awaryjnym i zimny pot. Pomogło dopiero podpięcie pod oryginalny soft Boscha i ponowne kodowanie wtrysku. Stałem się w tą chwilą baardzo ostrożny w kwestiach kodowania.
      Ostatnio edytowany przez himi; 31983.

      Komentarz


      • #4
        dzieki.
        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
        Spalanie - Motostat.pl

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez himi Zobacz wpis
          Też bym to wyłączył w cholerę, ale auto na gwarancji. Teoretycznie można wyłączyć VCDS przed wizytą w serwisie, ale...

          No właśnie. Nie zawsze jest tak różowo z chińskimi VCDS. Niedawno podczas próby adaptacji wtrysku z aucie znajomego ( wszystko zgodnie z tutorialami) miałem niemiłe zaskoczenie. Mimo postępowania zgodnie z instrukcją nie tylko nie zakodowałem wtryskiwacza, ale wywaliło błędy i co gorsza zablokowało mi dostęp VCDSem. Nie dało się przywrócić stanu pierwotnego. Auto w trybie awaryjnym i zimny pot. Pomogło dopiero podpięcie pod oryginalny soft Boscha i ponowne kodowanie wtrysku. Stałem się w tą chwilą baardzo ostrożny w kwestiach kodowania.
          Poszukalem na forum VW i tam byla podobna uwaga.

          Trudno to sobie podaruje poki na gwarancji, choc ten system jest idiotyczny bo oszczednosc w spalaniu prawie zerowa, za to wplyw na mechanike auta raczej szkodliwy. Najgorsze jest to, ze choc dziala niby blyskawicznie to odcina wspomaganie kierownicy i wylacza sie momentami w dziwnych sytuacjach, choc w 80% pamietam zeby go wylaczyc, to co piaty raz zapominam.
          http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
          Spalanie - Motostat.pl

          Komentarz


          • #6
            Najlepiej wywalić to w sofcie i dołozyć przy okazji kilkadziesiąt rumaków.
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz


            • #7
              Ta, na gwarancji zwłaszcza.

              Komentarz


              • #8
                Albo rybki albo ...

                A wylaczenie diagnozy zarowek czy inne takie typu wlaczenie cornerow albo dzienne w halogenach itd to wszyscy robili i nikt nie panikowal.

                Jeszcze mi ktos powie, ze ASO to wykryje na przegladzie

                Prawda taka, ze jak klient nie zglasza uwag to mu sie tylko olej zmieni i skasuje inspekcje, na reszte nikt nie ma czasu, chyba ze klient z tych upierdliwych
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  W ASO powinni CI to wyłączyć jak ich poprosisz
                  Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
                  https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
                  https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
                  https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/

                  Komentarz


                  • #10
                    Nie wykryją na przeglądzie. Ale jak auto zaliczy fakap - zapomnisz o modzie i laweta zawiezie auto do ASO to już mogą wykryć. Sam pomyśl jak wtedy zareagują. Jest ryzyko, że samodzielna ingerencja w soft zostanie wykorzystana jako argument w przyszłych rozmowach z ASO, jestem tego niemal pewien.

                    Sam robiłem szereg adaptacji VCDS i zawsze było ok, ale po tej jeździe z kodowaniem wtrysków naprawdę nabrałem dystansu. Zwłaszcza przy aucie na gwarancji.Wkurza mnie SS, ale nie dezaktywuję na razie.

                    Komentarz


                    • #11
                      Dobra, nie chce sobie zrobic jakis problemow w razie ewentualnej niemilej przygody z autem i sie podlozyc, ze wylaczylem na stale start-stop i cos sie niby mialo przez to stac (ta juz to widze... ale jak mozna na klienta zwalic wine to pewnie tak niektorzy robia).
                      Wiec na pewno do konca gwarancji sobie podaruje. A pozniej nie wiem. Moze juz sobie wyrobie przez te dwa lata nawyk wylaczania tego zawsze recznie... Ponoc przyzwyczajenie to druga natura czlowieka... ;-)
                      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                      Spalanie - Motostat.pl

                      Komentarz


                      • #12
                        Jak się jeździ na zmianę dwoma i jeden nie ma SS to ciężko o skuteczność nawyku, niestety to wiemTeż mnie szlag trafia przez ten ,,wynalazek''

                        Komentarz


                        • #13
                          Popytajcie w ASO. Jeżeli macie spoko relacje z ASO to Wam wyłączą, bo się da i znajomemu w VW wyłączyli bez problemu, tak samo jak brzęczyk o pasów.
                          Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
                          https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
                          https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
                          https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez himi Zobacz wpis
                            Jak się jeździ na zmianę dwoma i jeden nie ma SS to ciężko o skuteczność nawyku, niestety to wiemTeż mnie szlag trafia przez ten ,,wynalazek''
                            Nie ma problemu. Od 8 lat jeżdżę O2 (częściej), a od 1.5 roku drugim autem wyposażonym w S/S (rzadziej) - i praktycznie nie zapominam o jego wyłączaniu. Skuteczność nawyku na pewno >90% To samo z automatycznymi światłami, w jednym nie ma, w drugim są - i da się ogarnąć bez zapominania.
                            Przed kupnem auta z S/S też pytałem na forum marki, czy można to wyłączyć na stałe, martwiłem się. Życie to zweryfikowało. W ogóle nie stanowi to najmniejszego problemu, to jest pierdoła z gatunku nieszkodliwych, nie irytujących. Po odpaleniu wyłączasz S/S, cyk - i już. Raz na kilkanaście, kilkadziesiąt razy zapomnisz- to zaraz sobie przypomnisz i wyłączysz. Naprawdę, szczęśliwi Ci, dla których taki drobiazg stanowi zmartwienie, widocznie nie mają innych powodów.
                            Ostatnio edytowany przez beaviso; 13733.
                            666 4U

                            Komentarz


                            • #15
                              Teoretycznie tak, ale to 10 procent wnerwia. Wczoraj - tankowałem po trasie. Wystudziłem turbo przez wyłączniem. Zalałem, wsiadam 5 km ostro i światła pierwsze w mieście....K....a zapomniałem, zgasł.

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez himi Zobacz wpis
                                Teoretycznie tak, ale to 10 procent wnerwia. Wczoraj - tankowałem po trasie. Wystudziłem turbo przez wyłączniem. Zalałem, wsiadam 5 km ostro i światła pierwsze w mieście....K....a zapomniałem, zgasł.
                                No dokladnie, to w miescie sprawia najwiecej klopotu - i niestety ja przez dwa miesiace ciagle momentami zapominam to wylaczyc.
                                http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                Spalanie - Motostat.pl

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez michal8937 Zobacz wpis
                                  Popytajcie w ASO. Jeżeli macie spoko relacje z ASO to Wam wyłączą, bo się da i znajomemu w VW wyłączyli bez problemu, tak samo jak brzęczyk o pasów.
                                  Akurat od biedy mam "wtyke" w serwisie VW w Trojmiescie to moze faktycznie popytam. Wolalbym to w ogole wylaczyc albo moc to samemu ewentualnie wlaczac a nie ze tryb jest taki - ze to jest wlaczone automatycznie przy kazdym przekreceniu kluczyka.
                                  http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                  Spalanie - Motostat.pl

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Daj znać, czy i jak oni to robią. Pewnie ten sam patent Czyli prąd lub temperaturę.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Wyrobiłem w sobie nawyk, że po odpaleniu ruszam i nie pamiętam o SS ale zatrzymując się na najbliższych światłach czy skrzyżowaniu przypomina mi się SS i go wyłączam. Póki jeszcze noga na sprzęgle

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Stoisz na światłach z nogą na sprzęgle?

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Wciskam sprzęgło, żeby wrzucić luz. A Ty na luzie już dojeżdżasz do skrzyżowania czy bez sprzęgła wrzucasz luz?
                                          Ostatnio edytowany przez bartunjaworski; 42250.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Po wysprzedaniu puszczam, nie stoję z nogą na sprzęgle, a tak Cię zrozumiałem.

                                            Komentarz

                                            POWRÓT NA GÓRĘ
                                            Pracuję...
                                            X