no to musisz miec racje
Octavia III 1.8 TSI 180 km - opinie
Zwiń
X
-
PDF ma 6 lat a filmik na YT też kij wie, który to reupload. Wiele mogło się przez ten czas zmienić.Zamieszczone przez xtremesystems Zobacz wpisno to musisz miec racje
Fajnie jakby ktoś kto się tym zajmuje na codzień potwierdził albo zaprzeczył bo tak to możemy sobie gdybać
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xtremesystems Zobacz wpisno to 6 lat temu nie bylo cjsa. mozliwe ze nie jest to 1 w 1 przeszczep z audi. tylko jakas udoskonalona wersja.
Łańcuch rozrządu do Seat LEON SC (5F5) 1.8 TSI coupe 180KM, 132kW, benzyna (2013.02 - 2018.08) w sklepie internetowym iParts.pl ✓ Niskie ceny, darmowa dostawa, profesjonalne doradztwo oraz gwarancja producenta.
łańcuchy rozrządu do CJSA. Brdziej pytanie jest na ile możliwe, że zmienili silnik nie zmieniając kodu. Jakoś takie "nie niemieckie" to i wątpię w takie rewelacje.
No ale słowo pisane jest więc albo autor dupa albo coś jest na rzeczy
Komentarz
-
-
no to musi być łańcuch
ale dziwna sprawa . jak wpisuje numery OEM z tych lancuchow co zalinkowales (sa podane na stronie ) to wyskakuje mi do 2.0tsi
Ostatnio edytowany przez xtremesystems; 13725.
Komentarz
-
-
Z forum Leona:Zamieszczone przez xtremesystems Zobacz wpisno to musi być łańcuch
ale dziwna sprawa . jak wpisuje numery OEM z tych lancuchow co zalinkowales (sa podane na stronie ) to wyskakuje mi do 2.0tsi
Chyba jutro sprawdzęIleż to można na tym forum pisać, że w 1.8 i 2.0 TSI jest łańcuch?Wystarczy włożyć palec do wlewu oleju, by się o tym przekonać, gdyż łańcuch jest "w zasięgu".
Jeżeli ktoś ma inny silnik i swoją wiedzę wyssał z palca, to niech chociaż nie wprowadza w błąd i nie robi tu burdelu.
Komentarz
-
-
rzuciłem dziś okiem pod korek (bez macania bo i tak byłem spóźniony do roboty) i chyba tam siedzi łańcuch ale wieczorem na spokojnie pójdzie palec-grzebalec i się dowiemZamieszczone przez xtremesystems Zobacz wpissprawdz bo wydaje mi sie ze jezeli jest lancuch to latwo bedzie go dostrzec a jestem bardzo ciekaw bo jak pisalem zamowilem auto z tym silnikiem
Komentarz
-
-
Tak sobie czytam te wieści i aż poleciałem pogrzebać paluszkiem
. Rzeczywiście tam jest łańcuch. Już samo to, że korek oleju jest trochę na lewo od kół rozrządu sugeruje brał paska. Palcem nie da się pogrzebać, bo otwór za mały i jakiś plastik w środku zasłania, ale podświetlając otwór wlewu oleju widać jak w środku świeci się łańcuszek. Próbował uchwycić to na fotce. Coś tam widać... 
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Była O3 FL: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-8-tsi-by-flcn
Jest SIII FL: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...si-190-by-flcn
Komentarz
-
-
FLCN na oficjalnym profilu FB skody pod postem z tym artykułem ktoś mnie uprzedził i spytał o kod silnika w testowanym egzemplarzu. Skoda (a przynajmniej osoba prowadząca profil oficjalny) potwierdza, że siedzi tam CJSA - czyli tak jak xtremesystems pisał: Śmigielski to bajkopisarz
Ostatnio edytowany przez przybysz86; 30528.
Komentarz
-
-
nie od dzis wiadomo ze tak jest. ma chlop jakąś tam wiedze nie przeczę (znam go osobiście) ale uważam ze wiele rzeczy nagina jako wielki Pan ekspert z wiedza wprost od inzynierow skody .
dobrze ze wyjasnilismy co jest tam w rozrządzie . w takim ukladzie co trzeba w nim wymieniac okresowo? napinacze czy cos innego?
Komentarz
-
-
W teorii nie trzeba. W praktyce jest tak, że jak zacznie Ci przy zimnym odpaleniu taki metaliczny 0.5-1 sekundowy chrobot (nie super głośny ale słyszalny z kabiny) się pojawiać to bym biegusiem do ASO jechał i zgłosił - niech będzie w papierach. Tylko nie mylić z klepaniem zaworami bo to standard w zimnych TSI. Mówimy o odgłosie, który jest zaraz po tym jak silnik ruszy i szybko znika takie wyraźne metaliczno-plastikowe "chrrrrrr" i cisza.Zamieszczone przez xtremesystems Zobacz wpisdobrze ze wyjasnilismy co jest tam w rozrządzie . w takim ukladzie co trzeba w nim wymieniac okresowo? napinacze czy cos innego?
Ojciec ma 1.4 CAXA (czyli ten, w którym te napinacze siadały) to mu zaczęło chrobotać niecały rok po zakupie (auto nowe). Pojechał do ASO, zostawili na noc, posłuchali i uznali, że jest dobrze ale przy następnej wymianie oleju wymienili też cichaczem napinacze. Nic nikomu nie powiedzieli i kasy nie chcieli ale w książce serwisowej pojazdu ojciec już później widział, że coś było robione.
Od tego czasu już 7 rok tamtej octavii stuknął, średnio 15k rocznie (czyli niedużo) i nic nie chrobocze od tego czasu.
CJSA to nie jest nowy silnik więc raczej takie rzeczy już wyprostowali więc zmieniaj olej co max 15k/rok i ciesz się jazdą.
Warto wiedzieć na co zwracać uwagę ale nie musisz za każdym razem opuszczać szyb i podnosić klapy przed opaleniem silnika.Ostatnio edytowany przez przybysz86; 30528.
Komentarz
-
-
Panowie, a pytanko z innej beczki... A jak w 1.8 tsi jest ze sprzęgłem, a dokładniej z dwumasą? W ASO powiedzieli mi, że mam dwumasę. Trochę nie chce mi się wierzyć... Mówili mi też, że mam pasek a nie łańcuch, więc mam podstawy żeby nie wierzyć :confused:
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Była O3 FL: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-8-tsi-by-flcn
Jest SIII FL: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...si-190-by-flcn
Komentarz
-
-
Już starsze 1.8 miały dwumasę (kuzyn mówił, że w A4 B7 czeka go wymiana) więc chyba bezpiecznie (scenariusz pesymistyczny) założyć, że też mamy.Zamieszczone przez FLCN Zobacz wpisPanowie, a pytanko z innej beczki... A jak w 1.8 tsi jest ze sprzęgłem, a dokładniej z dwumasą? W ASO powiedzieli mi, że mam dwumasę. Trochę nie chce mi się wierzyć... Mówili mi też, że mam pasek a nie łańcuch, więc mam podstawy żeby nie wierzyć :confused:
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
EDIT:
Kuzyn jeszcze tego nie robił a auto ma niecały rok wiec oczywiście z finalnym osądem się wstrzymam.Ostatnio edytowany przez przybysz86; 30528.
Komentarz
-
-
CARSED w Mińsku Maz miał superba 1.8 w manualu - najbliżej co znalazłem jeśli chodzi o silnik i może jeszcze go mająZamieszczone przez Wosho Zobacz wpisKurde chciałem się przejechać w Wawie 1.8 i nigdzie nie ma ;/
Wszędzie 1.4 albo 2.0 diesel.
Komentarz
-
-
wiem, że to nie to samo ale najbliżej co znalazłem. Sperba w 1.8 DSG powinno też dać radę.Zamieszczone przez Wosho Zobacz wpisOk ale to nie to samo, raz ze ciezszy dwa ze chce dsg, to juz lepiej sie leonem przejechac
Oczywiście, że cięższa buda ale zależy co chcesz sprawdzić bo spalanie Ci chłopaki na forum chętnie podadzą a przyśpieszenie - no cóż tutaj problem ale może będzie jakis spot koło wawy i będzie tam ktoś z 1.8 + DSG bez stage 1
Komentarz
-
-
A Ty masz 1.8?Zamieszczone przez przybysz86 Zobacz wpis
wiem, że to nie to samo ale najbliżej co znalazłem. Sperba w 1.8 DSG powinno też dać radę.
Oczywiście, że cięższa buda ale zależy co chcesz sprawdzić bo spalanie Ci chłopaki na forum chętnie podadzą a przyśpieszenie - no cóż tutaj problem ale może będzie jakis spot koło wawy i będzie tam ktoś z 1.8 + DSG bez stage 1
FL? DSG?
Komentarz
-
Komentarz