Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana świec problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    U mnie przy jeździe nic nie szarpie, tylko na jałowym biegu. W czasie jazdy nie wyczuwalne. Nie ustało po zamianie już dwukrotnej świec. Więc chyba to nie te samy objawy co u Ciebie.
    Pozdrawiam,


    Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

    Komentarz


    • #52
      spj
      Carlube ten z kartką. Próbuj. Ja dwa razy jeden po drugim i pomogło.
      ​​​​​

      Komentarz


      • #53
        Czy te świece BOSCH Double Platinum Y5KPP33 : 0 241 145 523​ nadają się do silnika CZDA ?

        Komentarz


        • #54
          Nie montuj Boschów w tym silniku. Jak coś to NGK ale wyjątkowo bym poszedł w oryginał.

          Komentarz


          • #55
            Możesz podpowiedzieć które - bo ja już zgłupiałem

            Komentarz


            • #56
              Nie wiem trzeba by sprawdzić po nr vin.

              Komentarz


              • #57
                smarujecie czymś fajki żeby się nie zapiekły na świecy ?

                Komentarz


                • #58
                  Zamieszczone przez gruto Zobacz wpis
                  smarujecie czymś fajki żeby się nie zapiekły na świecy ?
                  W oryginale idzie G 052 565 A1 ale cena chora coś około 170 zł w ASO , ja osobiście używam HUCO 134097 cena jakieś 45 zł lub coś koło tego przynajmniej kiedyś tyle dałem i uważam że to jest to co oryginał tylko w innym opakowaniu , konsystencja i kolor ten sam .
                  Możesz też użyć Beru ZKF 01 .
                  Ostatnio edytowany przez Wojtenio; 23729.

                  Komentarz


                  • #59

                    Komentarz


                    • #60
                      Jakby kto szukał smaru to- HITACHI 134097

                      Komentarz


                      • #61
                        Zamieszczone przez baasior Zobacz wpis
                        Nie montuj Boschów w tym silniku ….
                        Dlaczego ?

                        Komentarz


                        • #62
                          Zakładaj NGK. Ja kupiłem oryginał za +/- 200zł q w środku właśnie NGK. Numery OE 04E905601B.
                          I z tym żeby nie zakładać Bosha. U mnie właśnie siedziały takie świece. I kompletnie nic się nie działo. Poprzedni właściciel nic nie mówił o tym czy wymieniał a w serwisówce nic na ten temat nie było. Więc nie wiem jak długo Bosh siedział.
                          Spalanie - Motostat.pl

                          Komentarz


                          • #63
                            Mi po założeniu Boschow pojawiło się takie delikatne wypadanie zapłonu, jesli to można tak nazwać. Niby ok ale jednak nie chodzi w 100% jak wczesniej.

                            Komentarz


                            • #64
                              Może źle dokręcone były? Tam odpowiednim momentem trzeba było,nie pamiętam ile. A gdzieś na zagranicznych forach widziałem jakiś wątek że ludzie mieli problemy po złym dokręceniu świec
                              Spalanie - Motostat.pl

                              Komentarz


                              • #65
                                22Nm a cewki 8Nm

                                Komentarz


                                • #66
                                  Nie wiem, czy ten wątek jest jeszcze aktywny, ale zaryzykuję...
                                  Czołem Panowie! Nadeszła i u mnie chwila wymiany świec w CHPA i zagwozdka: u mnie siedzą 04E905612C (przynajmniej według faktury). Naczytałem się tu o różnych długościach świec i mam wątpliwości. Kumpel mechanik doradza NGK i zdecydowanie irydowe; Ciężko coś znaleźć sensownego. NGK 94968 nie są irydowe i nie mają literki C w numeracji OEM - co jak będą wyższe (lub niższe)?
                                  Poradźcie!

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    Zmieniłem na wiosnę i do chpa wsadziłem NGK 93231.
                                    Wszystko jest ok.

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      czyli do CZDA te ? ..... NGK 93231
                                      Link

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        Dzień dobry, podłączę się pod temat. Dziś rano miałem problem z uruchomieniem silnika, pierwszy raz odkąd mam ten samochód. Po długim kręceniu rozrusznikiem zapalił ale chodził jakby na 2 cylindry i świecił się check. Zgasiłem, odczekałem z 5 minut i ponownie zapaliłem już bez problemu. Świece wymieniane 20kkm temu. Wklejam logi z błędów. Może ktoś podpowie czy podejmować jakieś działania czy 'jeżdzić i obserwowac'

                                        01 Elektronika silnika

                                        Opis sytemu: 1,4l R4 TSI
                                        Numer oprogramowania: 04E906016F
                                        Wersja oprogramowania: 5760
                                        Numer jednostki sterującej: 04E907309A
                                        Wersja jednostki sterującej: H08
                                        Nazwa ODX: EV_ECM14TFS01104E906016F
                                        Wersja ODX: 002008
                                        Długie kodowanie: 01190012232400080000

                                        Kody błędów:
                                        P030000 - Rozpoznane nieregularne zapłony
                                        Sporadyczna
                                        Date: 2023-12-18 06:21:56
                                        Mileage: 183316 km
                                        Priorytet: 2
                                        Licznik częstotliwości wystąpienia usterki: 1
                                        Licznik cykli wyuczania: 255
                                        Prędkość obrotowa silnika: 771.50 /min
                                        Unormowana wartość obciążenia: 45.9 %
                                        Prędkość samochodu: 0 km/h
                                        Temperatura płynu chłodzącego: 8 °C
                                        Temperatura zasysanego powietrza: 7 °C
                                        Ciśnienie otoczenia: 1010 mbar
                                        Napięcie zacisku 30: 14.818 V
                                        Dynamiczne dane otoczenia: 20962711990F80120DFFFE11BE0001
                                        P030100 - Cylinder 1 Rozpoznane nieregularne zapłony
                                        Sporadyczna
                                        Date: 2023-12-18 06:22:03
                                        Mileage: 183316 km
                                        Priorytet: 2
                                        Licznik częstotliwości wystąpienia usterki: 1
                                        Licznik cykli wyuczania: 255
                                        Prędkość obrotowa silnika: 873.00 /min
                                        Unormowana wartość obciążenia: 36.9 %
                                        Prędkość samochodu: 0 km/h
                                        Temperatura płynu chłodzącego: 9 °C
                                        Temperatura zasysanego powietrza: 7 °C
                                        Ciśnienie otoczenia: 1010 mbar
                                        Napięcie zacisku 30: 14.701 V
                                        Dynamiczne dane otoczenia: 209627150C181D1146005C159501
                                        P030400 - Cylinder 4 Rozpoznane nieregularne zapłony
                                        Sporadyczna
                                        Date: 2023-12-18 06:22:03
                                        Mileage: 183316 km
                                        Priorytet: 2
                                        Licznik częstotliwości wystąpienia usterki: 1
                                        Licznik cykli wyuczania: 255
                                        Prędkość obrotowa silnika: 771.50 /min
                                        Unormowana wartość obciążenia: 45.9 %
                                        Prędkość samochodu: 0 km/h
                                        Temperatura płynu chłodzącego: 8 °C
                                        Temperatura zasysanego powietrza: 7 °C
                                        Ciśnienie otoczenia: 1010 mbar
                                        Napięcie zacisku 30: 14.818 V
                                        Dynamiczne dane otoczenia: 209627150C17DB1146005B159501

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X