Ucielo posta ....nowa octavia w rodzinie. Po flocie pełen serwis rok 27.12.2015,96 tys przebieg . 2.0tdi 150km 4x4..piszczy rolka a rozrzad wg mojego mechanika wygląda średnio....interwal na 210tys. Co sądzicie ? Przesadza czy faktycznie może być problem ? Oczywiście serwis nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie co jak się wysra wcześniej bo przecież auto już po gwarancji ... Rozumiem że interwał powinno się skracac ale o połowę?
Problem leży w napinaczu i pasku rozrządu lub dotyczy to 2.0 piski jeśli mamy starego typu napinacz nalezy wymienić na nowy wraz z paskiem a jeśli napinacz jest nowego typu należy wymienić pasek tak się to dotyczy aso bo pracuje jako mechanik i takich piszcze jest masa
Tak rozrząd do wymiany a prawda jest taka żę piszczy to przez zapylenie paska jak widać uciebię na zdjęciu rdzawaty nalot przedmuchasz to powietrzem i przestanie na kilka dni ale to nie jest rozwiązanie proponuję żebyś odrazu wymienił pompę wody jeśli nie była robiona bo z doświadczenia wiem że ulegnie zablokowaniu przesłona na wirniku i będzie rosnąć temperatura do 120 i pojawiać się komunikat teraz pompy które sprzedają w aso są już poprawione i niema problemu
Komentarz