OIII 1.4 TSI CHPA Filtr powietrza (Mann-Filter vs Knecht)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ozdar
    Ambiente
    • 2014
    • 144
    • Superb III (3V3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

    OIII 1.4 TSI CHPA Filtr powietrza (Mann-Filter vs Knecht)

    Miał ktoś w ręku Mann-Filter C 27 009 i Knecht LX 3525, albo ma opinie o tych filtrach (szczególnie Knecht)? mann.jpgKnecht.png

    Zastanawia mnie, że Mann-Filter ma pole filtrujące po całości a Knecht pusty pasek przez środek.

  • #2
    Kup Filtron Ap062/1

    Komentarz

    • Ozdar
      Ambiente
      • 2014
      • 144
      • Superb III (3V3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

      #3
      Czemu sugestia Filtrona?


      Zamieszczone przez Dave Zobacz wpis
      Kup Filtron Ap062/1

      Komentarz


      • #4
        Niczemu nie ustępuje innym marką. Od lat stosuje Filtrona i nie mam zarzutów. Czesem wpadnie inny filtr jak akurat na stanie nie ma Filtrona.

        Komentarz

        • demmsi
          Elegance
          • 2011
          • 966
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Filtron i tak jest przejęty przez Manna...

          Komentarz

          • Ozdar
            Ambiente
            • 2014
            • 144
            • Superb III (3V3)
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

            #6
            Cenowo wypada lepiej Filtron, Mann Filter i Knecht ~ 50 zł, Filtron 30 zł...

            Komentarz


            • #7
              Bierz zestaw Filtrona

              Komentarz

              • TomekDW
                Classic
                • 2018
                • 19
                • Octavia III (5E3)
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                #8
                Filtron

                Komentarz

                • TomekDW
                  Classic
                  • 2018
                  • 19
                  • Octavia III (5E3)
                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez TomekDW Zobacz wpis
                  Filtron
                  Kupiłem dziś na alledrogo:
                  - filtr kabinowy węglowy Filtron K1113A (30,49 zł);
                  - filtr powietrza AP062/1 Filtron (21,99);
                  koszty całkowite ze smartem allegro 52,48 zł.

                  Mam wykupione pakiet serwisowy 4 lata do 60 tys, km , ale jedyne co robią to kontrola samochodu oraz wymiana oleju i filtra (po 2 latach lub 30.000 km).
                  Wymiana filtra powietrza i kabinówki jest przewidziana po raz pierwszy po 60.000 km.
                  Dla auta z turbo wymiana filtra powietrza w/w interwale to zabójstwo dla silnika (pewnie po gwarancji) dla pasażerów wymiana kabinówki w tym terminie to problemy z górnymi drogami oddychania.

                  A jak wymienić bez kosztów (mechanika) to wszystko jest opublikowane na Youtubie.

                  Komentarz


                  • #10
                    Kabinówka I powietrza tak jak wymiana oleju czyli co 10.000km.

                    Komentarz

                    • TomekDW
                      Classic
                      • 2018
                      • 19
                      • Octavia III (5E3)
                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Dave Zobacz wpis
                      Kabinówka I powietrza tak jak wymiana oleju czyli co 10.000km.
                      10.000 KM to lekka przesada, ale 15.000 km lub raz w roku to OK.
                      Ale to tylko moja subiektywna opinia, i nie każdy może się z nią zgadzać.

                      Komentarz


                      • #12
                        Kabinowkę kiedyś wymieniłem 2 razy do roku bo takie zapylenie było . Na wiosnę i zimę.

                        Komentarz

                        • rOBERTO795
                          RS
                          • 2009
                          • 3465
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          #13
                          Mann- jest lepszy
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz

                          • TomekDW
                            Classic
                            • 2018
                            • 19
                            • Octavia III (5E3)
                            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
                            Mann- jest lepszy
                            Jakieś obiektywny argumenty oprócz Twojej subiektywnej opinii, że Mann jest lepszy?!
                            Filtron i Mann to te samo korpo.
                            Ostatnio kupiłem filtr Filtrona do VW Phaeton Filron 650/6A (made in Austria), w czym jest gorszy od filtra z brandem Mann lub Knecht (oprócz niższej ceny)?!

                            Komentarz


                            • #15
                              Mann Filtron Knecht Hengst nie ważne. Najważniejsze wymieniamy filtry na czas i będzie dobrze.

                              Komentarz

                              • rOBERTO795
                                RS
                                • 2009
                                • 3465
                                • Octavia III (5E3)
                                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez TomekDW Zobacz wpis

                                Jakieś obiektywny argumenty oprócz Twojej subiektywnej opinii, że Mann jest lepszy?!
                                Filtron i Mann to te samo korpo.
                                Ostatnio kupiłem filtr Filtrona do VW Phaeton Filron 650/6A (made in Austria), w czym jest gorszy od filtra z brandem Mann lub Knecht (oprócz niższej ceny)?!
                                Zwaz, zmierz . Dmuchnij bedziesz sporo wiedział
                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Sugerujesz żeby tylko kupować drogie filtry? Ja wiem że jakieś Kamoka Kraft itp to szajs ale Filtron to chyba nie szajs

                                  Komentarz

                                  • TomekDW
                                    Classic
                                    • 2018
                                    • 19
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
                                    Zwaz, zmierz . Dmuchnij bedziesz sporo wiedział
                                    Cześć, jestem faktycznie zielony (mało wiem), więc napisz:
                                    - czym mam dmuchnąć i jakie parametry osiągnąć;
                                    - zmierz, czyli co? Mann i Knecht to nie oryginał, więc też będą pewne odchyły;

                                    Może mam jeszcze powąchać??!!
                                    Kamoka i inne podobne marki to zapewne zły wybór, ale marki taki jak Filtron, Mahle to chyba całkiem dobry wybór.

                                    To nie tarcze, opony ani też klocki hamulcowe.
                                    Swoich samochodów używam prywatnie, przebiegi poniżej 10.000 km rocznie.

                                    Każdy robi co chce, ale lepsze bo jest droższe :-)

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Od lat używam Filtrona i nic się nie dzieje. Raz założyłem filtr oleju UWAGA SCTGermany bo akurat na stanie nie bylo Filtrona czy Manna A nie chciało mi się czekać godziny i znów jechać do sklepu to wsadzielm te cos i jakoś nic się nie stało. Nie przesadzajmy z tymi filtrami.

                                      Komentarz

                                      • Clip
                                        Elegance
                                        • 2015
                                        • 905

                                        #20
                                        zobacz jak wygląda wirnik turbiny do której coś wpadnie ...
                                        I teraz dobry filtr (mann, knecht itp) kosztuje 60-70zł.
                                        Ile zaoszczędzisz na tym filtronie? 20-30zł raz w roku? Moim zdaniem nie warto testować tańszych.
                                        Powered by R-Performance

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Akurat wpadło mi kiedyś coś do turbo jak miałem golfa 4. Wiem jak wygląda wirnik po takim wypadku- po prostu go nie ma. Filtr wtedy był OEM z Aso (Mann) i co jakos przepuscil.Jak znajdę foty do wrzucę tutaj foto wirnika i filtra. Dodam że filtr może był włożony 2mc. Przebieg Max 2000km. Więc mi nie piszz że droższy filtr nic nie przepusci

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Nie wiem co byś musiał miec za filtr żeby nie było opcji przypuszczenia. Nie Wiem co się większość cebulakow uparla na Filtrona. Według mnie to ta sama.polka co Mann. Zresztą Mann wykupił Filtrona bo był za dużą konkurencja. Byle nie kupować no name i bedzie dobrze

                                            Komentarz

                                            • rOBERTO795
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 3465
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez TomekDW Zobacz wpis
                                              Cześć, jestem faktycznie zielony (mało wiem), więc napisz:
                                              - czym mam dmuchnąć i jakie parametry osiągnąć;
                                              - zmierz, czyli co? Mann i Knecht to nie oryginał, więc też będą pewne odchyły;

                                              Może mam jeszcze powąchać??!!
                                              Kamoka i inne podobne marki to zapewne zły wybór, ale marki taki jak Filtron, Mahle to chyba całkiem dobry wybór.

                                              To nie tarcze, opony ani też klocki hamulcowe.
                                              Swoich samochodów używam prywatnie, przebiegi poniżej 10.000 km rocznie.

                                              Każdy robi co chce, ale lepsze bo jest droższe :-)


                                              zadajesz pytania- odpowiadam ale nie bede Cie uczyl dlaczego- za duzo czasu na to poswiecilem zeby Ciebie oswiecac. knecht i mahle to to samo akurat
                                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                              Komentarz

                                              • Clip
                                                Elegance
                                                • 2015
                                                • 905

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Dave Zobacz wpis
                                                Akurat wpadło mi kiedyś coś do turbo jak miałem golfa 4. Wiem jak wygląda wirnik po takim wypadku- po prostu go nie ma. Filtr wtedy był OEM z Aso (Mann) i co jakos przepuscil.Jak znajdę foty do wrzucę tutaj foto wirnika i filtra. Dodam że filtr może był włożony 2mc. Przebieg Max 2000km. Więc mi nie piszz że droższy filtr nic nie przepusci
                                                Słowo klucz statystyka



                                                Kończę dalszą dyskusje bo taki poziom powoduje że można dowodzić że pasy bezpieczeństwa szkodzą bo kolega szwagra sąsiada strzelił dzwona bez zapiętych pasów i nic mu się nie stało a znowu siostry sąsiadki szwagierka miała zapięte i się zabiłą.

                                                Powered by R-Performance

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Niech każdy zakłada takie filtry jakie chce j juz

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...