Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

OIII 1.4 TSI CHPA Filtr powietrza (Mann-Filter vs Knecht)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Gość
    Guest replied
    Niech każdy zakłada takie filtry jakie chce j juz

    Zostaw komentarz:


  • Clip
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Dave Zobacz wpis
    Akurat wpadło mi kiedyś coś do turbo jak miałem golfa 4. Wiem jak wygląda wirnik po takim wypadku- po prostu go nie ma. Filtr wtedy był OEM z Aso (Mann) i co jakos przepuscil.Jak znajdę foty do wrzucę tutaj foto wirnika i filtra. Dodam że filtr może był włożony 2mc. Przebieg Max 2000km. Więc mi nie piszz że droższy filtr nic nie przepusci
    Słowo klucz statystyka

    Statystyka – Wikipedia, wolna encyklopedia

    Kończę dalszą dyskusje bo taki poziom powoduje że można dowodzić że pasy bezpieczeństwa szkodzą bo kolega szwagra sąsiada strzelił dzwona bez zapiętych pasów i nic mu się nie stało a znowu siostry sąsiadki szwagierka miała zapięte i się zabiłą.

    Zostaw komentarz:


  • rOBERTO795
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez TomekDW Zobacz wpis
    Cześć, jestem faktycznie zielony (mało wiem), więc napisz:
    - czym mam dmuchnąć i jakie parametry osiągnąć;
    - zmierz, czyli co? Mann i Knecht to nie oryginał, więc też będą pewne odchyły;

    Może mam jeszcze powąchać??!!
    Kamoka i inne podobne marki to zapewne zły wybór, ale marki taki jak Filtron, Mahle to chyba całkiem dobry wybór.

    To nie tarcze, opony ani też klocki hamulcowe.
    Swoich samochodów używam prywatnie, przebiegi poniżej 10.000 km rocznie.

    Każdy robi co chce, ale lepsze bo jest droższe :-)


    zadajesz pytania- odpowiadam ale nie bede Cie uczyl dlaczego- za duzo czasu na to poswiecilem zeby Ciebie oswiecac. knecht i mahle to to samo akurat

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Nie wiem co byś musiał miec za filtr żeby nie było opcji przypuszczenia. Nie Wiem co się większość cebulakow uparla na Filtrona. Według mnie to ta sama.polka co Mann. Zresztą Mann wykupił Filtrona bo był za dużą konkurencja. Byle nie kupować no name i bedzie dobrze

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Akurat wpadło mi kiedyś coś do turbo jak miałem golfa 4. Wiem jak wygląda wirnik po takim wypadku- po prostu go nie ma. Filtr wtedy był OEM z Aso (Mann) i co jakos przepuscil.Jak znajdę foty do wrzucę tutaj foto wirnika i filtra. Dodam że filtr może był włożony 2mc. Przebieg Max 2000km. Więc mi nie piszz że droższy filtr nic nie przepusci

    Zostaw komentarz:


  • Clip
    odpowiedział(a)
    zobacz jak wygląda wirnik turbiny do której coś wpadnie ...
    I teraz dobry filtr (mann, knecht itp) kosztuje 60-70zł.
    Ile zaoszczędzisz na tym filtronie? 20-30zł raz w roku? Moim zdaniem nie warto testować tańszych.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Od lat używam Filtrona i nic się nie dzieje. Raz założyłem filtr oleju UWAGA SCTGermany bo akurat na stanie nie bylo Filtrona czy Manna A nie chciało mi się czekać godziny i znów jechać do sklepu to wsadzielm te cos i jakoś nic się nie stało. Nie przesadzajmy z tymi filtrami.

    Zostaw komentarz:


  • TomekDW
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
    Zwaz, zmierz . Dmuchnij bedziesz sporo wiedział
    Cześć, jestem faktycznie zielony (mało wiem), więc napisz:
    - czym mam dmuchnąć i jakie parametry osiągnąć;
    - zmierz, czyli co? Mann i Knecht to nie oryginał, więc też będą pewne odchyły;

    Może mam jeszcze powąchać??!!
    Kamoka i inne podobne marki to zapewne zły wybór, ale marki taki jak Filtron, Mahle to chyba całkiem dobry wybór.

    To nie tarcze, opony ani też klocki hamulcowe.
    Swoich samochodów używam prywatnie, przebiegi poniżej 10.000 km rocznie.

    Każdy robi co chce, ale lepsze bo jest droższe :-)

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Sugerujesz żeby tylko kupować drogie filtry? Ja wiem że jakieś Kamoka Kraft itp to szajs ale Filtron to chyba nie szajs

    Zostaw komentarz:


  • rOBERTO795
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez TomekDW Zobacz wpis

    Jakieś obiektywny argumenty oprócz Twojej subiektywnej opinii, że Mann jest lepszy?!
    Filtron i Mann to te samo korpo.
    Ostatnio kupiłem filtr Filtrona do VW Phaeton Filron 650/6A (made in Austria), w czym jest gorszy od filtra z brandem Mann lub Knecht (oprócz niższej ceny)?!
    Zwaz, zmierz . Dmuchnij bedziesz sporo wiedział

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Mann Filtron Knecht Hengst nie ważne. Najważniejsze wymieniamy filtry na czas i będzie dobrze.

    Zostaw komentarz:


  • TomekDW
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
    Mann- jest lepszy
    Jakieś obiektywny argumenty oprócz Twojej subiektywnej opinii, że Mann jest lepszy?!
    Filtron i Mann to te samo korpo.
    Ostatnio kupiłem filtr Filtrona do VW Phaeton Filron 650/6A (made in Austria), w czym jest gorszy od filtra z brandem Mann lub Knecht (oprócz niższej ceny)?!

    Zostaw komentarz:


  • rOBERTO795
    odpowiedział(a)
    Mann- jest lepszy

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Kabinowkę kiedyś wymieniłem 2 razy do roku bo takie zapylenie było . Na wiosnę i zimę.

    Zostaw komentarz:


  • TomekDW
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Dave Zobacz wpis
    Kabinówka I powietrza tak jak wymiana oleju czyli co 10.000km.
    10.000 KM to lekka przesada, ale 15.000 km lub raz w roku to OK.
    Ale to tylko moja subiektywna opinia, i nie każdy może się z nią zgadzać.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Kabinówka I powietrza tak jak wymiana oleju czyli co 10.000km.

    Zostaw komentarz:


  • TomekDW
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez TomekDW Zobacz wpis
    Filtron
    Kupiłem dziś na alledrogo:
    - filtr kabinowy węglowy Filtron K1113A (30,49 zł);
    - filtr powietrza AP062/1 Filtron (21,99);
    koszty całkowite ze smartem allegro 52,48 zł.

    Mam wykupione pakiet serwisowy 4 lata do 60 tys, km , ale jedyne co robią to kontrola samochodu oraz wymiana oleju i filtra (po 2 latach lub 30.000 km).
    Wymiana filtra powietrza i kabinówki jest przewidziana po raz pierwszy po 60.000 km.
    Dla auta z turbo wymiana filtra powietrza w/w interwale to zabójstwo dla silnika (pewnie po gwarancji) dla pasażerów wymiana kabinówki w tym terminie to problemy z górnymi drogami oddychania.

    A jak wymienić bez kosztów (mechanika) to wszystko jest opublikowane na Youtubie.

    Zostaw komentarz:


  • TomekDW
    odpowiedział(a)
    Filtron

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Bierz zestaw Filtrona

    Zostaw komentarz:


  • Ozdar
    odpowiedział(a)
    Cenowo wypada lepiej Filtron, Mann Filter i Knecht ~ 50 zł, Filtron 30 zł...

    Zostaw komentarz:


  • demmsi
    odpowiedział(a)
    Filtron i tak jest przejęty przez Manna...

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Niczemu nie ustępuje innym marką. Od lat stosuje Filtrona i nie mam zarzutów. Czesem wpadnie inny filtr jak akurat na stanie nie ma Filtrona.

    Zostaw komentarz:


  • Ozdar
    odpowiedział(a)
    Czemu sugestia Filtrona?


    Zamieszczone przez Dave Zobacz wpis
    Kup Filtron Ap062/1

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Kup Filtron Ap062/1

    Zostaw komentarz:


  • OIII 1.4 TSI CHPA Filtr powietrza (Mann-Filter vs Knecht)

    Miał ktoś w ręku Mann-Filter C 27 009 i Knecht LX 3525, albo ma opinie o tych filtrach (szczególnie Knecht)? mann.jpgKnecht.png

    Zastanawia mnie, że Mann-Filter ma pole filtrujące po całości a Knecht pusty pasek przez środek.
POWRÓT NA GÓRĘ
Pracuję...
X