Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Lewa Strona auta przy zamykaniu trzaska

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Lewa Strona auta przy zamykaniu trzaska

    Dzień Dobry,

    zbieram się do rozebrania drzwi od strony kierowcy i tylnego "lewego" pasażera, gdyż przy zamykaniu tych drzwi dźwięk jest mniej więcej taki jakby ktoś walił metalową pokrywką w stalowy garnek Prawa strona natomiast to zupełnie inna bajka - przy zamykaniu dźwięk jest wręcz kojący uszy.

    Czy jest z tym dużo zabawy i czy przy zdejmowaniu zaślepek/spinek trzeba się liczyć z ich wymianą (tak jest np. w KII)? Może ktoś z Was dysponuje linkiem do foto- video- instrukcji jak rozebrać takie drzwi?

    Na marginesie dodam że w lato sprawdziłem autko miernikiem lakieru i właśnie te drzwi (lewa str) mają grubszą warstwę vs pozostałe elementy.

  • #2
    Jest na tym forum kilka watkow o niechlujnym wykonaniu drzwi w zakladach Skody.

    Sciagalem boczek drzwi juz 3x za kazdym razem nie mogac sie nadziwic niechlujstwu i prostackiej konstrukcji. Nadal mam dziwne dzwieki, ale widac to wyposazenie standardowe skody. Czekam az w ramach przeprosin skoda wysle mi czapke z nutrii ze swoim logo albo kalesony na zime (slabo sie ten samochod grzeje...)

    Tutaj link przydatny:


    A tutaj drugi:


    A tutaj Sowieci w akcji jak we wrzesniu `39:


    Ten tez mi sie przydal:


    Spinki nie lamia sie. Sa twarde, malo elastyczne, dlatego boczki nieraz trzeszcz, ale to skoda, wiec musi trzeszczec, inaczej nie bylaby tanim zamiennikiem golfa albo seata.

    Na spinki nalozylem po 70mg smaru, bo pewnie jeszcze nieraz bede je sciagal w poczukiwaniu i eliminacji trzaskow, dzwonien i innych zgrzytow wynikajacych ze slabej jakosci materialow z odzysku oraz tego, ze jakis Czech postajowil przyspieszyc linie wynikiem czego sa niechlujnie spasowane drzwi.


    Ostatnio edytowany przez Etranger; 9993460.

    Komentarz


    • #3
      Moje drzwi jak narazie nie trzeszcza jakoś zbyt natarczywie ALE:
      Dzięki zamykania drzwi jest lekko mówiąc TANDETNY. Zamykając drzwi w Yarisie ma się wrażenie obcowania z autem zupę innej klasy.
      Ale szczytem tandety jest już zamknięcie drzwi z uchylona szyba. Ma się wrażenie jakby to wszystko miało wypaść a szyba momentalnie pęknąć!
      Poważnie , to nawet w UNO z szybami na korbki tak nie było, a zamykanie drzwi w 126p brzmi jak w limuzynie.
      To się da jakoś ogarnąć, jakieś luźne śrubki(tak jest od nowości!) Czy O3 tak ma?
      Ostatnio edytowany przez Pita1111; 50077.

      Komentarz


      • #4
        Ja nie wiem co wy do tych drzwi piejecie? Jak ktoś trzaska jak kiedyś w syrenie to i dźwięki są nieprzyjemne u mnie z czuciem i jest całkiem nieźle w porównaniu z Megane 3.
        Nie wiem jaki kolega Pita 1111 ma model Yaris,żona ma 3 i fakt drzwi przednie wyraźnie milej dla ucha się zamykają ale tył to już niestety głuchy odgłos blachy.

        Komentarz


        • #5
          Tak, miałem na myśli Yarisa 3. Ale samo zamykanie to jest jeszcze nic, dźwięk jest taki sobie i już(to jest dźwięk wszędobylskich oszczędności w tym aucie), zostaw lekko uchylona szybe i wtedy zamknij drzwi. No wtedy to się dopiero dzieje, szyba lata i stuka jakby miała wypaść...to jest zauważalne nawet dla osób stojących obok auta, że coś jest nie tak.

          Generalnie, ja nigdy nie trzaskami drzwiami
          Ostatnio edytowany przez Pita1111; 50077.

          Komentarz


          • #6
            Na niektóre rzeczy trzeba przymknąć oczy liczy się niezawodność a skoda i toyota to posiada....
            Tak mi się wydaje.

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X