Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Interfejs diagnostyczny.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • wisniaman
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez alokostry Zobacz wpis
    Ludzie po co takie kombinacje. Ja kupiłem VCDS-a i wszystko hula jak należy. Robię co tylko chcę od adaptacji do kodowań. Wszystko co tylko związane z grupą VAG.
    I to wszystko za 300-350 zł.
    Przykładowa aukcja:
    Ogłoszenia - Sprzedam, kupię na OLX.pl
    Jaki masz rocznik auta? Szukam vcds do 2018r modelowo 2019. Klony za ok 100 obsługują do 2017r, a klony real jeż v2 ok 300 ponoć do 2023 ale pewności nie mam.
    pozdro

    Zostaw komentarz:


  • Rybus85
    odpowiedział(a)
    Tu jest na razie ok. Trochę porobiłem na początku,potem mi się nie chciało. Na razie czekam na chęci i pogodę to pobawię się dalej

    Zostaw komentarz:


  • dagetto
    odpowiedział(a)
    Tak na szybko bez laptopa to aplikacja Carly i do tego jakaś dobra kostka, ja mam vgate icar pro. Car scanner pro nie pokazuje wszystkiego jak vcds i carly.

    Zostaw komentarz:


  • Rybus85
    odpowiedział(a)
    Nadal nie rozumiesz. NIE CHCĘ wozić ze sobą laptopa. A telefon zawsze przy tyłku a interfejs wielkości pudełka zapałek. I tyle. Jakbym chciał z laptopem to kupiłbym kabel.
    A chce mieć w KAŻDEJ chwili możliwość w razie czego zdiagnozowania auta. W poprzednim audi uratowało mi to tyłek. No chyba że lapka masz cały czas w aucie,albo jedziesz w trasę i zabierasz ze sobą

    Zostaw komentarz:


  • alokostry
    odpowiedział(a)
    Ludzie po co takie kombinacje. Ja kupiłem VCDS-a i wszystko hula jak należy. Robię co tylko chcę od adaptacji do kodowań. Wszystko co tylko związane z grupą VAG.
    I to wszystko za 300-350 zł.
    Przykładowa aukcja:
    Ogłoszenia - Sprzedam, kupię na OLX.pl

    Zostaw komentarz:


  • Etranger
    odpowiedział(a)
    Polecam OBD Link z aplikacją Car Scanner (Google Play)

    Cena za złącze to jakieś 550 PLN - ale warto.

    Cena za aplikację to jakieś 10 EUR - też warto.

    Główne zalety:
    - łącze działa stablinie
    - można wywoływać wypalanie DPF - na postoju lub w jeździe
    - działa kodowanie - są predefiniowane kody
    - bluetooth jest kodowany / zabezpieczony przed hakerami.

    Ciekwą opcją jest też AAAD - Android Auto Developer, a na nim aplikacja "VAG Performance" - można wyświetlać na ekranie radia postawowe parametry: ciśnienie turbiny, temperaturę oleju, ładowanie akumulatora - słowem te kontrolki, które kiedyś były w samochodach, a teraz ich nie ma...
    OBDLink LX 427201 ScanTool Bluetooth: Profesjonalne narzędzie do skanowania OBD-II, kompatybilny z systemem Android i Windows, zielone : Amazon.pl: Motoryzacja

    Zostaw komentarz:


  • woksio
    odpowiedział(a)
    nowa wersja nextgen wspiera też IOSa, poprzednia nie
    kredyty nie są niezbędne, więkość rzeczy można samemu poszukać i w adaptacjach poprzestawiać ( ja użyłem tylko do testu wskaźników z lenistwa)

    Zostaw komentarz:


  • Rybus85
    odpowiedział(a)
    Wyżej napisałem co można bez pro.
    Bez pro w opisie jest tak Funkcje aplikacji OBDeleven w wersji podstawowej (bezpłatne):
    pełne skanowanie
    automatyczna identyfikacja pojazdu na podstawie VIN
    odczyt i kasowanie błędów ze wszystkich jednostek sterujących zainstalowanych w samochodzie (np. silnika, skrzyni biegów, ABS, poduszek powietrznych, multimediów, klimatyzacji itd.)
    wielojęzyczna baza danych
    odczyt informacji o jednostce sterującej (np. numer części, numer oprogramowania, kodowanie itd.)
    udostępnianie rejestrów danych diagnostycznych pocztą e-mail
    stan akumulatora
    historia podłączanych samochodów
    wyszukiwanie silnika, wyposażenia i kodów usterek
    zaawansowane informacje o jednostce sterującej
    dane na żywo
    wykresy
    wskaźniki (zegary, np. obrotomierz)
    informacje o podrzędnej jednostce sterującej
    ręczny programista
    warsztat
    kopia zapasowa samochodu i historia programowania
    instrukcje samodzielnego serwisowania (zrób to sam - DIY)
    test wyjść
    ​ Możliwe że nextgen szybszy ale obsługa BMW i ios mi nie potrzebna. A różnica w cenie ponad 100zł. A obstawiam że też demonem szybkości nie jest.
    JA mam tą tak zwaną białą
    Z takich prostych rzeczy to na szybko sobie zakodowałem żeby pokazywało prędkość wiatraka w trybie auto na klimie i ile litrów w zbiorniku(ale chyba muszę skalibrować bo pokazuje cały czas 0),więc bez kredytów da się robić,ale trzeba się naszukac.

    Zostaw komentarz:


  • tomaszx
    odpowiedział(a)
    Bo nie zdążyłem ci napisać (już zamówiłeś), że wersja nextgen podobno szybciej się łączy od tej starszej... a ta co masz to która to wersja?
    Mógłbyś napisać co faktycznie da się wykonać nie mając tego pro?

    Zostaw komentarz:


  • Rybus85
    odpowiedział(a)
    Reklam już nie ma od jakiegoś czasu. Niestety,bo można było darmowe kredyty zbierać. Na razie na szybko podłączyłem i sprawdziłem czy działa. Wszędzie mogłem "wejść" tylko jak w silnik chciałem to wywalało błąd połączenia(na przekręconym zapłonie i po odpaleniu auta też). Nie chciało mi się już bawić z tym,styrany po robocie. Pewnie w weekend dopiero. Kodu na pro jeszcze nie aktywowałem. Pro jest potrzebne do
    Kodowanie / długie kodowanie Kodowanie II
    Kodowanie podrzędnych jednostek sterujących
    Zmiana usługi diagnostycznej
    Reset jednostki sterującej (UDS)
    Wyszukiwarka loginów
    Bezpieczny dostęp
    Bezpieczna baza danych
    Adaptacja / Długa adaptacja
    Stop-klatka kodu usterki
    Ustawienia podstawowe
    Automatyczny kod bramki
    Kodowanie listy instalacji bramki
    Opracowywanie etykiet kodowania / długiego kodowania / adaptacji
    Opracowywanie etykiet danych na żywo
    Kopia zapasowa jednostki sterującej
    EEPROM
    OLinia na szybko to martwiłem się że ciężko będzie się wyciągać,ale bez problemu. Delikatnie i nie trzeba się szarpać jak z babciami w Lidlu na przecenie Szybkość działania...no szybki to on nie jest Ale kawy w trakcie jak się łączy nie trzeba robić To tyle na szybko.

    Zostaw komentarz:


  • tomaszx
    odpowiedział(a)
    Daj znać jak wrażenia, zaznaczam: Obiektywne !
    Ciekawe czy będziesz miał reklamy w wersji pro...

    Mam nadzieję że będzie to rozwiązanie dla twoich potrzeb. Powodzenia.

    Zostaw komentarz:


  • Rybus85
    odpowiedział(a)
    Dobra. Zakupiony obdeleven plus licencja na rok PRO. Wyszło 440 bez grosza.

    Zostaw komentarz:


  • Rybus85
    odpowiedział(a)
    Właśnie czytałem o obdeleven. Trochę się usrało przez pazerność twórców i nie ma już np darmowych kredytów i przeszli na subskrypcję. Nadal sporo rzeczy można robić za darmo,ale np kodowania od 10 kredytów w górę. Nie zmienia faktu że najbardziej mnie kusi właśnie OBD11 ze względu na to że działa i możliwości,większość testerów to loteria czy zadziała czy nie albo co będzie działać. Tylko zastanawiam się którego w razie czego. OBD11 kosztuje 250zł a OBD11 nextgen 340. Tylko muszę znaleźć czym różnią się te wersje.

    Zostaw komentarz:


  • tomaszx
    odpowiedział(a)
    Dołączam do pytania.
    Według moich ustaleń bez kompa wybór mamy chyba tylko Vscan MULTI+ ITS 2w1 VAG + OBD2 (jakies 400zl)
    Obd11 podobno było kiedyś fajne na telefonie ale zachłanność twórców zrobiła dużo zła temu projektowi...

    ten Vscan z tego co czytałem można wozić w bagażniku cały rok.. zasilanie ma z portu obd... ale kluczowe pozostaje czy nadaje się do czegokolwiek z technicznego punktu widzenia... tutaj proszę o opinie osoby które z tego korzystają.

    Zostaw komentarz:


  • Rybus85
    rozpoczął temat Interfejs diagnostyczny.

    Interfejs diagnostyczny.

    Co polecacie jak w temacie? Mam swój stary(ma chyba z 10 lat) VAG506M. Kupiłem jak jeszcze miałem audi. I tam działał spoko,przy skodzie nawet po aktualizacji urządzenia nie mogę się już połączyć z większością rzeczy. Skanowanie błędów w niektórych autach(ostatnio u sąsiada w tuaregu to był denata) nie istnieje. Więc szukam czegoś do nowszych aut. Żebym mógł sobie skodzinkę w razie czego ogarnąć i inne auta.
    Kabel odpada. Pożyczyłem od kolegi i u mnie za nic pod nowym windowsem nie mogę się połączyć z autem(ponoć wina windowsa).
    Zresztą wolę mieć coś w aucie na stałe w razie czego(tyłek mi w audi uratowało kiedyś),a laptopa nikt ze sobą nie wozi non stop.
POWRÓT NA GÓRĘ
Pracuję...
X