Ludzie po co takie kombinacje. Ja kupiłem VCDS-a i wszystko hula jak należy. Robię co tylko chcę od adaptacji do kodowań. Wszystko co tylko związane z grupą VAG.
I to wszystko za 300-350 zł.
Przykładowa aukcja: Ogłoszenia - Sprzedam, kupię na OLX.pl
Jaki masz rocznik auta? Szukam vcds do 2018r modelowo 2019. Klony za ok 100 obsługują do 2017r, a klony real jeż v2 ok 300 ponoć do 2023 ale pewności nie mam.
pozdro
Tak na szybko bez laptopa to aplikacja Carly i do tego jakaś dobra kostka, ja mam vgate icar pro. Car scanner pro nie pokazuje wszystkiego jak vcds i carly.
Nadal nie rozumiesz. NIE CHCĘ wozić ze sobą laptopa. A telefon zawsze przy tyłku a interfejs wielkości pudełka zapałek. I tyle. Jakbym chciał z laptopem to kupiłbym kabel.
A chce mieć w KAŻDEJ chwili możliwość w razie czego zdiagnozowania auta. W poprzednim audi uratowało mi to tyłek. No chyba że lapka masz cały czas w aucie,albo jedziesz w trasę i zabierasz ze sobą
Ludzie po co takie kombinacje. Ja kupiłem VCDS-a i wszystko hula jak należy. Robię co tylko chcę od adaptacji do kodowań. Wszystko co tylko związane z grupą VAG.
I to wszystko za 300-350 zł.
Przykładowa aukcja: Ogłoszenia - Sprzedam, kupię na OLX.pl
Polecam OBD Link z aplikacją Car Scanner (Google Play)
Cena za złącze to jakieś 550 PLN - ale warto.
Cena za aplikację to jakieś 10 EUR - też warto.
Główne zalety:
- łącze działa stablinie
- można wywoływać wypalanie DPF - na postoju lub w jeździe
- działa kodowanie - są predefiniowane kody
- bluetooth jest kodowany / zabezpieczony przed hakerami.
Ciekwą opcją jest też AAAD - Android Auto Developer, a na nim aplikacja "VAG Performance" - można wyświetlać na ekranie radia postawowe parametry: ciśnienie turbiny, temperaturę oleju, ładowanie akumulatora - słowem te kontrolki, które kiedyś były w samochodach, a teraz ich nie ma...
OBDLink LX 427201 ScanTool Bluetooth: Profesjonalne narzędzie do skanowania OBD-II, kompatybilny z systemem Android i Windows, zielone : Amazon.pl: Motoryzacja
nowa wersja nextgen wspiera też IOSa, poprzednia nie
kredyty nie są niezbędne, więkość rzeczy można samemu poszukać i w adaptacjach poprzestawiać ( ja użyłem tylko do testu wskaźników z lenistwa)
Wyżej napisałem co można bez pro.
Bez pro w opisie jest tak Funkcje aplikacji OBDeleven w wersji podstawowej (bezpłatne):
pełne skanowanie
automatyczna identyfikacja pojazdu na podstawie VIN
odczyt i kasowanie błędów ze wszystkich jednostek sterujących zainstalowanych w samochodzie (np. silnika, skrzyni biegów, ABS, poduszek powietrznych, multimediów, klimatyzacji itd.)
wielojęzyczna baza danych
odczyt informacji o jednostce sterującej (np. numer części, numer oprogramowania, kodowanie itd.)
udostępnianie rejestrów danych diagnostycznych pocztą e-mail
stan akumulatora
historia podłączanych samochodów
wyszukiwanie silnika, wyposażenia i kodów usterek
zaawansowane informacje o jednostce sterującej
dane na żywo
wykresy
wskaźniki (zegary, np. obrotomierz)
informacje o podrzędnej jednostce sterującej
ręczny programista
warsztat
kopia zapasowa samochodu i historia programowania
instrukcje samodzielnego serwisowania (zrób to sam - DIY)
test wyjść
Możliwe że nextgen szybszy ale obsługa BMW i ios mi nie potrzebna. A różnica w cenie ponad 100zł. A obstawiam że też demonem szybkości nie jest.
JA mam tą tak zwaną białą
Z takich prostych rzeczy to na szybko sobie zakodowałem żeby pokazywało prędkość wiatraka w trybie auto na klimie i ile litrów w zbiorniku(ale chyba muszę skalibrować bo pokazuje cały czas 0),więc bez kredytów da się robić,ale trzeba się naszukac.
Bo nie zdążyłem ci napisać (już zamówiłeś), że wersja nextgen podobno szybciej się łączy od tej starszej... a ta co masz to która to wersja?
Mógłbyś napisać co faktycznie da się wykonać nie mając tego pro?
Reklam już nie ma od jakiegoś czasu. Niestety,bo można było darmowe kredyty zbierać. Na razie na szybko podłączyłem i sprawdziłem czy działa. Wszędzie mogłem "wejść" tylko jak w silnik chciałem to wywalało błąd połączenia(na przekręconym zapłonie i po odpaleniu auta też). Nie chciało mi się już bawić z tym,styrany po robocie. Pewnie w weekend dopiero. Kodu na pro jeszcze nie aktywowałem. Pro jest potrzebne do
Kodowanie / długie kodowanie Kodowanie II
Kodowanie podrzędnych jednostek sterujących
Zmiana usługi diagnostycznej
Reset jednostki sterującej (UDS)
Wyszukiwarka loginów
Bezpieczny dostęp
Bezpieczna baza danych
Adaptacja / Długa adaptacja
Stop-klatka kodu usterki
Ustawienia podstawowe
Automatyczny kod bramki
Kodowanie listy instalacji bramki
Opracowywanie etykiet kodowania / długiego kodowania / adaptacji
Opracowywanie etykiet danych na żywo
Kopia zapasowa jednostki sterującej
EEPROM
OLinia na szybko to martwiłem się że ciężko będzie się wyciągać,ale bez problemu. Delikatnie i nie trzeba się szarpać jak z babciami w Lidlu na przecenie Szybkość działania...no szybki to on nie jest Ale kawy w trakcie jak się łączy nie trzeba robić To tyle na szybko.
Właśnie czytałem o obdeleven. Trochę się usrało przez pazerność twórców i nie ma już np darmowych kredytów i przeszli na subskrypcję. Nadal sporo rzeczy można robić za darmo,ale np kodowania od 10 kredytów w górę. Nie zmienia faktu że najbardziej mnie kusi właśnie OBD11 ze względu na to że działa i możliwości,większość testerów to loteria czy zadziała czy nie albo co będzie działać. Tylko zastanawiam się którego w razie czego. OBD11 kosztuje 250zł a OBD11 nextgen 340. Tylko muszę znaleźć czym różnią się te wersje.
Dołączam do pytania.
Według moich ustaleń bez kompa wybór mamy chyba tylko Vscan MULTI+ ITS 2w1 VAG + OBD2 (jakies 400zl)
Obd11 podobno było kiedyś fajne na telefonie ale zachłanność twórców zrobiła dużo zła temu projektowi...
ten Vscan z tego co czytałem można wozić w bagażniku cały rok.. zasilanie ma z portu obd... ale kluczowe pozostaje czy nadaje się do czegokolwiek z technicznego punktu widzenia... tutaj proszę o opinie osoby które z tego korzystają.
Co polecacie jak w temacie? Mam swój stary(ma chyba z 10 lat) VAG506M. Kupiłem jak jeszcze miałem audi. I tam działał spoko,przy skodzie nawet po aktualizacji urządzenia nie mogę się już połączyć z większością rzeczy. Skanowanie błędów w niektórych autach(ostatnio u sąsiada w tuaregu to był denata) nie istnieje. Więc szukam czegoś do nowszych aut. Żebym mógł sobie skodzinkę w razie czego ogarnąć i inne auta.
Kabel odpada. Pożyczyłem od kolegi i u mnie za nic pod nowym windowsem nie mogę się połączyć z autem(ponoć wina windowsa).
Zresztą wolę mieć coś w aucie na stałe w razie czego(tyłek mi w audi uratowało kiedyś),a laptopa nikt ze sobą nie wozi non stop.
Zostaw komentarz: