Interfejs diagnostyczny.
Zwiń
X
-
Witam. Planuje zakupic jakis kabelek. Ktos cos poleci do grupy vag na wlasny uzytek. Glownie to roczniki takie od 97 do 2012 cos takiego najlepiej zeby czytalo. Jakby ktos linka jakiegos mogl podeslac sprawdzonego to bylbym wdzieczny.
-
-
Zamieszczone przez sikora92 Zobacz wpisMam kabel STM429 ARM i VCDS ale niestety, żeby coś zakodować blokuje mnie SFD. Ktoś może podpowie czy jest na to jakiś sposób ?
Zostaw komentarz:
-
-
Mam kabel STM429 ARM i VCDS ale niestety, żeby coś zakodować blokuje mnie SFD. Ktoś może podpowie czy jest na to jakiś sposób ?
Zostaw komentarz:
-
-
Może ktoś polecić jakieś konkretne, sprawdzone ogłoszenie z tym STM429 ?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez wisniaman Zobacz wpisW twoim przypadku to tylko kabelek na arm wchodzi w grę a najlepiej tem „lepszy” stm429
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez czernobyl Zobacz wpisoctavia 2018, modul 4B to światła LED, interface to klon rosstecha, rzekomo 23.3 EN
Zostaw komentarz:
-
-
octavia 2018, modul 4B to światła LED, interface to klon rosstecha, rzekomo 23.3 EN
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez czernobyl Zobacz wpisNie nadążam za nowościami - pomóżcie wyjaśnić: właśnie doszedł do mnie 23.3.1 z ali. Niestety, moduł 4B nie działa - mam komunikat:"4B-Multifunc. Module -- Status: INTERFACE NOT COMPATIBLE", co akurat z deka mnie zdenerwowało, ponieważ tę samą funkcjonalność (działa wszystko oprócz modułu 4B) mam w posiadanej już od dość dawna wtyczce 18.2, czyli zakup drugiego kabla okazuje się kompletnie bezcelowy
Czy mam rozumieć, że pan Chińczyk leci se w ciula i sprzedaje jakąś starą wersję z kabla softu z oprogramowaniem wyłącznie wyświetlającym, że to 23.3? Czy może jest coś, co powinienem zrobić/ustawić, by to zadziałało?
Zostaw komentarz:
-
-
Nie nadążam za nowościami - pomóżcie wyjaśnić: właśnie doszedł do mnie 23.3.1 z ali. Niestety, moduł 4B nie działa - mam komunikat:"4B-Multifunc. Module -- Status: INTERFACE NOT COMPATIBLE", co akurat z deka mnie zdenerwowało, ponieważ tę samą funkcjonalność (działa wszystko oprócz modułu 4B) mam w posiadanej już od dość dawna wtyczce 18.2, czyli zakup drugiego kabla okazuje się kompletnie bezcelowy
Czy mam rozumieć, że pan Chińczyk leci se w ciula i sprzedaje jakąś starą wersję z kabla softu z oprogramowaniem wyłącznie wyświetlającym, że to 23.3? Czy może jest coś, co powinienem zrobić/ustawić, by to zadziałało?
Zostaw komentarz:
-
-
Kupiłem na ali za coś pod 100. Miał być stm w efekcie przyszedl atmega ale działa normalnie. Chinol oddał pieniądze. Interfejs został, działający.
Myślę że te na fb to te same tylko sprawdzone przez polaka. Wiadomo że to pirat to taki polski dostawca to po prostu Janusz chandlu.
Zostaw komentarz:
-
-
Kupiłem na grupie na fb od Piotra Józefiaka (vcds - vag forum Polska )
Zostaw komentarz:
-
-
No właśnie kumpel ma na arm to ten co smiga, a teraz większość na atmega tamtego nie mogę znaleźć.
Podrzucisz swoją aukcję?
Zostaw komentarz:
-
-
Wczoraj testowem kumpla chinakiego vcdsa v2. Normalnie działa z O3 MY2018 chociaż Chinol utrzymuje ze do 2017.
Pozdro
Zostaw komentarz:
-
-
Cześć. U mnie spięło od startu ELM327 jeeeeeeszcze stara wersja zawinięta taśmą identyfikująca się jako 1.4. Poszła z kopa z CarScannerem, mam wersję pro kupioną jeszcze do opla. Z nowymi fejsami typu jakieś idiotyzmy w stylu ELM327 v2.1, 2.5 to nie działa bo i same te "nowe" elemy identyfikują się jako max wersja 1.0, tylko takie komendy obsługują.
Diagnostyka to diagnostyka tu można sobie pofikać czopkiem, ale jak od 2018 zrobić kodowanie? Wszędzie opisy przy VCDS że max 2017. Nie uśmiecha mi się teraz za każdym gównem latać do serwisu żeby mi pokodowali.
Czy teraz obowiązuje coś takiego jak CarPass? bo dostałem wszystko od sprzedającego ale CP nie było w zestawie.
Edit,
Tu apka która wysyła komendy AT i weryfikuje czy się "odbiły" od ELM. Pokazuje do jakiego poziomu ELM da się zejść, bez względu na to jak się dany ELM zgłasza
https://play.google.com/store/apps/d...hl=en_US&pli=1Ostatnio edytowany przez deodekabokat; 10004507.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez alokostry Zobacz wpisLudzie po co takie kombinacje. Ja kupiłem VCDS-a i wszystko hula jak należy. Robię co tylko chcę od adaptacji do kodowań. Wszystko co tylko związane z grupą VAG.
I to wszystko za 300-350 zł.
Przykładowa aukcja:
OLX.pl to darmowe ogłoszenia lokalne w kategoriach: Praca, Dom i Ogród, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta. Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. Szybko znajdziesz tu ciekawe ogłoszenia i łatwo skontaktujesz się z ogłoszeniodawcą. Na OLX.pl czeka na Ciebie m.in. praca biurowa, mieszkania, pokoje, samochody. Jeśli chcesz coś sprzedać - w prosty sposób dodasz ogłoszenia. Chcesz coś kupić - tutaj znajdziesz ciekawe okazje, taniej niż w sklepie. A wszystkie te ogłoszenia bez konieczności zakładania konta. Sprzedawaj po sąsiedzku na OLX.pl
pozdro
Zostaw komentarz:
-
-
Tu jest na razie ok. Trochę porobiłem na początku,potem mi się nie chciało. Na razie czekam na chęci i pogodę to pobawię się dalej
Zostaw komentarz:
-
-
Tak na szybko bez laptopa to aplikacja Carly i do tego jakaś dobra kostka, ja mam vgate icar pro. Car scanner pro nie pokazuje wszystkiego jak vcds i carly.
Zostaw komentarz:
-
-
Nadal nie rozumiesz. NIE CHCĘ wozić ze sobą laptopa. A telefon zawsze przy tyłku a interfejs wielkości pudełka zapałek. I tyle. Jakbym chciał z laptopem to kupiłbym kabel.
A chce mieć w KAŻDEJ chwili możliwość w razie czego zdiagnozowania auta. W poprzednim audi uratowało mi to tyłek. No chyba że lapka masz cały czas w aucie,albo jedziesz w trasę i zabierasz ze sobą
Zostaw komentarz:
-
-
Ludzie po co takie kombinacje. Ja kupiłem VCDS-a i wszystko hula jak należy. Robię co tylko chcę od adaptacji do kodowań. Wszystko co tylko związane z grupą VAG.
I to wszystko za 300-350 zł.
Przykładowa aukcja:
OLX.pl to darmowe ogłoszenia lokalne w kategoriach: Praca, Dom i Ogród, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta. Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. Szybko znajdziesz tu ciekawe ogłoszenia i łatwo skontaktujesz się z ogłoszeniodawcą. Na OLX.pl czeka na Ciebie m.in. praca biurowa, mieszkania, pokoje, samochody. Jeśli chcesz coś sprzedać - w prosty sposób dodasz ogłoszenia. Chcesz coś kupić - tutaj znajdziesz ciekawe okazje, taniej niż w sklepie. A wszystkie te ogłoszenia bez konieczności zakładania konta. Sprzedawaj po sąsiedzku na OLX.pl
Zostaw komentarz:
-
-
Polecam OBD Link z aplikacją Car Scanner (Google Play)
Cena za złącze to jakieś 550 PLN - ale warto.
Cena za aplikację to jakieś 10 EUR - też warto.
Główne zalety:
- łącze działa stablinie
- można wywoływać wypalanie DPF - na postoju lub w jeździe
- działa kodowanie - są predefiniowane kody
- bluetooth jest kodowany / zabezpieczony przed hakerami.
Ciekwą opcją jest też AAAD - Android Auto Developer, a na nim aplikacja "VAG Performance" - można wyświetlać na ekranie radia postawowe parametry: ciśnienie turbiny, temperaturę oleju, ładowanie akumulatora - słowem te kontrolki, które kiedyś były w samochodach, a teraz ich nie ma...
Zostaw komentarz:
-
-
nowa wersja nextgen wspiera też IOSa, poprzednia nie
kredyty nie są niezbędne, więkość rzeczy można samemu poszukać i w adaptacjach poprzestawiać ( ja użyłem tylko do testu wskaźników z lenistwa)
Zostaw komentarz:
-
-
Wyżej napisałem co można bez pro.
Bez pro w opisie jest tak Funkcje aplikacji OBDeleven w wersji podstawowej (bezpłatne):
pełne skanowanie
automatyczna identyfikacja pojazdu na podstawie VIN
odczyt i kasowanie błędów ze wszystkich jednostek sterujących zainstalowanych w samochodzie (np. silnika, skrzyni biegów, ABS, poduszek powietrznych, multimediów, klimatyzacji itd.)
wielojęzyczna baza danych
odczyt informacji o jednostce sterującej (np. numer części, numer oprogramowania, kodowanie itd.)
udostępnianie rejestrów danych diagnostycznych pocztą e-mail
stan akumulatora
historia podłączanych samochodów
wyszukiwanie silnika, wyposażenia i kodów usterek
zaawansowane informacje o jednostce sterującej
dane na żywo
wykresy
wskaźniki (zegary, np. obrotomierz)
informacje o podrzędnej jednostce sterującej
ręczny programista
warsztat
kopia zapasowa samochodu i historia programowania
instrukcje samodzielnego serwisowania (zrób to sam - DIY)
test wyjść
Możliwe że nextgen szybszy ale obsługa BMW i ios mi nie potrzebna. A różnica w cenie ponad 100zł. A obstawiam że też demonem szybkości nie jest.
JA mam tą tak zwaną białą
Z takich prostych rzeczy to na szybko sobie zakodowałem żeby pokazywało prędkość wiatraka w trybie auto na klimie i ile litrów w zbiorniku(ale chyba muszę skalibrować bo pokazuje cały czas 0),więc bez kredytów da się robić,ale trzeba się naszukac.
Zostaw komentarz:
-
-
Bo nie zdążyłem ci napisać (już zamówiłeś), że wersja nextgen podobno szybciej się łączy od tej starszej... a ta co masz to która to wersja?
Mógłbyś napisać co faktycznie da się wykonać nie mając tego pro?
Zostaw komentarz:
-
-
Reklam już nie ma od jakiegoś czasu. Niestety,bo można było darmowe kredyty zbierać. Na razie na szybko podłączyłem i sprawdziłem czy działa. Wszędzie mogłem "wejść" tylko jak w silnik chciałem to wywalało błąd połączenia(na przekręconym zapłonie i po odpaleniu auta też). Nie chciało mi się już bawić z tym,styrany po robocie. Pewnie w weekend dopiero. Kodu na pro jeszcze nie aktywowałem. Pro jest potrzebne do
Kodowanie / długie kodowanie Kodowanie II
Kodowanie podrzędnych jednostek sterujących
Zmiana usługi diagnostycznej
Reset jednostki sterującej (UDS)
Wyszukiwarka loginów
Bezpieczny dostęp
Bezpieczna baza danych
Adaptacja / Długa adaptacja
Stop-klatka kodu usterki
Ustawienia podstawowe
Automatyczny kod bramki
Kodowanie listy instalacji bramki
Opracowywanie etykiet kodowania / długiego kodowania / adaptacji
Opracowywanie etykiet danych na żywo
Kopia zapasowa jednostki sterującej
EEPROM
OLinia na szybko to martwiłem się że ciężko będzie się wyciągać,ale bez problemu. Delikatnie i nie trzeba się szarpać jak z babciami w Lidlu na przecenieSzybkość działania...no szybki to on nie jest
Ale kawy w trakcie jak się łączy nie trzeba robić
To tyle na szybko.
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: