Witam zacne grono.
Przy przebiegu 100kkm zauważyłem że moja skrzynia biegów 6b zachowuje się w następujący sposób:
1) Półosie lekko umazane na flanszach olejem (przynajmniej lewa widać pod aku)
2) Auto ma luzy przy zmianie biegów, kangura, dość duże przejście, trzeba delikatnie zmieniać biegi itd.
Będę jeszcze weryfikował od spodu szarpiąc za półosie, ale myślę, że skrzynia się już kończy i decyzja wymiana łożysk.
Przechodzę do meritum. Wszystkie prace montażowe będę wykonywał sam.
Jak wygląda demontaż skrzyni biegów w tym modelu? Głownie czy skrzynia wyjdzie do dołu po odkręceniu poduszek i śrub, bez zwalania sanek i przodka?
Przy przebiegu 100kkm zauważyłem że moja skrzynia biegów 6b zachowuje się w następujący sposób:
1) Półosie lekko umazane na flanszach olejem (przynajmniej lewa widać pod aku)
2) Auto ma luzy przy zmianie biegów, kangura, dość duże przejście, trzeba delikatnie zmieniać biegi itd.
Będę jeszcze weryfikował od spodu szarpiąc za półosie, ale myślę, że skrzynia się już kończy i decyzja wymiana łożysk.
Przechodzę do meritum. Wszystkie prace montażowe będę wykonywał sam.
Jak wygląda demontaż skrzyni biegów w tym modelu? Głownie czy skrzynia wyjdzie do dołu po odkręceniu poduszek i śrub, bez zwalania sanek i przodka?
Komentarz