Witam szanowne grono. Czy ktoś z was przerabiał temat lub ma wiedzę na temat doboru sprężyn i amortyzatorów do OIII kombi 1.4 TSi w której dołożono hak holowniczy. Jakiś czas temu założyłem hak, a teraz zauważyłem małe zapocenia na amorkach i zamierzam je wymienić, ale przy okazji wywalił bym też seryjne sprężyny i włożył jakieś mocniejsze tak by nie siadała pod obciążeniem. Proszę o pomoc.
amortyzatory + sprężyny OIII kombi 1.4 TSi (hak)
Zwiń
X
-
Jest kilku co zagląda systematycznie lecz nie mają wiedzy na wszystkie tematyWirus -> 136 KM 310 Nm
https://forum.octaviaclub.pl/forum/m...kombi-by-szere
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zulu Zobacz wpisBo auta w miarę młode, w miarę bezawaryjne...to nie forum Opla :]] A ten temat był chyba z Octavia 2 i wydaje się analogiczny, może tam poszukać? Tudzież Golf , itp..
Komentarz
-
-
Kolego B_A_R_T dobrze trafiłeś bo ja z teściem postanowiliśmy ruszyć tą sprawę. Mianowicie obaj mamy OIII kombi. Teściu ciąga łódkę, a ja planuje zakup przyczepy kempingowej. Jako że auto bardzo osiada gdy zapakuję całą rodzinę z walizkami na wakacje to postanowiłem poszukać mocniejszych sprężyn. Jedyne co namierzyłem to Westfalia produkuje dodatkowe sprężyny, które działają przy większym obciążeniu. Wczoraj zostały zamówione i jak przyjdą to zamontujemy je w aucie teścia i jak zdadzą egzamin to ja do siebie też zamówię. Jak trochę poczekasz to dam znać jak poszło.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez alokostry Zobacz wpisKolego B_A_R_T dobrze trafiłeś bo ja z teściem postanowiliśmy ruszyć tą sprawę. Mianowicie obaj mamy OIII kombi. Teściu ciąga łódkę, a ja planuje zakup przyczepy kempingowej. Jako że auto bardzo osiada gdy zapakuję całą rodzinę z walizkami na wakacje to postanowiłem poszukać mocniejszych sprężyn. Jedyne co namierzyłem to Westfalia produkuje dodatkowe sprężyny, które działają przy większym obciążeniu. Wczoraj zostały zamówione i jak przyjdą to zamontujemy je w aucie teścia i jak zdadzą egzamin to ja do siebie też zamówię. Jak trochę poczekasz to dam znać jak poszło.
Komentarz
-
-
Sytuacja wygląda następująco. Montaż trwa na podnośniku 20 minut. Skoda stoi wyżej o 1,5 cm na pusto. Jest sztywniejsza i będziemy jeszcze przy okazji testować ją pod kątem zachowania się na drodze na pusto i załadowaną. Wrzucam zdjęcia jak to wygląda. Srebrna jest na standardowych sprężynach, a czarna z dostawionymi. Oczywiście trzeba było podnieść trochę światło bo jak tył poszedł do góry to światła się opuściły.
Komentarz
-
Komentarz