O3 FL 2019
W ramach ciekawostek (i info dla użytkowników).
Na początku roku wyciszyłem moje auto. Zrobiłem to przez specjalistyczną firmę. Użyte materiały był najlżejszymi z najlepszych (lub najlepszymi z najlżejszych).
Auto "przytyło" ok. 50 kg (może troszkę więcej). Wzrosła również (jakżeby inaczej) masa klapy bagażnika.
Oryginalne siłowniki (od 5 lat) co prawda dziarsko trzymały w górze klapę, lecz ten początkowy etap podnoszenia był uciążliwy.
Mianowicie trzeba było włożyć trochę siły żeby podnieść klapę w początkowej fazie. Ja podnosiłem. Żona już nie podnosiła
(a jeżeli już to z kłopotami).
Wymieniłem siłowniki na mocniejsze KAMOKA. Zainstalowałem.
Poprawiło się
, ale żona jednak nadal miała kłopoty (chociaż mniejsze).
Aha - w pierwszym i drugim przypadku klapa zamykała się bez najmniejszego wysiłku (po tym wyciszeniu).
Ponieważ ten stan nie do końca mnie zadowalał, postanowiłem ponownie wymienić siłowniki.
U chińczyków na Ali znalazłem (do O3 lift) siłowniki klapy otwieranej automatycznie (nigdy takiej nie spotkałem, ale OK).
Siłowniki mają pewnie więcej niutków (brak tabliczki znamionowej) i są ze sprężynkami.
Poza tymi sprężynkami niczym zewnętrznie nie różnią się od poprzednich.
Założyłem i ....


Na powiem Wam, że jestem zaskoczony
. Faktycznie wystarczy tylko dotknąć zamka (otworzyć zamek) a klapa sama się podnosi do samej góry
i pięknie się trzyma
.
Z zamykaniem jest troszkę inaczej. To znaczy, trzeba włożyć więcej siły.
Ja sobie radzę i (z czego jestem zadowolony) żona również sobie radzi.
Choć zamykanie wymaga większej siły (i często użycia obu rąk) to mi to odpowiada.
Bo częściej podczas otwierania mamy tylko jedną rękę "wolną" a podczas zamykania częściej mamy dwie ręce "wolne"
.
To tyle w ramach ciekawostek.
Pozdrawiam i szerokości
W ramach ciekawostek (i info dla użytkowników).
Na początku roku wyciszyłem moje auto. Zrobiłem to przez specjalistyczną firmę. Użyte materiały był najlżejszymi z najlepszych (lub najlepszymi z najlżejszych).
Auto "przytyło" ok. 50 kg (może troszkę więcej). Wzrosła również (jakżeby inaczej) masa klapy bagażnika.
Oryginalne siłowniki (od 5 lat) co prawda dziarsko trzymały w górze klapę, lecz ten początkowy etap podnoszenia był uciążliwy.
Mianowicie trzeba było włożyć trochę siły żeby podnieść klapę w początkowej fazie. Ja podnosiłem. Żona już nie podnosiła

Wymieniłem siłowniki na mocniejsze KAMOKA. Zainstalowałem.
Poprawiło się

Aha - w pierwszym i drugim przypadku klapa zamykała się bez najmniejszego wysiłku (po tym wyciszeniu).
Ponieważ ten stan nie do końca mnie zadowalał, postanowiłem ponownie wymienić siłowniki.
U chińczyków na Ali znalazłem (do O3 lift) siłowniki klapy otwieranej automatycznie (nigdy takiej nie spotkałem, ale OK).
Siłowniki mają pewnie więcej niutków (brak tabliczki znamionowej) i są ze sprężynkami.
Poza tymi sprężynkami niczym zewnętrznie nie różnią się od poprzednich.
Założyłem i ....



Na powiem Wam, że jestem zaskoczony



Z zamykaniem jest troszkę inaczej. To znaczy, trzeba włożyć więcej siły.
Ja sobie radzę i (z czego jestem zadowolony) żona również sobie radzi.
Choć zamykanie wymaga większej siły (i często użycia obu rąk) to mi to odpowiada.
Bo częściej podczas otwierania mamy tylko jedną rękę "wolną" a podczas zamykania częściej mamy dwie ręce "wolne"

To tyle w ramach ciekawostek.
Pozdrawiam i szerokości
Komentarz