lukas_jg,
Szkolenie Octavia 3 w Opalenicy pod Poznaniem.
Zwiń
X
-
Witam Wszystkich....
Jestem tu nowy i właściwie nie czuję się jeszcze pełnoprawnym członkiem "rodziny Octavi" bo dopiero czekam na autko, które odbieram w sierpniu
Do tej pory jeździłem głównie passatami. Ostatni to 140 KM tdi z 2006. Z racji tego, że miałem z nim trochę kłopotów, zdecydowałem się na zmianę.
Z sentymentu nadal mocno zastanawiałem się nad passkiem. Znalazłem nawet w salonie vw fajny egzemplarz z 2011 roku 25 tyś., polizingowy z niezłym wyposażeniem. Właściwie byłem już zdecydowany ale postanowiłem znaleźć jakąś alternatywę i ....... padło na O3.
Więc…. pojechałem do salonu poleconego sprzedawcy. Obejrzałam autka, odbyłem jazdę próbną 1.4 140 km, a moje (pewnie subiektywne) odczucia były bardzo pozytywne.
Jakość wykonania, wyposażenie, odczucia z jazdy lepiej niż zadowalające. Dodając do tego niezły stosunek ceny do jakości podjąłem decyzje, że 2-letni pasat, bez gwarancji jest w tym momencie gorszym wyborem.
Zacząłem rozważać różne opcje.
Mimo że 1.4, którym jeździłem spisywał się świetnie, zdecydowałem że 1.8 będzie to to czego chcę. Wybrałem wersję Elegance + kilka dodatków. Niestety nie miałem okazji go wypróbować, bo go nie mieli na miejscu.
Podsumowując:
Plusy:
1. Nawet porównując O3 do nowego passata (a pamiętajcie że jeździłem passatem do tej pory) auto wypada dobrze. Mam tutaj na myśli zarówno design i to co widzimy na zewnątrz, jak i jakość użytych materiałów, technologię i wyposażenie.
2. Silniczek 1.4 fajnie hula, a biorąc pod uwagę że 1.8 ma o ponad sekundę lepszy czas do 100 musi być niezły.
3. Możliwość negocjacji ceny (nie wiem czy wszędzie), to kolejny plus.
Minusy:
1. Moim zdaniem jak na razie słabiutka gama kolorów. W katalogu, necie i na oficjalnej stronie wyglądają nieźle ale na żywo mnie nie powaliły. Brak mi przede wszystkim modnego ostatnio białego w perle albo chociaż metalicu.
2. Drugi minus ...... dla mnie bardzo duży, choć wiem że wielu nie zwraca na to uwagi, to rezygnacja skody z montażu w O3 listwy chromowej wzdłuż linii drzwi. Dokładnie w miejscu gdzie wyjeżdża szyba w drzwiach przednich i tylnich. W katalogach i necie listwa jest ale w sprzedaży już niedostępna. Nikt nie potrafi podać powodów a info jest jedynie takie że dostępna w późniejszym terminie.
3. Nadal mimo kilkukrotnych prób uzyskania informacji nie wiem czy 1.8 jest na łańcuchu czy już na pasku .......... może ktoś z was jednoznacznie rozwieje moje wątpliwości.
Podsumowując ....... moim zdaniem naprawdę fajne auto, a w połączeniu z fajnym silnikiem naprawdę można czuć się w nim jak w klasie średniej. Już nie mogę się doczekać odbioru
Pozdrawiam .....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez msz073. Nadal mimo kilkukrotnych prób uzyskania informacji nie wiem czy 1.8 jest na łańcuchu czy już na pasku .......... może ktoś z was jednoznacznie rozwieje moje wątpliwości.Ja tu tylko sprzątam...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PuchaczNa szkoleniu było info, że wszystkie nowe TSI montowane w O3 są już na pasku.
1.8TSI 180KM CJSA to kolejna (4 już bodajże) generacja EA888 i silnik cały czas jest na łańcuchu (można sobie sprawdzić etkę jak ktoś nie dowierza).
Komentarz
-
Komentarz