Szkolenie Octavia 3 w Opalenicy pod Poznaniem.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Puchacz
    Moderator
    S_OCP Member
    • 2004
    • 1192
    • Superb III (3V3)

    #51
    lukas_jg,
    Ja tu tylko sprzątam...

    Komentarz

    • msz07
      Drive
      • 2013
      • 54

      #52
      Witam Wszystkich....
      Jestem tu nowy i właściwie nie czuję się jeszcze pełnoprawnym członkiem "rodziny Octavi" bo dopiero czekam na autko, które odbieram w sierpniu
      Do tej pory jeździłem głównie passatami. Ostatni to 140 KM tdi z 2006. Z racji tego, że miałem z nim trochę kłopotów, zdecydowałem się na zmianę.
      Z sentymentu nadal mocno zastanawiałem się nad passkiem. Znalazłem nawet w salonie vw fajny egzemplarz z 2011 roku 25 tyś., polizingowy z niezłym wyposażeniem. Właściwie byłem już zdecydowany ale postanowiłem znaleźć jakąś alternatywę i ....... padło na O3.
      Więc…. pojechałem do salonu poleconego sprzedawcy. Obejrzałam autka, odbyłem jazdę próbną 1.4 140 km, a moje (pewnie subiektywne) odczucia były bardzo pozytywne.
      Jakość wykonania, wyposażenie, odczucia z jazdy lepiej niż zadowalające. Dodając do tego niezły stosunek ceny do jakości podjąłem decyzje, że 2-letni pasat, bez gwarancji jest w tym momencie gorszym wyborem.
      Zacząłem rozważać różne opcje.
      Mimo że 1.4, którym jeździłem spisywał się świetnie, zdecydowałem że 1.8 będzie to to czego chcę. Wybrałem wersję Elegance + kilka dodatków. Niestety nie miałem okazji go wypróbować, bo go nie mieli na miejscu.

      Podsumowując:
      Plusy:

      1. Nawet porównując O3 do nowego passata (a pamiętajcie że jeździłem passatem do tej pory) auto wypada dobrze. Mam tutaj na myśli zarówno design i to co widzimy na zewnątrz, jak i jakość użytych materiałów, technologię i wyposażenie.

      2. Silniczek 1.4 fajnie hula, a biorąc pod uwagę że 1.8 ma o ponad sekundę lepszy czas do 100 musi być niezły.

      3. Możliwość negocjacji ceny (nie wiem czy wszędzie), to kolejny plus.

      Minusy:
      1. Moim zdaniem jak na razie słabiutka gama kolorów. W katalogu, necie i na oficjalnej stronie wyglądają nieźle ale na żywo mnie nie powaliły. Brak mi przede wszystkim modnego ostatnio białego w perle albo chociaż metalicu.

      2. Drugi minus ...... dla mnie bardzo duży, choć wiem że wielu nie zwraca na to uwagi, to rezygnacja skody z montażu w O3 listwy chromowej wzdłuż linii drzwi. Dokładnie w miejscu gdzie wyjeżdża szyba w drzwiach przednich i tylnich. W katalogach i necie listwa jest ale w sprzedaży już niedostępna. Nikt nie potrafi podać powodów a info jest jedynie takie że dostępna w późniejszym terminie.

      3. Nadal mimo kilkukrotnych prób uzyskania informacji nie wiem czy 1.8 jest na łańcuchu czy już na pasku .......... może ktoś z was jednoznacznie rozwieje moje wątpliwości.

      Podsumowując ....... moim zdaniem naprawdę fajne auto, a w połączeniu z fajnym silnikiem naprawdę można czuć się w nim jak w klasie średniej. Już nie mogę się doczekać odbioru

      Pozdrawiam .....

      Komentarz

      • Puchacz
        Moderator
        S_OCP Member
        • 2004
        • 1192
        • Superb III (3V3)

        #53
        Zamieszczone przez msz07
        3. Nadal mimo kilkukrotnych prób uzyskania informacji nie wiem czy 1.8 jest na łańcuchu czy już na pasku .......... może ktoś z was jednoznacznie rozwieje moje wątpliwości.
        Na szkoleniu było info, że wszystkie nowe TSI montowane w O3 są już na pasku. Odeszli od wadliwych i problematycznych łańcuchów. Jeden minus mniej.
        Ja tu tylko sprzątam...

        Komentarz

        • rowerek
          Rider
          • 2010
          • 449

          #54
          Zamieszczone przez Puchacz
          Na szkoleniu było info, że wszystkie nowe TSI montowane w O3 są już na pasku.
          Tylko jedynymi naprawdę nowymi nowymi TSI w OIII to 1.2 i 1.4.
          1.8TSI 180KM CJSA to kolejna (4 już bodajże) generacja EA888 i silnik cały czas jest na łańcuchu (można sobie sprawdzić etkę jak ktoś nie dowierza).

          Komentarz

          • msz07
            Drive
            • 2013
            • 54

            #55
            No i właśnie o to mi chodzi ........ ilu pytanych tyle odpowiedzi a ja nadal w słodkiej nieświadomości. Fakt jest jednak taki, że niezależnie czy łańcuch czy pasek i tak zdecydowany jestem na 1.8. Te 180 kucyków jednak robi wrażenie :0

            Komentarz

            • Przem78
              Rider
              • 2013
              • 561

              #56
              Zamieszczone przez msz07
              Fakt jest jednak taki, że niezależnie czy łańcuch czy pasek i tak zdecydowany jestem na 1.8.
              W 1.8 TSI jest łańcuch koniec kropka :P do tego podobno poprawiony w porównaniu z poprzednim EA888
              Pozdr. Przemek

              Komentarz

              • msz07
                Drive
                • 2013
                • 54

                #57
                No i dobrze...... jeśli ten łańcuch jest poprawiony, to może wyzbył się już problemów, którymi był namaszczony na poczatku mam nadzieję ze bedzie dobrze mi slużył...

                Komentarz

                Pracuję...