Wybór Skody - dylemat nowicjusza :)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • greg505
    L&K
    • 2013
    • 1239

    #26
    Zamieszczone przez Rok z Bagien
    greg505, trochę OT ale jak tu zaglądasz, to powiedz mi co oznacza ten wpis w Twojej stopce:
    1,8 Tsi, elegance + ambition ?
    Wkradla sie pomylka :lol:
    Mialo byc Amazing, czyli bi-ksenony skretne, ledy, inteligentne swiatla, tylne poduszki i inne dodatki w tym pakiecie.
    Dzieki za zwrocenie uwagi :roll:
    Black magic

    Komentarz

    • perfex
      L&K
      • 2005
      • 1117

      #27
      Re: Wybór Skody - dylemat nowicjusza

      Zamieszczone przez greg505
      Zamieszczone przez perfex


      Ja bym brał G7 tdi105 kombi highline z ksenonem. Ale tu kazdy ci poleci Skode, to naturalne :lol:
      Jezeli dużo jezdzisz w trasie to pomyśl moze tez o suvach typu Sportage, ix35 itp. Wysoka pozycja za kierownicą poprawia bezpieczeństwo na naszych marnych drogach a w miescie dzięki balonowym oponom nie trzeba sie stresowac studzienkami i krawężnikami
      Jezdziles takim suvem ze go polecasz?
      .
      Jeździłem b. Dużo qashqaiem. Tam na pewno nie można mówić o jakimś nadmiernym hałasie, siedzi sie wysoko, oczywiście w trasie nie prowadzi sie jak sport-coupe ale jeżeli jedzie sie w miarę normalnie to nie ma zadnych problemów. W miescie takie auto wg mnie ma Wyłącznie zalety w stosunku do kompaktów. Z doświadczenia wiem jednak ze te zalety wychodzą podczas eksploatacji a nie po 2 km testowej przejażdżce.
      I prawdę mówiąc, jeżeli w następnej generacji Qashqaia założą silnik 1.6t z obecnego Juka to bedzie to jak dla mnie prawie ideał codziennego dupowozu :lol:
      Pozdrawiam
      perfex

      Octavia HTP

      Komentarz

      • elektrykprosty
        Rider
        • 2013
        • 311

        #28
        Przymierzałem sie do ix35, yeti i captivy.
        W koreańcach plastiki nędzne, ilość miejsca na tylnej kanapie i bagażniku to jednak inna klasa niż OIII. Nawet trzeci rząd siedzeń w captivie jest na siłę. Sporo zabeira z bagaznika.
        Yeti jest całkiem przyjemne w środku.
        Niestety żaden SUV nie jeździ tak dobrze jak osobówka, żeby się wysokie nadwozie nie przechylało musi byc twardziej. Widać to zwłaszcza w Yeti.

        Komentarz

        • perfex
          L&K
          • 2005
          • 1117

          #29
          Zamieszczone przez elektrykprosty
          Przymierzałem sie do ix35, yeti i captivy.
          W koreańcach plastiki nędzne, ilość miejsca na tylnej kanapie i bagażniku to jednak inna klasa niż OIII. Nawet trzeci rząd siedzeń w captivie jest na siłę. Sporo zabeira z bagaznika.
          Yeti jest całkiem przyjemne w środku.
          Niestety żaden SUV nie jeździ tak dobrze jak osobówka, żeby się wysokie nadwozie nie przechylało musi byc twardziej. Widać to zwłaszcza w Yeti.
          W ix35 plastiki są raczej ok... A captivy bym małym autem nie nazwał :wink:
          To oczywiste że suvy jeżdżą mniej dynamicznie niż płaskie auta. Tylko, że ja jakoś na naszych trasach widzę baaaardzo mało Skod smigajacych jak Porsche No oczywiście poza Skodami repów :lol: (znaczy przedstawicieli handlowych) Ale oni jadą jak wsciekli także Fiatem Panda :lol:
          Problem gorszego prowadzenia nowych suvow jest mniej więcej tak samo palący jak problem nad i pod sterownosci, 99% kierowców nigdy nie odczuwa ani jednego ani drugiego bo nie trenują na torze 8) Normalne życie to nie Top Gear.
          Pozdrawiam
          perfex

          Octavia HTP

          Komentarz

          • Festexx
            Rider
            • 2013
            • 286

            #30
            Miałem Captive - generalnie samochód ogromny, nie ma co porównywać do IX 35, którego też miałem
            Generalnie IX 35 i jego wykończenie przy Captivie to dramat - 45 tys. km przejechane Captivą i żaden plastik nie skrzypiał itp, natomiast IX 35 wyglądał tak jakby miał się za chwile rozlecieć
            Jak Captiva to tylko z automatem, natomiast spalanie w dieslu to conajmniej 11L/100
            Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Biel Candy + Amazing + Chrom + Dynamic + Canton + Amundsen + Sunset + PA 2.0 + Drive Setup + Pakiet Skórzany (3 ramienna kiera)
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=72190

            Komentarz

            • ukuk
              Rider
              • 2010
              • 699

              #31
              ix 35 jest super glosny.
              Dziwnie sie tym jedzie, w srodku wszystkie dzwieki rezonuja, wyciszenie jest bardzo slabe + poglos ktory moge tylko porownac do dostawczego doublo.

              Z malych i nie za drogich SUV-ow to tylko Tiguan jezdzil cywilizowanie. Bylo cicho - ciszej jak w OIII, przeszkadzalo jedynie twardawe zawieszenie i takie troche podskakiwanie/kolysanie. Ale to jest nie do unikniecia w takim samochodzie - siedzi sie wyzej i jest efekt wahadla.

              Komentarz

              • ketivv
                L&K
                • 2011
                • 1155

                #32
                Zamieszczone przez elektrykprosty
                Niestety żaden SUV nie jeździ tak dobrze jak osobówka, żeby się wysokie nadwozie nie przechylało musi byc twardziej. Widać to zwłaszcza w Yeti.
                rozumiem, iż chodzi o to że Yeti się za bardzo nie przechyla ?

                pod względem prowadzenia największa wada Yeti to mało dokładny układ kierowniczy (choć to może być wina pakietu na bezdroża), szybką zmianę zakrętów utrudnia pozycja za kierownicą i na koniec jeśli droga ma nierówności to odrobinę jest "za twarde"
                ogólnie to zawieszenie pozwala na dużo więcej jak fotel kierowcy i układ kierowniczy

                Yeti to wręcz jest osobówka choć ma SUV-owe cechy (raczej wysoka pozycja za kierownicą z mocno ugiętymi nogami w kolanach)

                Komentarz

                Pracuję...