Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Tankowanie do pełna (PB)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Tankowanie do pełna (PB)

    Zamieszczone przez Wojtas_Poznań
    no to jedziemy z koksem
    ja jestem akurat w pracy :|

    ps.ducker - pamiętam , jak następnym razem uda mi się zgrać z robotą

  • #2
    Tankowanie do pełna (PB)

    Mam do was pytanie, tankowałem ostatnio octavia dystrybutor odbił, w innych autach po odbiciu zawsze dolewałem pod korek średnio było to ok 2L a w octavi dolałem ok 4L i jeszcze nie było widać paliwa.
    Orietujecie się ile faktycznie paliwa można dolać po odbiciu żeby było pod korek?

    Komentarz


    • #3
      A po co dolewać paliwo pod korek tak żeby było je widać :?: :diabelski_usmiech
      Jeśli odbija to ma dość :wink:
      LepSze jUtRo bYłO wCzOraJ...

      Komentarz


      • #4
        Przydaje się na trasie zawsze można parę km więcej przejechać bez tankowania.

        Komentarz


        • #5
          odbija bo przy laniu paliwa tworzy się piana . Przy powolnym laniu dolejesz trochę, aktualnie w Lancerze moge dolać max 2 litry, w starej Octavii wchodziło więcej po odpowietrzeniu.

          Komentarz


          • #6
            Jutro będę tankowałem ponownie i zobacze ile uda mi się zatankowac tym razem.

            Komentarz


            • #7
              A to jak już taki temat się pojawił - jeżeli poziom paliwa mierzony jest pływakiem, trzeba ostrożnie dolewać po odbiciu - można doprowadzić do przetarcia pływaka i zacznie źle wskazywać. Przetestowałem już na poprzednim samochodzie :/
              Nie jestem pewien jak jest w O3.

              Komentarz


              • #8
                Zależnie od dystrybutora są takie bez pierścienia (już rzadziej) lub z pierścieniem, który po włożeniu przyciska nam odpowietrzenie, więc nieświadomie zalewamy cały układ. Wykorzystują to cwaniaki na stacjach z miłą chęcią wyręczający nas z tankowania.

                Ja zawsze sam tankuje nie wsuwając do końca pistoletu, bo chce nalać do odbicia, później dobić i odpowietrzyć trochę z głową, świadomie widzieć ile wlazło bez odpowietrzania, a ile po odpowietrzeniu.

                Benzyna pieni przez dodatki alkoholu i nic na to nie poradzimy. Czysta benzyna z instalacji nie pieni wcale.
                Była O1 jest F2.

                Komentarz


                • #9
                  Za tankowałem do pełna po odbiciu spokojnie wlałem jeszcze 3L a później co kilka sek trzeba robić przerwę żeby można było dalej dolewać.
                  Moim zdaniem spokojnie można dolewać 3-4L

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez emes
                    jeżeli poziom paliwa mierzony jest pływakiem, trzeba ostrożnie dolewać po odbiciu - można doprowadzić do przetarcia pływaka i zacznie źle wskazywać. Przetestowałem już na poprzednim samochodzie :/
                    Nie jestem pewien jak jest w O3.
                    Nie wiem czy wszyscy zwrócili uwagę na post emes. Dla mnie jest to wystarczający powód, żeby nie tankować na siłę.
                    Z moich raportów tankowań motostat, wynika, że najczęściej tankuję w okolicach 43 L i przy moich przebiegach jest to zdecydowanie za mało.
                    Jak na Orlenie była kawa po 2 zł to jeszcze mniej mi to przeszkadzało, ale teraz jest to męczące.
                    '15 O2fl liftback 1,4 mpi 80 km
                    '13 O3 liftback 2,0 tdi dsg 150 km
                    '10 A4 b6 avant 2,5 V6 tdi 163 km

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez ojciec_
                      Przydaje się na trasie zawsze można parę km więcej przejechać bez tankowania.
                      A jak się pomyli wskaźnik lub komputer to można też parę km zrobić za free na lawecie lub z buta na stację. IMO jazda na oparach to złooooooooo. A żeby nie było offtopa to po zapaleniu rezerwy (mniej niż 10 km do stacji) zalewam 45-46 litrów (komputer pokazuje ok 60 km zasięgu), jak jest głębsza rezerwa 47-48 przy takim tankowaniu wskaźnik jeszcze nie opadł na dolną kreskę a komputer zazwyczaj zaczyna pokazywać 0 km.
                      Pozdr. Przemek

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X