slawek31113, to dajmy niech to będzie zadatek inaczej można zrobić ,jeżeli nieobecność była by poważnie uzasadniona ,bo Sławku nie wiem czy wiesz ,ale w Sulejowie naprawdę było nieciekawie z powodu nieobecności uczestników i organizatorzy musieli się ostro tłumaczyć ,co skutkowało tym ,że następny zlot mógł się nie odbyć i między innymi Filip nie chciał więcej organizować zlotów
START & STOP pytanie.
Zwiń
X
-
START & STOP pytanie.
Moje pytanie brzmi jak ten system wpływa na akumulator i rozrusznik,oszczędność na benzynie jest odczuwalna?. Pytam bo moja O3 będzie na taxi jeździć.
Dzięki.Beż Cappuccino, Ambition, 1,2 TSI CJZA, Amazing i parę dodatków..
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78334
-
-
Zamieszczone przez Arturos1984jak ten system wpływa na akumulator i rozrusznik,oszczędność na benzynie jest odczuwalna
i na dalsze wydatki przy eksploatacji auta :roll:
raczej nie sądzę aby jeżdżąc na taxi po Wawce było to dobre rozwiązanie- jest wyczuwalna zwłoka przy ruszaniu z włączonym systemem S/S bo przy właczonym systemie chwila mija zanim uruchomi się silnik i auto ruszy więc czasem może być problem z nerwowymi kierowcami :wink:
oszczednośc na paliwie w warszawskich korkach na pewno będzie :wink: - ale jaka?- sam będziesz musiał to ocenićprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Czyli mam rozumieć że używając S/S będę drażnił innych kierowców 8) , i to co zaoszczędzę na paliwie będę musiał wydać na akumulator i rozrusznik :roll: lub jeszcze do tego dołożyć :P.Beż Cappuccino, Ambition, 1,2 TSI CJZA, Amazing i parę dodatków..
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78334
Komentarz
-
-
SS w Wa-wie się sprawdza, dziś tankowałem auto drugi raz i na 490 km przejechanych w mieście zalałem 48,11 L.
Odczucia spowolnienia nie zanotowałem, a na światłach to "słoiki" robią korki więc Ty jako "złotówa" jesteś uodporniony
co do akumulatora i alternatora się nie wypowiadam - brak doświadczenia i umiejętności.
Pytanie tylko czy benzyna na taxi się nadaje ? Bo zagazowane i tak ją pobierają. Najrozsądniej było by kupić 1,6 TDI 90 KM, ale to wolny kraj masz prawo wybrać swoje auto do pracy.O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496
Komentarz
-
-
lubek24, O3 już kupione w benzynieja już dieslowi mówię "nie" po moim poprzednim aucie :evil:..
Masz rację że każdy ma prawo wyboru, myślę że złego wyboru nie dokonałem, przecież te 1.2 nie spali w mieście 10l?
No ale to już troszkę odbiega od tematu 8).Beż Cappuccino, Ambition, 1,2 TSI CJZA, Amazing i parę dodatków..
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78334
Komentarz
-
-
Arturos1984, jak bedziesz z tego systemu korzystal z glowa to nie ma sie czym przejmowac.
Jak uzywam ss tylko i wylacznie jak wiem ze bede dlugo na swiatlach stal, w sytuacji gdy podjezdza sie co kilka minut w korku jest on bez sensu.
Gdzies juz podawelm przyklad jazdy z wlaczonym i wylaczonym systemem ss,
Na wylaczonym mialem spalanie na poziomie 17l, na wlaczonym okolo 11l (nie pamietam dokladnie)Black magic
Komentarz
-
-
dzis rano jechalem z wlaczonym SS... spalilo na trasie 19km jaka mam do pracy jakies 6l srednio... tylko jechalem o 6:30 rano to raczej brak korkowzatrzymalem sie na swiatlach 4-5 razy i tam silnik mi sie wylaczyl na jakies 60sekund za kazdym razem.... z SS trzeba umiec jezdzic bo raczej wylaczenie silnika na 5-10 sekund nie ma sensu jak ruszasz i zatrzymujesz sie co chwilke. Jak widzisz, ze ci sie przed nosem swiatla zmienily to naciskasz przycik SS i silnik wylaczony.... dla niektorych to denerwujace dla innych nie... a ze spalaniem to roznie... na ostatnim baku mialem srednio 6 litrow (codziennie ta sama trasa po 20km) ale jak jezdzilem krotkie odcinki (5km) po miescie to srednio bylo ponad 9l... silnik baaaardzo lubi paliwo jak sie mocniej przycisnie oraz na krotkich odcinkach.... ale to tak jak kazde auto
mam porownanie do turbodiesla z innego auta, ktorym jezdzilem ostatnie kilka lat - 1.3 90KM - na tej samej trasie spalil jakies 0,5l mniej niz O3 1.2 105KM... czyli ten TSI moze byc mega oszczedny ale tylko przy spokojnej jezdzie (obroty przewaznie 1,8-2,5tys)O3 1.2 105KM 6M
Komentarz
-
-
Hmm z tego co czytam tu o spalaniu O3,to wydaje mi się że do mojego poprzedniego auta w dieslu dużej różnicy nie będzie, w korkach spalał mi średnio 8-8,5 l ON. :?
Mam rozumieć że jeżeli będę używał S/S z głową i według instrukcji kolegów problemów nie będzie z tym systemem a i się paliwka zaoszczędziBeż Cappuccino, Ambition, 1,2 TSI CJZA, Amazing i parę dodatków..
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78334
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez oskar12345ale jak jezdzilem krotkie odcinki (5km) po miescie to srednio bylo ponad 9l... silnik baaaardzo lubi paliwo jak sie mocniej przycisnie oraz na krotkich odcinkach.... ale to tak jak kazde auto
tak z ciekawosci, to po ktorej czesci Krakowa jezdzisz ze taka duza srednia ci wychodzi w tym silniku?Black magic
Komentarz
-
-
Ja startuje np. z okolic Kobierzyna i jesli bez szalenstw dojade do ronda Grunwaldzkiego (jadac autostrada Skawina :-)) to spalanie osiaga (spada do) cos okolo 9 l/100km. Normalnie jazda zaczyna sie od okolo 16 l/100km i systematycznie spada w miare pokonywanego dystansu, ale zeby zejsc do np 7,5 l/100km to musze jechac czyba z 10-15 km. Na krotkich dystansach ciezko zejsc ponizej 8-9 l/100km. Przelot autostrada do pracy w okolice al. Armii Krajowej kosztuje okolo 7.5-8 l/100 km.
Te nowsze silniki moze sa bardziej oszczedne (oraz masa auta robi swoje), ale CAXA nacisnieta spala sporo. Wracalem w sobote z Zakopanego i udalo mi sie dojsc do 6,2 l/100km w okolicach Rabki - jazda bardzo spokojna. Potem wystarczyl jeden wyjazd na Zakopianke i rozpedzenie auto od zera do 100km/h zeby na dystansie 400m spalanie podskoczylo do 6,4. Mialem za soba juz 30 km drogi.Była: Skoda Fabia Combi 1.4 BKY 2006
Obecna: Skoda Octavia Combi FL 1.4 TSI 2011 CAXA
Silnik obecnie smaruje Mobil1 0w-40
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Arturos1984lubek24, O3 już kupione w benzynieja już dieslowi mówię "nie" po moim poprzednim aucie :evil:..
Masz rację że każdy ma prawo wyboru, myślę że złego wyboru nie dokonałem, przecież te 1.2 nie spali w mieście 10l?
No ale to już troszkę odbiega od tematu 8).
Wczoraj tankowałem drugi raz o po 490 km w korkach w Wa-wie spalanie wyszło mi 9,82L/100 km. Biorąc pod uwagę opinie kolegi greg505 na temat spalania uważam że to dobry wynik. Dokładnie jak koledzy piszą wyłączenie na chwilę silnika nie ma sensu nauczysz się jak nacisnąć hamulec by SS się nie włączyło i będzie git.O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496
Komentarz
-
-
nauczysz się jak nacisnąć hamulec by SS się nie włączyło i będzie git.Beż Cappuccino, Ambition, 1,2 TSI CJZA, Amazing i parę dodatków..
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78334
Komentarz
-
-
Bez przesady, musisz wyczuć autko. Ja mam w DSG, nie wiem jak Ty zamówiłeś, ale u mnie jak delikatnie nacisnę to się nie włącza, a jak konkretnie docisnę to od razu silnik się wyłącza.O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496
Komentarz
-
-
No z tymi korepetycjami to taki żarcik sytuacyjny
Dobra to już wiem sporo, teraz nauka używania S&SBeż Cappuccino, Ambition, 1,2 TSI CJZA, Amazing i parę dodatków..
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78334
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lubek24Bez przesady, musisz wyczuć autko. Ja mam w DSG, nie wiem jak Ty zamówiłeś, ale u mnie jak delikatnie nacisnę to się nie włącza, a jak konkretnie docisnę to od razu silnik się wyłącza.Wczoraj potestowałem i teraz przynajmniej w mieście przestałem wyłączać SS.
Komentarz
-
-
Mam DSG - i zauważyłem, że jak nacisnę hamulec tak, abym się zatrzymał, ale nie wcisnę go "w podłogę" - to SS się nie załączy.
Ale wystarczy docisnąć - i się włącza.
Sprawdziłem to kilka razy - spróbujcie delikatniej naciskać na hamulec (nie wiem, jak w ręcznych skrzyniach) - SS nie będzie się włączał.
Komentarz
-
-
Ja mam trochę wrażenie, że to lekkie naciśnięcie hamulca trzyma auto w miejscu, ale próbuje ono ruszyć (DSG) - normalnie na postoju obroty wydają się być niższe o 100-200 RPM. Nie wiem jak Wam, ale mi dość trudno nacisnąć hamulec tak, by obroty były na tak niskim poziomie przy wciśniętym hamulcu jak normalnie (przy P, N...) - wydaje mi się, że ta granica jest bardzo mała.
Komentarz
-
-
A mam pytanko - w cenniku Skody wszystkie modele Octavi z DSG poza 1.4TSI maja dopisane ze posiadaja Start & Stop (nawet 1,2) - czy to oznacza ze 1.4 TSI tego nie ma czy tylko w cenniku sie machneli ? Kots moze wie. Jak konfigurowalem to nigdzie ani przy 1,4 ani 1,8 nie widzialem w poisie info o Start & Stop ale z tego co widze w 1,8 jest w standardzie z DSG. Wie ktos jak jest z 1.4 ?
Komentarz
-
Komentarz