już dodaje sorry !
Zakup octavi 3 1.4 122 kucy
Zwiń
X
-
Zakup octavi 3 1.4 122 kucy
Witam.
Noszę się z zakupem "nowego" auta .
Obecnie mam golfa 5 1.6 FSI ale ten silnik nie odpowiada mi. W porównaniu do starego auta ( octavia 1 1.9 TDI 96KW) to jest muł straszliwy i pali też więcej.
Z racji że mieszkam w Holandii i dizle są tu piekielnie drogie w opłatach to szukam coś w benzynie, ale żeby nie paliło 100 na 100
1.6 mnie trochę rozczarował i dlatego chce zmienić.
1.4 122 koni wydaje się bardziej zwinny, ale w necie jest pełno przestróg że te silniki kuszą osiągami ale są bardzo awaryjne. Pękające tłoki, padający napęd rozrządu czy elektro sprzęgło włączające kompresor.
Jak to jest naprawdę z tym 1.4 ?
Jest to naprawdę taka kupa złomu ?KOMAND
-
-
W Holandii też nie ma Octavii III w wersji 122KM, więc pomyliłeś działy.Czarna perła O2 FL:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58593
Komentarz
-
-
KOMAND1306, chyba coś czuję, że przeglądasz forum na onecie...
o3 ma 1.4tsi 140hp oznaczenie CHPA
o2fl ma 1.4tsi 122hp oznaczenie CAXA /fakt, w tym silniku do końca 2010 były problemy z 'rozrządem' - mamy na ocp odpowiedni temat/
natomiast akcje typu pękające - albo sprecyzuję topiące się tłoki, problemy z kompresorem dotyczą silnika, który nie występował w o2fl czyli 1.4tsi 160hp oznaczenie silnika CVAD...
oczywiście problemy z rozrządem do 2010 też były...kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Ok panowie mój błąd to rzeczywiście O2 http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/s...Page=mympBuyer.
I co sądzicie o tym silniku ?
Opłaca się w ogóle auto z tym silnikiem kupować ?
A może kolega podać linka do postu z tym rozrządem bo ja jakoś dziwnie może wpisuje w wyszukiwarkę i nic sensownego mi nie pokazuje.KOMAND
Komentarz
-
-
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
No i bałem się że to jednak ten post.
Przeczytałem 4 strony i szczerze same pierdoły nie związane z tematem awaryjności rozrządu ,tylko stwierdzenia że tsi chodzi jak tdi.
Ale będę czytał dalej.
Dzięki za linka.
A i prośba do administratora o przeniesienie postu do działu O2 i zmianę tematu na O2 a nie O3KOMAND
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KOMAND1306No i bałem się że to jednak ten post.
Przeczytałem 4 strony i szczerze same pierdoły nie związane z tematem awaryjności rozrządu ,tylko stwierdzenia że tsi chodzi jak tdi.
Ale będę czytał dalej.
Dzięki za linka.
A i prośba do administratora o przeniesienie postu do działu O2 i zmianę tematu na O2 a nie O3
Komentarz
-
-
KOMAND1306, jak coś zawsze możesz przesłać VIN do sprawdzenia :!:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
To akurat jest naj mniejszy problem.
Tu masz coś takiego jak kenteken chek.
Auto dostaje tablicę rejestracyjna jak jest pierwszy raz rejestrowane i ta tablica zostaje na nim przez cały czas żywota auta.I w ten sposób można sprawdzić dane takie jak faktyczny przebieg, gdzie i czy było serwisowane, do kiedy przegląd. A za opłatą można zobaczyć czy było bite.Przynajmniej szkody co były zgłoszone.KOMAND
Komentarz
-
-
KOMAND1306, no to będziesz mieć inf czy CAXA jest już po zmianach w ASOkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz