Alarm Octavia 3 - pytanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • graberski23g
    Classic
    • 2011
    • 27

    Alarm Octavia 3 - pytanie

    no tak tylko ten zawór n239 wystepuje w dieslu z tego co się orientuje.
    GRABA:.:GRABSON:.:GRABERSKI:.:&:.:GOKS
    Oci podarowałem ojcu, teraz jest E36 COUPE 1.8is
  • jerryx
    Ambiente
    • 2010
    • 149

    #2
    Alarm Octavia 3 - pytanie

    mam pytanie - zamowilem wlasnie Octavie 3 i widze ze w zamowieniu wszystkie dodatki sa zaznaczone jako montowane fabrycznie poza alaramem ktory jest zaznaczony jako dodatek od dilera - czy kots mial alarm montowany w fabryce czy mieliscie tez zaznaczone jako dokladany przez dilera ?
    Była Octavia 2 1.9 TDI jest Octavia 3 1.4 TSI :-)

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80144

    Komentarz

    • Himenek
      Rider
      • 2014
      • 412

      #3
      ja mam fabrycznie montowany, te od dealera są beznadziejne. w poprzedniej O2 sam opuszczał szyby ... nikt nie wiedział o co chodzi i po paru latach wymontowaliśmy alarm zupełnie

      Komentarz

      • mufel
        Ambiente
        • 2014
        • 194

        #4
        Re: Alarm Octavia 3 - pytanie

        Zamieszczone przez jerryx
        mam pytanie - zamowilem wlasnie Octavie 3 i widze ze w zamowieniu wszystkie dodatki sa zaznaczone jako montowane fabrycznie poza alaramem ktory jest zaznaczony jako dodatek od dilera - czy kots mial alarm montowany w fabryce czy mieliscie tez zaznaczone jako dokladany przez dilera ?
        Ja w obecniej octavii mam montowany alarm nie fabryczny w salonie. Kupowałem auto gotowe które stało w salonie i to mi dołożyli w ramach rabatu. Myślę że jeśli w konfiguracji wybierzesz alarm fabryczny to samochód już z nim przyjedzie do dealera, w tej sytuacji jaką opisujesz będziesz miał to zrobione tak jak ja.

        Komentarz

        • Fredy.PW
          Rider
          • 2013
          • 376
          • Octavia III (5E3)
          • CHPA 1.4 TSI 140 KM

          #5
          jerryx, może podczas rozmów udało Ci się wynegocjować alarm i dealer wymyślił, że tak będzie np. taniej dla niego? W ten sposób zamiast fabrycznego, dealer dołoży Ci w Octavii alarm na miejscu, jak auto przyjedzie już do niego...
          Pzdr
          Pzdr, Fredy
          Silnik w mojej O3 smaruje olej

          Komentarz

          • jerryx
            Ambiente
            • 2010
            • 149

            #6
            no wyglada na to ze diler zamowil samochod bez alarmu i planuje dolozyc na miejscu. Zadzwonie dzis do nich bo wolabym miec chyba fabryczny - podoba mi sie ze czujki sa schowane w podsufitowce i nik nie bedzie grzebal na miejscu.
            Była Octavia 2 1.9 TDI jest Octavia 3 1.4 TSI :-)

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80144

            Komentarz

            • Fredy.PW
              Rider
              • 2013
              • 376
              • Octavia III (5E3)
              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

              #7
              jerryx, zawsze są dwie strony medalu
              Z jednej strony alarm fabryczny jest najbardziej zintegrowany z samochodem i wszystko jest ładnie schowane, ale podejrzewam, że jednak poszczególne elementy systemu (ile by ich nie było) zawsze są jednak w tych samych miejscach, czyli można powiedzieć, że całość już dawno jest przez odpowiednie, zainteresowane osoby rozłożona na czynniki pierwsze.
              Z drugiej strony zakładając alarm niefabryczny jest szansa, że będzie on zamontowany w bardziej niestandardowy sposób i może jednak czymś zaskoczyć potencjalnego chętnego na nasze mienie. Powtórzę jeszcze raz - jest szansa, ale wiemy jak to jest z dokładnością montażu czegokolwiek później u dealera. Jeden się przyłoży, trzech zrobi na odwal
              Pzdr
              Pzdr, Fredy
              Silnik w mojej O3 smaruje olej

              Komentarz

              • Himenek
                Rider
                • 2014
                • 412

                #8
                jak chcesz dobre zabezpieczenie to zrób immobilizer obwodowy, że musisz dotknąć np stacyjki i miejsca pod kierownicą aby zamknąć obieg i odpalić samochód, tylko Ty wiesz gdzie są takie miejsca i montujący zabezpieczenie, każdy alarm jest gówno warty, podpinają się pod VAGa i odłączają wszystko

                a plusem fabrycznego alarmu jest czujnik przechyłu, montowany w ASO raczej tego nie ma

                Komentarz

                • jerryx
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 149

                  #9
                  no jak sie pytale czy alarm ma czujnik przechylu to mowil ze tak, wtedy sie nie zorientiwalem jescze ze to nie fabryczny. Zobaczymy co powiedza
                  Była Octavia 2 1.9 TDI jest Octavia 3 1.4 TSI :-)

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80144

                  Komentarz

                  • Dig Dug
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 1306
                    • Seat

                    #10
                    jerryx, Mi tak przygrali w bambuko z alarmem, ale w mojej F2. Niby wszystko założone OK, alarm działa do dzisiaj, ale spierd...... mi przejście wiązki przez drzwi, bo nie szło to wiązką fabryczną, tylko dokładali kabel, który jest sztywniejszy niż fabryczne i po 4 latach przestała mi otwierać się szyba od kierowcy, okazało się, że usztywnione przewody wiązki fabrycznej popękały przez usztywnienie tymi od alarmu. Zrobiłem przelotki i chodzi, ale niesmak mi został i generalnie następne auto, to każe sobie dopisać na końcu zamowienia, że diler nie ingeruje w wyposażenie samochodu, a wszystko jest zakładane fabrycznie.

                    Ja bym postraszył zrezygnowaniem z zamówienia, zwłaszcza jak początek i można zmienić zamówienie w fabryce. Dla nich to pewnie z 500 zł zarobku, ale po co mają mieszać w instalacji. A to, że złodzieje wiedzą co i jak to trudno. Kupujesz auto to masz AC i koniec. Jak będą mieli ukraść to ukradną.
                    Była O1 jest F2.

                    Komentarz

                    • prez7
                      Ambiente
                      • 2014
                      • 111
                      • Octavia III (5E3)
                      • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Himenek
                      ja mam fabrycznie montowany, te od dealera są beznadziejne. w poprzedniej O2 sam opuszczał szyby ... nikt nie wiedział o co chodzi i po paru latach wymontowaliśmy alarm zupełnie
                      Ja miałem w mojej F1 montowany przez dilera i faktycznie po roku coś tam wymieniali bo się sam załączał, ale później przez kolejne 8 lat spokój - szybki same się dosuwały. W mojej obecnie zmówionej OIII wziąłem alarm fabryczny ale diler mnie przekonał żebym dołożył te 300 zł do ich montowanego, bo fabryczny nawet nie ma odcięcia pompy/ czy zapłonu jakoś tak a ich ma, ale szyb automatycznie dosuwanych, ze względów bezpieczeństwa już mi nie zrobią
                      Wcześniej: F1 1.2 12V 64KM.
                      Teraz: OIII 1.2TSI 85KM Szary metal, Ambition, Amazing.

                      Komentarz

                      • kecaj
                        RS
                        • 2009
                        • 1511
                        • Superb II (3T4)

                        #12
                        Zamieszczone przez Fredy.PW
                        Z drugiej strony zakładając alarm niefabryczny jest szansa, że będzie on zamontowany w bardziej niestandardowy sposób i może jednak czymś zaskoczyć potencjalnego chętnego na nasze mienie.
                        Dealer ma dokładne wytyczne jak założyć alarm i każdy u nich zakładany jest w taki sam sposób mocowany. Tu nie ma dowolności.
                        Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                        Komentarz

                        • consul
                          Classic
                          • 2009
                          • 33

                          #13
                          A czy alarm montowany u dilera, ma możliwośc wyłączenia monitorowania wnętrza.
                          Przycisk na słupku przy siedzeniu kierowcy?

                          Komentarz

                          • mac_aaron
                            Elegance
                            • 2012
                            • 984
                            • Octavia III (5E3)
                            • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez consul
                            A czy alarm montowany u dilera, ma możliwośc wyłączenia monitorowania wnętrza.
                            Przycisk na słupku przy siedzeniu kierowcy?
                            Jeśli jest to Canbusowy Tytan to przycisk powinien zostać ukryty, bo pozwala parę ciekawych rzeczy zrobić (również potencjalnemu amatorowi cudzej własności). Dopytaj w serwisie gdzie masz przycisk.

                            Komentarz

                            • Dig Dug
                              L&K
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 1306
                              • Seat

                              #15
                              mac_aaron, Chodzi ci o przycisk do programowania ?? czy osobny od ochrony wnętrza ?? Bo ja mam ukryty, ale do programowania. Tak aktywowałem sobie pikanie dźwiękowe przy zamykani i otwieraniu.
                              Była O1 jest F2.

                              Komentarz

                              • perfex
                                L&K
                                • 2005
                                • 1117

                                #16
                                Re: Alarm Octavia 3 - pytanie

                                Zamieszczone przez jerryx
                                mam pytanie - zamowilem wlasnie Octavie 3 i widze ze w zamowieniu wszystkie dodatki sa zaznaczone jako montowane fabrycznie poza alaramem ktory jest zaznaczony jako dodatek od dilera - czy kots mial alarm montowany w fabryce
                                Jeżeli chcecie by alarm był urządzeniem jakoś zabezpieczającym samochód przed kradzieżą to Tylko alarm/zabezpieczenia nie fabryczne. Wystarczy żeby kumaty monter zrobił tak:
                                1. Alarm nie fabryczny, ładnie poukrywany z np 2 syrenkami z własnym zasilaniem
                                2. Jak ktoś chce to odcięcie pompy paliwa, ale robione przy samej pompie. Ja tego zbyt nie lubię bo to dodatkowy mikrostyk do przycisniecia, ale może być.
                                3. Wyjęcie gniazda obd z miejsca fabrycznego i przeniesie go gdzie indziej (by złodzieja zniechęcić).
                                4. Dobre, mechaniczne, odcięcie np czujnika położenia wału korbowego. Wtedy Nikt, żaden spec i żadnym super urządzeniem auta nie odpali. Odcięty ładnie czujnik położenia wału = auto martwe.

                                Fabryczny alarm= auto zawyje trochę, i tyle.
                                Pozdrawiam
                                perfex

                                Octavia HTP

                                Komentarz

                                • mac_aaron
                                  Elegance
                                  • 2012
                                  • 984
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Dig Dug
                                  mac_aaron, Chodzi ci o przycisk do programowania ?? czy osobny od ochrony wnętrza ?? Bo ja mam ukryty, ale do programowania. Tak aktywowałem sobie pikanie dźwiękowe przy zamykani i otwieraniu.
                                  U mnie w O2FL ten przycisk służy i do programowania i do ochrony wnętrza.

                                  Komentarz

                                  Pracuję...