Automatyczne dogrzewanie - w ustawieniach climatronica

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • crom.de
    RS
    • 2012
    • 1545
    • Superb II (3T4)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    #26
    Zamieszczone przez Chris11
    Nie wiem, jak to się może nazywać po polsku. W zasadzie jest to chyba nawet ten sam piec, co przy ogrzewaniu postojowym (choć tutaj mogę się mylić), ale pozbawiony funkcji nagrzewania wnętrza.
    Dogrzewacz.

    Jest to oczywiście farelka mająca w zakresie 500 do 2000W (!). Powinny cykać przekaźniki (czy inne ustrojstwo) gdy działa. Trzeba uważać na krótkich dystansach w zimie, bo można mieć problem z aku. Działa też czasem na trasie, bo czytałem że na autostradzie przy stałej prędkości i mocno niskich temperaturach silnik potrafi tracić temperaturę ze względu na wysoki stopień działania (nie wiem jak przetłumaczyć, chodzi o małą ilość temperatury ze spalonego paliwa a wysoki stopień pracy).

    Entdecken Sie Borg Warner Beru Zuheizer PTC 9800321580-00 A52200100 #D7812 in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!


    http://www.motor-talk.de/forum/aktio...hmentId=721318 ulotka, DE

    Wczoraj jeździłem 1,6 tdi i też ma w opcji menu automatyczne dogrzewanie, więc już wiemy, że na 100% mają to diesle.
    To ma nawet Fabia 1.6 TDI. Megane II też miały takie farelki, u Opla się za to (chyba) płaci dodatkowo a nazywa się to QuickHeat. I pewnie cała inna masa diesli
    - Superb
    - Panda 1.2

    Komentarz

    • kylo76
      Rider
      • 2013
      • 743
      • Octavia III (5E3)
      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

      #27
      Zamieszczone przez Leniwiec
      Mam tylko automatyczny zamknięty obieg powietrza.
      Jak by ktoś mógł odpowiedzieć szybko, bez odsyłania do instrukcji, jak to cholerstwo działa? Samo mi się nigdy nie włączyło (mimo zaznaczenia tej opcji) i czy ręczne włączenie zawsze uruchamia klimatyzację?
      O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

      Komentarz

      • greg505
        L&K
        • 2013
        • 1239

        #28
        Zamieszczone przez kylo76
        Zamieszczone przez Leniwiec
        Mam tylko automatyczny zamknięty obieg powietrza.
        Jak by ktoś mógł odpowiedzieć szybko, bez odsyłania do instrukcji, jak to cholerstwo działa? Samo mi się nigdy nie włączyło (mimo zaznaczenia tej opcji) i czy ręczne włączenie zawsze uruchamia klimatyzację?
        zawsze sie aktywuje jak wlaczasz wstecny bieg, zeby spaliny nie wlecialy do auta,
        a drugie to jak jakis czujnik wykryje zanieczyszczenia, ale tez nigdy tego nie zauwazylem
        Black magic

        Komentarz

        • kylo76
          Rider
          • 2013
          • 743
          • Octavia III (5E3)
          • CHPA 1.4 TSI 140 KM

          #29
          Zamieszczone przez greg505
          zawsze sie aktywuje jak wlaczasz wstecny bieg, zeby spaliny nie wlecialy do auta,
          Jednak sięgnąłem do instrukcji, włącza się w korku, w tunelu i przy wykryciu wzrostu ilości substancji szkodliwych - brzmi tajemniczo i nie widziałem, żeby się kiedykolwiek sam załączył. Instrukcja nie mówi nic o włączaniu się razem z zamkniętym obiegiem powietrza klimatyzacji.
          O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

          Komentarz

          • lukaszc2
            Rider
            • 2013
            • 376

            #30
            Zamieszczone przez crom.de
            Jest to oczywiście farelka mająca w zakresie 500 do 2000W
            Nie wiem czy koledze odpisywałem czy komuś innemu jakby taka grzałka miała 2000W to pobierała by prąd o natężeniu około 166 amper tylko to nie da Ci żaden alternator montowany w skodzie octavia a po drugie widziałeś gdzieś bezpiecznik 170 amper ? Moc grzałki to góra 150W. Zresztą mi chodziło o normalny dogrzewacz płynu a co do grzałki się nie wypowiadam czy jest w skodzie bo nigdzie nie znalazłem informacji na temat montażu takiego elementu w OIII
            Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)

            Komentarz

            • Leniwiec
              Rider
              • 2009
              • 624
              • Octavia IV (NX3)
              • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

              #31
              Zamieszczone przez lukaszc2
              Zamieszczone przez crom.de
              Jest to oczywiście farelka mająca w zakresie 500 do 2000W
              Nie wiem czy koledze odpisywałem czy komuś innemu jakby taka grzałka miała 2000W to pobierała by prąd o natężeniu około 166 amper tylko to nie da Ci żaden alternator montowany w skodzie octavia a po drugie widziałeś gdzieś bezpiecznik 170 amper ? Moc grzałki to góra 150W. Zresztą mi chodziło o normalny dogrzewacz płynu a co do grzałki się nie wypowiadam czy jest w skodzie bo nigdzie nie znalazłem informacji na temat montażu takiego elementu w OIII
              Akurat kolega crom.de się nie pomylił, tylko chyba zapomniał dodać, że chodzi o moc cieplną. Pobór mocy pełnoprawnego Webasto jest niewielki, bo w granicach 30W, ale moc cieplna w wersji dla osobówek może dochodzić nawet do ok. 4 kW.
              W przypadku dogrzewacza jest pewnie do 2 kW jak podał crom.de
              Pozdro

              Komentarz

              • crom.de
                RS
                • 2012
                • 1545
                • Superb II (3T4)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                #32
                czy jest w skodzie bo nigdzie nie znalazłem informacji na temat montażu takiego elementu w OIII
                A jak ktoś nie ma fejsbuka to nie żyje, he? 150 to maja te takie proste grzałki ze sklepu. Masz ulotkę i tam jest napisane ile co i jak. Niech ktoś z dostępem do ETKi się wypowie jak to jest w Skodzie dokładnie z mocą. W dieslowskich Skodach napewno są, ale nie wiem jakiej mocy. W Astrze dają 1750W stąd ryzyko na krótkich dystansach, że akumulator wysiadzie.
                - Superb
                - Panda 1.2

                Komentarz

                • JerzyM73
                  Rider
                  • 2010
                  • 602

                  #33
                  Zamieszczone przez Leniwiec
                  Zamieszczone przez lukaszc2
                  Zamieszczone przez crom.de
                  Jest to oczywiście farelka mająca w zakresie 500 do 2000W
                  Nie wiem czy koledze odpisywałem czy komuś innemu jakby taka grzałka miała 2000W to pobierała by prąd o natężeniu około 166 amper tylko to nie da Ci żaden alternator montowany w skodzie octavia a po drugie widziałeś gdzieś bezpiecznik 170 amper ? Moc grzałki to góra 150W. Zresztą mi chodziło o normalny dogrzewacz płynu a co do grzałki się nie wypowiadam czy jest w skodzie bo nigdzie nie znalazłem informacji na temat montażu takiego elementu w OIII
                  Akurat kolega crom.de się nie pomylił, tylko chyba zapomniał dodać, że chodzi o moc cieplną. Pobór mocy pełnoprawnego Webasto jest niewielki, bo w granicach 30W, ale moc cieplna w wersji dla osobówek może dochodzić nawet do ok. 4 kW.
                  W przypadku dogrzewacza jest pewnie do 2 kW jak podał crom.de
                  Ja mam 2,0TDI i ta opcja jest.
                  jestem na 99,9% pewien, ze jest to podobnie jak było w O II FL w dieslach -czyli ELEKTRYCZNA (a nie zasilana ciepłym płynem z silnika jak w Webaso) nagrzewnica.
                  W O II FL znajdowała się z w tunelu obok pedału gazu po prawej stronie. Jest watek temu poświęcony w dziale O II chłopaki sobie to nawet montowali. Działa to w niższych temperaturach i praktycznie zaraz po uruchomieniu leci letnie powietrze.
                  O III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
                  Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic

                  Komentarz

                  • Muti
                    Ambiente
                    • 2011
                    • 199

                    #34
                    Elektryczna- dwu stopniowa 500w i 1000W
                    Webasto mokre-5kW
                    Moje projekty car detailingowe
                    VW Touran 2.O TDI
                    BMW X6 35d
                    więcej na PW

                    Komentarz

                    • lukaszc2
                      Rider
                      • 2013
                      • 376

                      #35
                      Webasto na pewno ma 5 kW
                      Załączone pliki
                      Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)

                      Komentarz

                      Pracuję...