po czym poznajecie, że cewka leci do wymiany?
w poprzedniej O1+LPG nie działo się nic złego, zero check engine'ów, spalanie w normie itp itd, ale auto zaczęło TYLKO w upały szarpać i dławić przy przełączaniu się na LPG. gaziarze doradzili wymianę cewki i faktycznie pomogło. teraz też w miarę wzrostu temperatur od okolic +20'C w górę zaczynam wyczuwać delikatnie objawiające się szarpanie i zamierzam się na cewkę - szału jakościowego nie ma, bo w O1 ori cewka wytrzymała ~160kkm, w O2 ledwie 109kkm
są jeszcze jakieś objawy jeśli silnik nie wyrzuca błędów?
w poprzedniej O1+LPG nie działo się nic złego, zero check engine'ów, spalanie w normie itp itd, ale auto zaczęło TYLKO w upały szarpać i dławić przy przełączaniu się na LPG. gaziarze doradzili wymianę cewki i faktycznie pomogło. teraz też w miarę wzrostu temperatur od okolic +20'C w górę zaczynam wyczuwać delikatnie objawiające się szarpanie i zamierzam się na cewkę - szału jakościowego nie ma, bo w O1 ori cewka wytrzymała ~160kkm, w O2 ledwie 109kkm
są jeszcze jakieś objawy jeśli silnik nie wyrzuca błędów?
Komentarz