kamillsd, wyciszanie po włączeniu wstecznego ustawia się w ustawieniach radia. Nie podałeś jakie masz radio. Poszukaj w instrukcji swojego radia.
filtr kabinowy
Zwiń
X
-
Re: filtr kabinowy
Zamieszczone przez paderoCzy wymieniał już ktoś filtr kabinowy? Próbowałem go namierzyć, ale pod schowkiem pasażera go nie ma(tak jak w OII) może mnie ktoś oświeci gdzie on jest, a może słabo szukałem pod tym schowkiem?
Komentarz
-
-
Re: filtr kabinowy
Zamieszczone przez paderoCzy wymieniał już ktoś filtr kabinowy? Próbowałem go namierzyć, ale pod schowkiem pasażera go nie ma(tak jak w OII) może mnie ktoś oświeci gdzie on jest, a może słabo szukałem pod tym schowkiem?
1. otwieramy schowek przed pasażerem;
2. delikatnie uderzamy dłonią w dół schowka w miejscach osadzenia na zawiasach w kierunku do góry - do pozwoli wyskoczyć schowkowi z zawiasów; dodatkowo po prawej stronie jest jeszcze tak samo zamontowany (na wcisk) uchwyt spowalniający schowek podczas otwierania - w moim przypadku on również odpiął się w trakcie delikatnego uderzenia od dołu;
3. odpowiednio manewrując schowkiem (góra, dół, na boki) jesteśmy w stanie wyjąć go całkowicie ze swojego miejsca;
4. po wyjęciu schowka naszym oczom ukazuje się czarna osłona zabezpieczająca filtr przeciwpyłkowy - zamontowany jest w sumie na 6 zaczepach: 3 dolne należy odchylić delikatnie do dołu (mimo delikatnego obchodzenia mi jeden pękł) tak, żeby zaczep odskoczył; do 3 górnych wykorzystałem malutki płaski śrubokręt;
5. po zdjęciu osłony możemy wyjąć filtr - u mnie fabrycznie był zamontowany filtr MANN o symbolu CU 26 009;
6. składanie oczywiście w kolejności odwrotnej
PzdrPzdr, Fredy
Silnik w mojej O3 smaruje olej
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Fredy.PW4. po wyjęciu schowka naszym oczom ukazuje się czarna osłona zabezpieczająca filtr przeciwpyłkowy - zamontowany jest w sumie na 6 zaczepach: 3 dolne należy odchylić delikatnie do dołu (mimo delikatnego obchodzenia mi jeden pękł) tak, żeby zaczep odskoczył; do 3 górnych wykorzystałem malutki płaski śrubokręt;
[ Dodano: Nie 15 Cze, 14 23:00 ]
Zamieszczone przez Fredy.PWdelikatnie uderzamy dłonią w dół schowka w miejscach osadzenia na zawiasach w kierunku do góry - do pozwoli wyskoczyć schowkowi z zawiasów; dodatkowo po prawej stronie jest jeszcze tak samo zamontowany (na wcisk) uchwyt spowalniający schowek podczas otwierania - w moim przypadku on również odpiął się w trakcie delikatnego uderzenia od dołu;
[ Dodano: Nie 15 Cze, 14 23:03 ]
Zamieszczone przez Fredy.PW3. odpowiednio manewrując schowkiem (góra, dół, na boki) jesteśmy w stanie wyjąć go całkowicie ze swojego miejsca;
A i jeszcze jedna uwaga nie jeździć bez filtra pod nim znajduje się wentylator i może troszkę liści polecieć.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukaszc2Zamieszczone przez Fredy.PW4. po wyjęciu schowka naszym oczom ukazuje się czarna osłona zabezpieczająca filtr przeciwpyłkowy - zamontowany jest w sumie na 6 zaczepach: 3 dolne należy odchylić delikatnie do dołu (mimo delikatnego obchodzenia mi jeden pękł) tak, żeby zaczep odskoczył; do 3 górnych wykorzystałem malutki płaski śrubokręt;
[ Dodano: Nie 15 Cze, 14 23:00 ]
Zamieszczone przez Fredy.PWdelikatnie uderzamy dłonią w dół schowka w miejscach osadzenia na zawiasach w kierunku do góry - do pozwoli wyskoczyć schowkowi z zawiasów; dodatkowo po prawej stronie jest jeszcze tak samo zamontowany (na wcisk) uchwyt spowalniający schowek podczas otwierania - w moim przypadku on również odpiął się w trakcie delikatnego uderzenia od dołu;
[ Dodano: Nie 15 Cze, 14 23:03 ]
Zamieszczone przez Fredy.PW3. odpowiednio manewrując schowkiem (góra, dół, na boki) jesteśmy w stanie wyjąć go całkowicie ze swojego miejsca;
A i jeszcze jedna uwaga nie jeździć bez filtra pod nim znajduje się wentylator i może troszkę liści polecieć.
PzdrPzdr, Fredy
Silnik w mojej O3 smaruje olej
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paderoO matko ile ceregieli z tym filtrem, no ale cóż
, dzięki za opis, daje "pomógł".
[ Dodano: Pon 16 Cze, 14 13:09 ]
Zamieszczone przez Fredy.PWDzięki lukaszc2 za "dostrojenie" , każda instrukcja rodzi się w bólach i dopiero po kilku próbach, doświadczeniach, można coś konkretnego polecić innym
Pzdr
Komentarz
-
-
Faktycznie, robi się to bardzo prosto. Kroki które ja wykonałem:
1. Otworzyłem schowek. Zajrzałem od dołu, w okolice zawiasów schowka. Odkręciłem palcami jedną śrubkę mocującą gąbkę zabezpieczającą powyżej stóp pasażera. Odchyliłem gąbkę na bok, tak by nie przeszkadzała. Nie jest to konieczne, ale jej usunięcie pozwala łatwiej zorientować się w konstrukcji elementów dookoła.
2. Na prawej ściance schowka znajduje się dźwigienka kontrolująca opadanie schowka. Miejsce jej zaczepienia jest widoczne, gdy schowek jest otwarty, bez problemu sięgnąłem tam dłonią i wypiąłem z zaczepu. Jeśli dźwigienka wypadnie z miejsca w którym się obraca w ściance schowka - nie przejmuj się, nie ma potem problemu żeby ją założyć.
3. Pora na zawiasy dolne schowka. Widać je patrząc od dołu. Oba zaczepy bez problemu wypchnąłem palcami. Schowek gotowy do wyjęcia.
4. Po wyjęciu schowka widać osłonę filtra oraz jej drzwiczki. Uwolniłem trzy górne zaczepy i pociągnąłem za podłużny fragment plastiku na środku drzwiczek, by je odchylić. Odchylone można już wyjąć z trzech dolnych uchwytów. Oczom ich ukazał się... filtr.
Montujemy oczywiście w kolejności odwrotnej.
Zakładamy otwarty schowek na zawiasy, siadamy na miejscu pasażera, jedną ręką odchylamy dolny zaczep schowka a drugą z wyczuciem wciskamy schowek, aż usłyszymy "klik". To samo dla drugiego uchwytu.
Wkładamy dłoń w miejsce w którym uwolniliśmy dźwigienkę kontrolującą opadanie, lekko przymykamy schowek, tak by dźwigienka zbliżyła się do zaczepu i zaczepiamy aż usłyszymy "klik".
Komentarz
-
-
Ostatnio też postanowiłem zmienić filtr bo mi już na pierwszych 3 biegach wogóle nie wiało. Kupiłem Manna, w środku była nawet instrukcja jak wymienić. 2 minuty roboty bez żadnych narzędzi (choć na instrukcji pisało 5 ), otworzyć schowek, stuknąć go od dołu i sam wyskakuje, potem odchylić 3 górne zaczepy maskownicy za którą jest filtr, wymienić, poskładać i po robocie, przy zakładaniu pamiętać o zaczepieniu spowalniacza.
Swoją drogą niezła kupka śmieci się nazbierała przez rok na tym filtrze... :shock:
Ja akurat jak się okazało oryginalnie miałem włożony Valeo.
Komentarz
-
Komentarz